Hakutulokset

1. B

Keskenmeno vai eikö sittenkään?

Täällä myös mietin jatkuuko vai ei. Keskiviikkona ja torstaina testeissä haamut, mutta la su yönä alkoi vuoto. Viimeyönä vuotoa tuli kovastikkin. Ei kipuja, ei menkkafinnejä ei hyytymiä. Myös menkkojen alku migreeni jäi tulematta. Dpo 2 ja 3 oli myös veristä vuotoa. Kertokaa toki jos jollain...
  2. B

.

Vuoto alkoi yöllä eli kp1/28 yk5. :cry:
  3. B

.

@Hemppanen mä nään tummentumaa (y) miten onnistuit kuvaamaan viivan. Mä aina muka nään mut kuvassa ei näy mitään (n)
  4. B

.

Aamun rfsu ei näyttänyt mitään tulkittavaa enkä ehtinyt kun kurkkaamaan, koska nukuin pommiin :rolleyes: tuskin siellä 2 viivaa odottaa kun töistä pääsen. Vuotoa ei tule eikä edes tuhrua. Mikä on hyvä merkki (n) https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/ Löysin tuommoisen sivun ja...
  5. B

.

@haaveilija92 onko sulla noin punertavat viivanpaikat yleensä? :eek: oletko saanut tuommoista myös muihin testeihin? Mä sain tuotakin haaleamman apteekin herkkään ja haamuna ajattelin :p. Tänään rfsulla vähän tuota haaleampi ja aamulla testaan toisen. Tänään ei vielä vuoto alkanut vaikka yleensä...
  6. B

.

@Veeja onnea plussasta Puuttuvat tiedot mulla nyt kp27/28 ja yk4? Nyt dpo13 ja samanlainen haaleista haalein haamu kuin eilen apteekin herkässä testissä tänään. Siinä ei pitäisi olla viivanpaikkaa mutta en osaa ajatella mitään siitä oireet kyllä pysyy lämpöä myöten ja eilen illalla tuli...
  7. B

Ostaisitteko

Pikku jakkarat esim sienijakkarat käy kaupaksi, napsutarjottimet, tarjoiluastiat, pienet hyllyt yms
  8. B

.

Joo siks sanoinki mielikuvitusviivaksi
  9. B

.

Hivenen näköjään tummennut viiva vaikka testiaika onkin jo mennyt yli oli pakko kurkata . Kokeilen huomenna aamupissasta uudestaan. Haluaisin mieluusti mukaan listalle. Nyt kp26 dpo 12

Yhteistyössä