No mitäs tuosta saarnaamaan, vahinkoja sattuu... Laita mies keräämään vaikka tyhjiä pulloja että saa rahat kasaan
Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi:Mitäs hyvää tuossa on?Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:Hyvä mies
no mitä älyvapaata tuossa oli?Alkuperäinen kirjoittaja vieraisilla:Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi:Mitäs hyvää tuossa on?Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:Hyvä mies
No tolta jarnalta ihan tyypillinen kommentti,muutenki laukoo ihan älyvapaita juttuja välillä. Ei taida hissi ihan ylös asti nousta...
Kantoivat niitä lahjoja lahjapöydästä hääparin huoneeseen (hääpari kun ei itse sinne saanut mennä, oli perinteistä ylläriä tiedossa ).Alkuperäinen kirjoittaja ukot:pakko kyllä kysyä että miksi se oli miehesi kädessä?tulee mieleen että kännissä naureskeltiin toisten antamille lahjoille..
Luulen, että jää alle omavastuunAlkuperäinen kirjoittaja kokeileppa:kotivakuutusta
nii toki riippuu millanen on vakuutusAlkuperäinen kirjoittaja ap:Luulen, että jää alle omavastuunAlkuperäinen kirjoittaja kokeileppa:kotivakuutusta
Jos en väärin muista, omavastuu on meillä 150? ja vaasin hinta alle sen (joskaan ei paljon).Alkuperäinen kirjoittaja jep:nii toki riippuu millanen on vakuutus
Ellukka1 :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:no mitä älyvapaata tuossa oli?Alkuperäinen kirjoittaja vieraisilla:Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi:Mitäs hyvää tuossa on?Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:Hyvä mies
No tolta jarnalta ihan tyypillinen kommentti,muutenki laukoo ihan älyvapaita juttuja välillä. Ei taida hissi ihan ylös asti nousta...
Miten niin?Alkuperäinen kirjoittaja yksi vieras:Taidankin tietää tapauksen