siis joo vasemman jalan nimetön varvas puutuu aika-ajoin... mistä ihmeestä vois olla kysymys
no niin minäkin, ja kelasin että miten ei huomaa jos on varvas irronnut :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:mä luin että "puuttuu".
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Hermo puristuksissa?
niin mäkin.avasin jo toisamiseen tän viestin ja ihmettelin ja mietin mitenAlkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:mä luin että "puuttuu".
mä kanssa mietin että mahtaa olla kiireinen elämä jos ei huomaa.Alkuperäinen kirjoittaja minna:no niin minäkin, ja kelasin että miten ei huomaa jos on varvas irronnut :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:mä luin että "puuttuu".
Jalan virheasento, rasitus, murtuma....Alkuperäinen kirjoittaja RouvaElohopea:en tiedä, mistä moinen vois johtua?
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:mä kanssa mietin että mahtaa olla kiireinen elämä jos ei huomaa.Alkuperäinen kirjoittaja minna:no niin minäkin, ja kelasin että miten ei huomaa jos on varvas irronnut :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:mä luin että "puuttuu".
nii mäki :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:mä luin että "puuttuu".
Näin minäkin....Taitaa vanhuus iskeä kun ei enää lukeakaan osaa...Alkuperäinen kirjoittaja minna:no niin minäkin, ja kelasin että miten ei huomaa jos on varvas irronnut :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:mä luin että "puuttuu".
mul on aina selkä "kipee" kahden alle kolmevuotiaan kanssa kun päivät painattaa menemään.Alkuperäinen kirjoittaja Koiranilma:Epäilisin et hermo jumissa. Onko sulla selkä ollu kipee, nimittäin välilevynpullistuma oireilee myös noin.
mäkin luin :ashamed: :ashamed: :ashamed: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:mä luin että "puuttuu".
voiskohan olla vaan yhdessä varpaassa ja aina välillä... ei siis ihan kokoaikaa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:taitaa olla varpassa jonkinlainen verenkierto häiriö !