En ole raskaana mutta ihmiset onnittelee=(

• Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti
läski
Masentaa ihan todella. ja hävettää myös. Ihmiset onnittelevat raskauden johdosta vaikken ole edes raskaana=( Olen saanut 5kk sitten vauvan, mutta maha näyttää edelleen sille että olisin 5:nllä kuulla raskaana. Läskiä on ja ns.reppumaha vauvasta jäi..
Tuntuu todella pahalle. Yksin oli onnitellu mun miestä vauvan tulon johdosta, mies todella nolona kerto mulle siitä...
Laihduttaa pitäis mutta ei oo itsekuria='( Itse en kehtais edes onnitella ennenku olisin kuullut oikeesti jonkun olevan raskaana. Mites reagoisitte tähän jos teille kävis näin? Mulla ainaki meinaa aina tulla itku ja nolona naureskelen että joo vaavista vähä jäi kiloja....=/

mulle käynyt noin
Vauva oli silloin n. 2 kk ja samassa talossa asuva nainen kyseli että koska pitäisi syntyä. Ei tämä nainen paljon välittänyt vaikka sanoin että syntyi jo pari kk sitten. Kyllähän se pisti vituttamaan!

tossuliini
Kyllähän se harmittaisi. Ap tule tuonne laihdutusosioon, siellä on useampia ryhmiä joista voisit saada tukea laihdutukseen, itekin olen siellä useammassa ryhmässä ja sen voin taata että tuemme sua kaikin tavoin.

aave
No niin kävi mulle että kysyttiin oonko raskaana. Ja mun vauva 7kk. Tuli paha mieli. En ymmärrä miks toi maha on tommonen pömppö. Ja notkoselkä mulla toisaalta viä korostaa.

mä oon joskus tehnyt emämokan! mä näin naapurin naisen pitkästä aikaa. Sillä oli takki joka korosti mahaa, notkoselkä ja oli lihonut juurikin tuosta mahan kohdalta, mä olin itse 8 kuulla ja naapuri näytti itsekin olevan, näytti siis että oli maha tosiaan pyöreä raskauskumpu, ja sen enempää ajattelematta innostuin sanomaan että "ai teillekin tulee pikkuinen" =O No eipä tullut, mä menin ite ihan lukkoon et öö mitenköhän ton korjais ja pyysin anteeks, mut kaipa silti loukkas, en tiedä. Huumorilla naapuri ainakin oli ottavinaan.

Minulle käynyt myös niin.Yksi tuttavamme tuli oikein silittämään mahaa ja onnittelemaan.Sanoin, etten ole raskaana, vaan se on kyllä ihan muuta kuin vauva siellä.Sanoi vaan, että "älä nyt valehtele", eikä uskonut millään...Silloin pahoitin mieleni ja harvoin kyllä näin tapahtuu

Miulta on kysytty jo monet vuodet, että ootanko vauvaa :D Silloinkin, kun olin normaalipainoinen ja hoikkakin. Miulla on aina ollut pyöreä massu. En loukkaantunut uteluista, nauratti vaan, kun toinen meni ihan noloksi :) Nyt on sen verran vararavintoa, ettei vauvamaha edes näy ja ihmiset kehuu miten näkyy jo ihan selvästi :LOL: Joo... oon siis viikolla 14 :D

Mä olen kans tämän kesän aikana kuullu jo kolme kertaa että onko kolmas jo tulossa :ashamed:
Oon saanu kilon tai kaksi laihdutettua, mutta eipä se auta kun on poikittaiset vatsalihakset venyny raskauksien aikana, eikä ne palaudu kun treenaamalla. Ja notkoselkä mullakin...
Mut kyllä on ihmiset pöllöjä kun ei voi vaikka ensin kysyä että ONKO vauva tulossa :headwall:

:hug: tuntuu varmasti kurjalta. Mutta sulla aika vähän aikaa synnytyksestä että älä vielä stressaa kilojen kanssa.
Mulle kävi kanssa kun oltiin jazz kadulla niin yksi tyyppi,puoltuttu kysy etä ootko sä taas paksuna. Mulla oli sellanen paita joka kireä rinnoista mutta mahasta löysä. En edes lihava ole,että kai se paita näytti siltä.

Yhteistyössä