Hakutulokset

1. J

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Omppuf Onnittelut :flower: Tiudeliini Onnea :flower: kiia81 Tervetuloa ja tsemppiä yritykseen! Menkat näyttäs olevan pian ohi, muuten ei tänne mitään ihmeellistä :)
  2. J

Minkä ikäisen tapasit nykyisen miehesi? Oliko ensimmäinen?

Minä olin 16v ja mies 19v. Ei ollut ensimmäinen :)
  3. J

Tiudeliini On se normaalia, mulla tulee ovistestiin aina viiva (ihan sama missä vaiheessa kiertoa testaa). Mutta tasavahvat viivat tulee vain oviksen aikaan. Mä olen kertonut yrittämisestä vain yhdelle ystävälle. Toisaalta tekis mieli kailottaa kaikille jotka pikkukakkosesta kyselee. On...
  4. J

Omppuf Tsemppiä! Toivottavasti oireet on ihan oikeita raskausoireita! :) Ovistesteistä Mulla oli parissa kierrossa ovistestit käytössä. Aina tuli jonkinnäköinen viiva (ihan selkeä viiva, muttei yhtä tumma kuin testiviiva) ja hieman ennen ovista se lähti tummenemaan. Yhdessä kierrossa kokeilin...
  5. J

Miten tahra pois sohvasta?

En tiedä miten lähtee nahkaisesta sohvasta. Meidän kankaisesta (en kyllä osaa sanoa mitä kangasta) lähti ajan kanssa.
  6. J

Mahtuuko tänne yksi kuumeilija lisää? Joelle..............tyttö 10/10...............kp1/30-43...............yk7 Viime kierrossa olin jo varma raskaudesta kun juuri mitään oireita ei ollut, muissa kierroissa kun on ollut jos minkänäköisiä oireita.. Mulla on ollut kova stressi tän...
  7. J

**Plussataan yhdessä ennen kevättä**

Käyköhän täällä kukaan enää lukemassa/kirjoittelemassa? Täällä pärähti yk7 käyntiin..
  8. J

Tutista luopuminen

Kiva kun täällä on ollut lisää keskustelua aiheesta :) Meillä ei luultavasti tepsi vaan tutin pois jättäminen, vaan neidin on itse nähtävä miksi tutti lähtee pois. Sen verran tärkeä tutti on unilla, ja luulen tuon näkemisen auttavan hyväksymään tilannetta paremmin. Tuttipullo meillä jäi...
  9. J

Kaveri leuhkii sektiollaan!

Mulle tehtiin sektio ja mun ystävä siihen ihanasti totesi "Nyt ei sun alapää sitten löysty".. Juupa juu, raskauskin tosiaan rasittaa lantionpohjan lihaksia. Eikä toi alapää muutenkaan ollut heti ekana mielessä kun sektiosta sain tietää. Sektiosta toipuminen oli sen verran kivuliasta, että toivon...
  10. J

Tutista luopuminen

Kiitos vinkeistä! Mietinkin, että toi tuttikeiju voi olla turhan monimutkanen vielä näin pienelle. Toivottavasti meilläkin käy vieroitus noin helposti :)
  11. J

Tutista luopuminen

Onkohan täällä päiväsaikaan enemmän vinkkejä tähän asiaan? :)
  12. J

Tutista luopuminen

Meidän neidillä on nyt ikää 1v 7kk ja tutti on ollut vain unikäytössä 10kk iästä asti. Tutti on nyt kuitenkin muodostunut todella tärkeäksi unilla, kitisee tuttia heti kun menee sänkyyn unille. Ostettiin neidille unipupu viime viikolla, jotta tuleva vieroitus olisi helpompaa (jos siis ehtii...
  13. J

Miten vastaat puhelimeen, kun et tunne soittajaa?

Etunimellä. Jos odotan soittoa esim terveyskeskuksesta, vastaan etunimi sukunimi..
  14. J

Kotiäidit: Miten pukeudutte?

Mulla 1,5v lapsi ja kotona mulla on yleensä t-paita ja collarit. Kun mennään ulos niin vaihdan housut ulkoiluhousuihin tai farkkuihin. Meikkaan ehkä joku 2-3 kertaa viikossa, yleensä silloin kun mennään kerhoon, kaverille tms. Arkimeikkinä käytän peitepuikkoa, puuteria ja ripsiväriä.
  15. J

Hei! Mä en ole täällä pitkään aikaan käynyt kirjoittelemassa, muutenkin ketju näyttää paljon hiljentyneen. Meillä on nyt muistaakseni yk6 ja kp5 meneillään ja aina vaan tuntuu enemmän siltä, että joku on nyt huonosti. Parissa kierrossa oli ovistikut käytössä, eikä niistä ollut apua. Tää...
  16. J

Tulin vielä toivottamaan Miinälle voimia! :hug:
  17. J

inskun paljon onnea!! :flower: Niinhän ne menkat sieltä lopulta tuli. Jos joku vielä listaa päivittää niin mut voi laittaa tauolle. Yk 4 alkaa sit tauon jälkeen. Tsemppiä muille ja toivottavasti saatte paljon plussia!!
  18. J

Kp 38/29-34 ja nega testattu cb:n digitaalisella. Testailut jää nyt joksikin aikaa. Jollei oireita tule niin en testaile ainakaan ennen ens viikkoa. Niin ärsyttävää.. Jos ei menkat nyt ihan just ala ni sais sit olla sen pari viikkoa lisää pois ni ei ehkä tarviskaan pitää yrityksessä taukoa.
  19. J

Pipsapippuri Testasin apteekin omalla :) Vieläkään ei menkkoja ja kp 37/29-34.. En tiedä koska testaan, tuntuu tyhmältä testailla negaa uudestaan ja uudestaan. Perjantain jälkeen en ole testaillut.
  20. J

iippa :hug: Mulla on nyt kp 35/29-34, ei menkkoja ja testi näyttää negaa.. Olin jo hetken varma et tulee plussa, joten oli kyllä iso pettymys. Menkkamainen olo vieläkin, mut toisaalta mun rinnat tuntuu "täyteläisemmiltä" kuin ennen (ei siis isommilta). Kuvittelen kai vaan, tai sit ne on aina...

Yhteistyössä