Minkä ikäisen tapasit nykyisen miehesi? Oliko ensimmäinen?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"jona"
Ekan kerran tavattiin 14 vuotiaana.. se oli ihastusta ensi silmäyksellä. Myöhemmin, kun olin 18 alettiin seurustella. siinä välissä kerkes olla monta nuoruuden romanssia ja "heilaa".. Oltiin kyllä puhelimitse yhteyksissä välillä, ja lähes päivittäin moikattiin koulussa. Eri paikkakunnilla asuttiin 70km välimatkaa, mutta samaa koulua käytiin. Tänään ollaan oltu 5,5 vuotta naimisissa ja kolme yhteistä lasta<3 aah, ihana muistella näitä;) ukkokulta<3

34-vuotias
Tapasin mieheni ensimmäistä kertaa 16-vuotiaana, mutta aloimme seurustelemaan, kun olin 19-vuotias (oltuamme kolmisen vuotta kavereita). Ei ollut ensimmäinen seurustelukumppanini.

Tapasin ensimmäisen kerran varmaan siinä 17-vuotiaana... Mies ei edes muista että olisi tavnnut minua koskaan ennen kuin vasta silloin kun olin 23-vuotias ja aloimme seurustelemaan..

Ei ollut ensimmäiseni.

ll
ekan kerran 12-v.. ei ollut eka..siis ekakerta, molemmat elettiin nuoruus ja hulluus!! sitten alettiin seurustella 18.v ja nyt oltu 13v yhdessä - 7v naimisissa, kolmas lapsi tulossam enkä vieläkään vaihtaisi!

moie
29 kun tavatiin. Ei ollut ensimmäinen mieheni. Ensimmäinen oli teinirakkauteni joka päättyi "kun kasvoimme eroon" eli toisin sanoen menomono alkoi vipattaa. Ei lapsia kuitenkaan.

Nykysen kanssa yhteiseloa nyt takana 12 vuotta. Lapsia kaksi isomapaa ja nyt ylläri-iltatähönen tulossa.

"Tämmönen"
22-vuotias olin kun tavattiin. Ei ollut ensimmäinen poikaystävä, mutta ensimmäinen kihlattu ja ensimmäinen aviomies jotka edelleen pätee :D Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta.

Yhteistyössä