Sittenhän ne olis ollukki purjehduskengät, ei muuta kuin vesille!Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Mulla oli purjehduskenkiä. Ne vaan näytti kamalilta mun 43 jalassa. :ashamed:
Juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja Palindromi- imordnilaP:Kansitakki, purkkarit ja viisnollaykköset. Lewikset meinas unohtua kokonaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Mullakin oli vihree kansitakki ja purkkarit :ashamed: Muistan kauhulla,ja aina soi kummelin biisi päässä "kansitakit kahiseeeeee..." ja tulee mieleen ku koulussa syötiin pastirolleja...Kaikkee sitä jääkin mieleen!
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:sininen kansitakki oli ku kaverillakin kerran oli ni pitihän munki sellanen saada ja purkkarit oli kans
Ja näin juuri lisäksAlkuperäinen kirjoittaja vierastaja:... ja farkuja oli kaiken muun värisiä, mut ei sinisiä....mulla ainakin oli punaiset, tumman vihreet ja ruskeet. Leviksen 501 oli malli, vaikka oli täysin miehille tehty eikä istunut millään päälle. Vyöllä sitten kiristettiin nätisti vyötärölle...