Hakutulokset

1. J

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Kiitos vielä kaikille!! :) Nyt on jo vähän alkanut uskomaan, että raskaana ollaan. Pelko on tietysti kova, että pysyykö pieni matkassa. Oireita on vain vähän, mutta toivottavasti niitä tulee lisää. Tsemppiä vielä kerran teille kaikille! :)
  2. J

Onnea mama ja kiia!! :) niin tää plussa-aalto vaan jatkuu. Mut voi siirtää heinäkuussa plussanneisiin, oli viiva vahvistunut :) Onnea teille muille yrittämiseen, toivottavasti tekin saatte pian siirtyä odotuspuolelle! :)
  3. J

Tarviinko synnärille näitä mukaan?

Liivinsuojukset ja imetysliivit ehdottomasti. Taysissa suositeltiin ottamaan myös omat tossut. Pari sidetta otin mukaan kotiutumispäivää varten (tavalliset siteet sopi omiin pikkareihin paremmin). Rintakumit mulla oli myös mukana, mutten tarvinnut niitä kertaakaan :)
  4. J

Raskaustestiin piirtyi kaksi viivaa :) :heart: Tämä ketju varmasti toi onnea, kun aikaisemmin kovasta yrityksestä huolimatta ei onnistanut. Nyt kun oli kaikkea vaivaa ja peiton heiluttelutkin jäi vähälle, niin tärppäs! Totta se taitaa olla, että kun ei yrittämällä yritä niin onnistuu. Me kun...
  5. J

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Aura Kiitos! :) haave Onnea yritykseen! :) Mä ajattelin tässä muutaman päivän sisällä testailla, jollei menkat ehdi ennen alkamaan. Eilen ja tänään on ollut vähän mahassa tuntemuksia, mutta niitä on ollut myös ennen menkkoja. Jännittää, jännittää :)
  6. J

Hjannah Ei meidänkään miehellä ole vauvakuumetta, vaikkakin toisen lapsen haluaa. Ja kun mulla alkaa menkat, niin ei hän kovin pettyneeltä vaikuta. Siis varmasti on vähän pettynyt, mutta ottaa rennosti tän yrityksen "tulee jos on tullakseen". Mulla on myös tapana velloa pettymyksissä. Usein oon...
  7. J

Pikku-Saara Mulla on epäsäännöllinen kierto ja noi pitkät kierrot on todella kurjia. Tsemppiä! Nopponen Mulla allergiaoireet oli paljon lievempiä kun olin raskaana. Mutta jos sulla oireet on pahoja, niin kannattaa kysyä neuvolalääkäriltä neuvoa. Mua alkaa jo pikkuhiljaa jännittämään...
  8. J

Milloin vauvalle voi tulla luomia?

Meidän tytölle tuli 11kk iässä ekat luomet.
  9. J

Mitä syötte tänään?

Lounaalla wokkia ja päivällisellä muusi ja lihapullat, sekä tietty kasviksia.
  10. J

Nannamamma ja Carriina mein neidille tuli eka hammas vasta 10kk iässä :D Nyt 1v 8kk iässä on hampaita jo 14 ja kaksi puhkeemassa. Mäkään en oikein pysy kiertopäivissä mukana, aina pitää laskea ne alusta tai sitten tarkastaa täältä. Esikoista yrittäessä oli vähän turhankin tietoinen mikä...
  11. J

Mulla on välillä huono omatunto yrittämisestä. Tai siis lähinnä siitä ajasta jo etukäteen, kun vauva joskus syntyisi. Tuo neiti on meidän silmäterä ollut koko pienen ikänsä (ja tulee siis aina olemaan) ja tottunut olemaan aina keskipisteenä. Mitä sitten kun hänestä tulee isosisko, miten jakaa...
  12. J

Matala HB ja Synnytys

Mulla oli sektion jälkeen hb 99, kun menetin paljon verta. Kuulemma tuo oli sen verran hyvä hb, ettei tarvinnut antaa lisää verta. Joten en usko, että mitään "veritankkausta" tehdään ennen synnytystä.
  13. J

Nopponen Onnea! :) Hui kun on monta plussaa tullut lähiaikoina. Hyvä vaan! :) Toivottavasti mäkin pääsisin tästä kierrosta (tai seuraavasta) mukaan. Tää kierto on mennyt vähän niin ja näin kaikkien ongelmien keskellä. amantelle pahoittelut tädin saapumisesta :hug: mammaalla ja Auralla...
  14. J

meliah Onnittelut! :) Tiipula Onnea! Toivottavasti viiva vahvistuu :) Lapsien määrästä Ennen tämän pikkukakkosen yritystä mulla oli toiveissa 3-4 lasta. Nyt kun vauvaa ei ole vielä yrityksistä huolimatta kuulunut, on mieli vähän muuttunut. Tuntuu, että jos edes toisen lapsen vielä saisi...
  15. J

Salliina Mulla oli myös yhdessä kierrossa niin, että vuotoa tuli päivän verran (ei niin runsaasti kuin normaalisti) ja seuraavana päivänä ei tipan tippaa. Kolmantena päivänä sit taas alko vuotamaan, mut ei normaalisti sillonkaan. Ei tästä vastauksesta varmaan ollut mitään hyötyä, mutta ajattelin...
  16. J

Nöhville ja Ruttunaamalle pahoittelut negasta :hug: Plussanneille isot onnittelut :flower:
  17. J

Sannak Onnea plussasta! :) Salliina :hug: Mydream Älä välitä mummosi puheista, kyllä hänkin varmasti ilahtuu kun kuulee vauvauutiset. Ja jos ei heti ilahdu, niin kyllä ajan kanssa varmasti oppii :) Sukupuolitoiveista Meillä esikoinen on tyttö ja esikoisesta mä toivoinkin kovasti tyttöä...
  18. J

Hatun nosto kyllä kaikille, jotka jaksavat joka toinen päivä (tai useamminkin) touhuilla. Vaikka kova tahto on saada vauva niin kyllä väsymys vie liiankin usein "voiton". Usein meillä menee vielä miehen kanssa halut ja väsymys ristiin, mies on väsynyt silloin kun mua haluttas ja toisinpäin...
  19. J

Onnea Mydream ja Nopsu :flower: Salliina Mullakin tulee välillä tää yrittäminen uniin. Oon nähny unta olevani raskaana ja siitä, että sain testiin plussan. Olen myös nähnyt unia jo imettämisestä ja muusta vauvan hoidosta.
  20. J

Meaminnis Onnea!! :)

Yhteistyössä