Mies särki hääjuhlassa lahjan :(

• Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
ukot
pakko kyllä kysyä että miksi se oli miehesi kädessä?tulee mieleen että kännissä naureskeltiin toisten antamille lahjoille..tää ei ole moralisoinitia..ja mikä se tilanne on ollut,onko joku tönäissyt tms.ehkä sit miesten logiikaa,mut jos itselleni kävisi noin että riekkusin kaverin kanssa ja siltä tippuis vaasi,niin maksaisin kyllä osani...yhtä syyllinen jos siellä on mesottu.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ukot:
pakko kyllä kysyä että miksi se oli miehesi kädessä?tulee mieleen että kännissä naureskeltiin toisten antamille lahjoille..
Kantoivat niitä lahjoja lahjapöydästä hääparin huoneeseen (hääpari kun ei itse sinne saanut mennä, oli perinteistä ylläriä tiedossa :) ).
Eivät todellakaan pilkanneet tms vaan tuo oli siis silkka vahinko, mutta v.ituttaa silti!
Just katselin hintoja, niin sen pelkän vaasin hinta on enemmän kuin oman lahjamme arvo... Että tuli hintaa noille juhlille :(

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraisilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Hyvä mies :LOL:
Mitäs hyvää tuossa on?

No tolta jarnalta ihan tyypillinen kommentti,muutenki laukoo ihan älyvapaita juttuja välillä. Ei taida hissi ihan ylös asti nousta...
no mitä älyvapaata tuossa oli? :eek:
Ellukka1 :hug: :heart:

Se on tommosta noilla harmailla ku on menkat tai ukko kateissa tai muuten noussu väärällä jalalla ni pitää sit alkaa ilkeilee-mut eipä me välitetä siitä, eihän? :saint:

Me saatiin samanlainen vaasi kans häälahjaksi, tosin sininen, ja olen jälkeenpäin katsellut et hinta olis jotain 80 ?. Mutta missäpäin asut? Täällä meilläpäin, siis Lahdessa on Iittalan tehtaanmyymälä... vois saada halvemmalla?

en ymmärrä
Älä liikaa mesua; vahinkoja sattuu. Yleensä enemmän selvinpäin kuin humalassa. Jos itse olisit vaasin pudottanut (vaikka selvinpäin), niin saarnaisiko miehesi asiasta vai ymmärtäisikö, että ote saattaa lipsua ja pudota...

Yhteistyössä