@Ilonetsijä en tiiä onko niissä eroja. Mä tein apteekin omalla muka herkällä nyt dpo 12 mut oli kyllä varmaan tunnin pissa kun en pystynyt parempaan sain varmaan mielikuvitus viirun
https://aijaa.com/sn8Ew1 myös purkasin tikjn. Mielikuvitusviivalle näyttää eikö?Pystytkö laittamaan kuvaa! Toivotaan että tarkoittaisi raskautta!
Joo siks sanoinki mielikuvitusviivaksi@Beaatta mä en valitettavasti näe tossa mitään toista viivaa, mutta on ollut paljon tapauksia missä muut on kyllä nähnyt vaikka itse en ole nähnyt. Älä heitä kirvestä kaivoon
@hannaliisa siinä tosiaan tunteet nousee aika herkästi pintaan, kun olet jo todennut, että raskaana ollaan, ja sitten huomaat keskenmenon alkavan ja sen pienen alkion joudut tyhjentämään kuukupista vessanpönttöön. Itse en vielä ehtinyt olla neuvolaan yhteydessä, oli tarkoitus olla seuraavalla viikolla yhteydessä raskauden varmistamiseksi, kun todettiin tk-lääkärin kanssa varhainen keskenmeno. Tsemppiä asian käsittelyyn, ja salli itsellesi ja puolisollesi kaikki mahdolliset tunteet keskenmenosta johtuen. Meillä miehen kanssa tulee usein edelleen puheisiin, jos se pikkuinen olisi saanut vielä kehittyä ja tulla luoksemme, olisimme olleet vanhempia heinäkuun alussa 2019. Uskon, että tämä ensimmäisen raskauden lasketun ajan lähestyminen (meidän tapauksessa) - heinäkuu - voi nostaa keskenmenosta johtuvat tunteet hyvin voimakkaasti esille. Asia ei kuitenkaan enää päivittäin ajatuksissa, mutta sinun kokemuksesi nosti minunkin kokemukseni pintaan ja tuli surullinen olo .Harmi, että niin monilla alkanut uusi vuosi epävakaasti (hassusti sanottu, mutten keksinyt parempaa, kun seuraillut piinailuja ja muita pohdiskeluja) Toivottavasti viivoja ilmaantuisi kaikille kaikenlaisiin tikkuihin
Mulle vois laittaa kp 2/27 yk3.
Plussan puolella jo käytiin, mutta sittenpähän tuo hävisi ja kivut alkoi. Neuvolaan soittelin, niin samaapa epäilivät kuin itsekin, varhainen keskenmeno tai vastaava. Möllykkä ilmaantui sitten tänään k-kuppiin, no ainakin tuli pois. Nyt vaan itselle tekemistä ja paljon kipujen sanelemissa rajoissa.
@Miina- Kiitos kysymästä. Tänään ne lämmöt nousi viimein, huh! Ja lähetään nyt liikkeelle siitä 2019 vauvasta!
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiinsa! Piinapäiviä eläviä onkin taas paljon. Plussatuulia!
Hivenen näköjään tummennut viiva vaikka testiaika onkin jo mennyt yli oli pakko kurkata . Kokeilen huomenna aamupissasta uudestaan. Haluaisin mieluusti mukaan listalle. Nyt kp26 dpo 12
Käytännössä lämmöt toimii oviksen aikaan niin että normaalilämpö plussaan asti, ovulaatiopäivänä saattaa tulla pieni lasku ja ovulaatiota seuraavana päivänä nousee ylös. Yksilöllisiä eroja on paljon. Omasta käyrästä kuva joka selkeyttää ideaa.Hei miten noi lämmöt menee kun luulen et en oo ovuloinut tässä kuussa koska en oo bongannut ovista vaan sama suht vahva mut ei yhtä vahva viiva on ollut jo jonkun 4 päivää.. No anyway lämmöt oli eilen vai toissapäivänä 35,8 mut tänään ne olikin 36,7..
Kiitos! En kyl tiedä kun sit taas ei ollut mitään ovisoireita..noin 9pv sitten kyl oli ovisoireita mut testi näytti negaa..ota nyt selvää Käytännössä lämmöt toimii oviksen aikaan niin että normaalilämpö plussaan asti, ovulaatiopäivänä saattaa tulla pieni lasku ja ovulaatiota seuraavana päivänä nousee ylös. Yksilöllisiä eroja on paljon. Omasta käyrästä kuva joka selkeyttää ideaa.
Kuullostaisi lämpöjen mukaan siltä että sun ovulaatio olisi ollut eilen