.

Mä olen ollut jakomielitautinen siitä asti kun vauvaa olen halunnut, eli viineiset 10 vuotta.
Minulla on myös taipumusta nähdä erittäin todentuntuisia unia, joista en hahmota onko totta vai ei...
Yksi yö hieman ennen edes kun ruvettiin yrittämään nousin yöllä sängystä ja mies kysyi minne menen. Vastasin että vauva pitää ruokkia ja menin pois makuuhuoneesta.
Mies huusi perään, ettei meillä ole vauvaa :ROFLMAO:
Mutta usein tulee kyllä ajateltua esim. Pulkkamäkeä, luisteluun opettamista ym.
Eniten ehkä olen jo laatinut suunnitelmia miten selvitään teini-iästä :D
 
Mä olen ollut jakomielitautinen siitä asti kun vauvaa olen halunnut, eli viineiset 10 vuotta.
Minulla on myös taipumusta nähdä erittäin todentuntuisia unia, joista en hahmota onko totta vai ei...
Yksi yö hieman ennen edes kun ruvettiin yrittämään nousin yöllä sängystä ja mies kysyi minne menen. Vastasin että vauva pitää ruokkia ja menin pois makuuhuoneesta.
Mies huusi perään, ettei meillä ole vauvaa :ROFLMAO:
Mutta usein tulee kyllä ajateltua esim. Pulkkamäkeä, luisteluun opettamista ym.
Eniten ehkä olen jo laatinut suunnitelmia miten selvitään teini-iästä :D
Tää on huippu:ROFLMAO: mut totista totta, vaikka naurattikin. Toivon teille niin sitä oikeaa vauvaa:love:
 
Tervetuloa uudet munkin puolesta :)

Hmmp pakko taas vähä omanapaa ;
Nyt siis tänään kp 15 (pianhan se vaihtuu kp16), valkovuotoo on ja kirkasta limaa, aamupäivällä maistu hetken metallin maku tai veri suussa ja tänään on nippaillu jonkun verran ja ollu sellanen jännä paineen tunne :eek:
Pientä etomista kans...
Viime kierrosta olin vaan laittanu flowhon et limat ja pientä etomista, nippailua. (n)
Meillä pupuilua nyt ollu 1,2, 4 ja 6-7.1 välisenä yönä ja Flo ennusti just ovista 7.1 ja nyt kyllä nippailee mahaa ja on limat ja vihlovaa kipuilua välillä :cautious: :) miehelle vihjasin, et eikö vois vielä mut oli väsyny töistä :unsure: ehkä huomenna vielä, yritetty nyt aktiivisesti :sneaky: :)

Plussatuulia kaikille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
TOIVEENA VAUVA 2019

9.1.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Veeja.......................kp 40/36?.............yk 3
Rosemarie...............kp 38/xx...............ya 6/18
Maicy.......................kp 36/26-28..........yk 2
Sucrine....................kp 36/xx...............yk 8
StellaMom...............kp 33/32...............yk 6
Rosmariini86...........kp 32/28-30..........yk 1
Saippuakupli...........kp 31/30...............yk 7
Ilonetsijä..................kp 30/30...............yk 8
Neltsuliini.................kp 29/27...............ya 5/16
Persikka123.............kp 26/28-30..........ya 5/17
MatildaJ...................kp 26/26...............yk 7
Beaatta....................kp 26/xx................yk ?
Hemppanen.............kp 24/29...............yk 10
Sennay.....................kp 24/27-?............ya 5/18
Minic........................kp 23/30...............yk 3
~Madre~..................kp 22/27-30..........yk 4
Haavejuttu................kp 21/31...............yk 5
Li88..........................kp 20/28...............yk 7
Janskusdff................kp 20/26...............yk ?
W.we........................kp 19/25...............ya 11/15
Sinisydän<3.............kp 19/xx...............yk 1
Vauvameille..............kp 19/28..............yk 21
Miina-.......................kp 18/26-27.........yk 11
Alfred.j.kwak............kp 17/26-28..........yk 2
Lillium......................kp 17/26-28..........yk 9
Mimmik....................kp 16/28-32..........ya 9/18
Hitvetti......................kp 16/xx...............yk 3
Pioni85.....................kp 15/27-30.........yk 7
Bubble92.................kp 15/27...............yk 7
Tiana44....................kp 13/26-30.........yk 6
Quinque...................kp 11/28-30.........yk 2
Santrana..................kp 10/21-26.........yk 4
Camy........................kp 10/28..............yk 2
Empuska..................kp 9/28................yk 2
Chili_........................kp 9/28-29...........yk 7
Vuuti.........................kp 9/28-32...........ya 2/17
Hamae.....................kp 8/38.................yk 2
Suspi........................kp 3/39................yk 4
Hannaliisa................kp 2/27................yk 3
Wintersun.................kp 1/27-31...........ya 12/10
Minttu-82..................kp x/xx.................yk 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
StellaMom...............dpo 19
Rosmariini86...........dpo 13
Ilonetsijä..................dpo 12
Beaatta....................dpo 12
Janskusdff...............dpo 7
Hemppanen............dpo 7
Li88.........................dpo 5
Bubble92.................dpo 4
Miina-......................dpo 3
Vauvameille.............dpo 3
Lillium......................dpo 3

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Dallu, Naissoturi, Raja, Kuuutti, Tupsahus,
Emerentia, Missukkaliini, Toiveikas92,
Toivojatintti,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti, Beibihaaveilija (yk 5)

Tammikuu 2019:

Rimaleli (ya 7/16), Laima (yk 6), Pyrykkä (yk 2)
 
@empuska Kyllä :love: Meillä aika paljon puhutaankin siitä millainen meiän "Matti" on :LOL: Tälle mielikuvitusvauvalle on mies keksinyt nimen jo viime syksynä ennenkuin yritys aloitettu :D Jos tulee kaksoset niin ne on "Matti ja Teppo":ROFLMAO: Oikeastaan joka päivä puhutaan Matsosta ja raskaudesta, imetyksestä, vauva-ajasta. Vauvalle tulee ruskeat silmät ja sillä on paljon makkaroita :love: On myös kastenimi ja kummit mietitty!!

Lähtikö lapasesta... No vähän :ROFLMAO:

Oon lueskellut ja jännäillyt satunnaisesti taustalle, niin kiire ettei ole kerennyt kommentoimaan. Miulla oli luultavasti jokunen päivä sitten ovis. Nyt vaan ollaan sitten :alien:
 
@empuska ei olla hirveästi vielä uskallettu haaveilla..tottakai sellasta että "sitten kun oon äitiyslomalla" tai "sitten jos meille tulee poika" yms :whistle:

Oma napa, taas 11h yöunet. Keho on ihan sekaisin ja voidemainen valkovuoto jatkuu(y) nyt siis kp22/29-30. Tosin kohdunkaulannipukassa ei muutoksia niin aika skeptinen.

Meidän aamu alkoi kuudelta "operaatio lumilingolla" ( eli täytettiin miehen lastit purkkiin ja mies vei ennen töitä purkin labraan :LOL: tiedättekö kuinka haastaavaa kun miehen libido on aamuisin ihan nollassa ( iltaisin taas ei meinaa housuissaan pysyä ), mutta onnistuimme :giggle::LOL:
 
@haaveilija92 hyvä että purkkiin tuli tuotosta.

@alfred.j.kwak itselläni nyt mennyt myös niin että käyn lukemassa päivittäin, myös useamman kerran mutten ehdi/ saa kirjoitettua. Mites teidän tallettelut onnistuneet oviksen ympärillä?

@W.we teitä ei voi kyllä yrityksen eikä haaveilun puutteesta moittia. Eikös ne ollut sun hommia ne päälläseisonnatkin? :ROFLMAO: Ikäänkuin mitään ei jätetä sattuman varaan:LOL:
 
@haaveilija92 hienoa että onnistuitte! (y)

@lillium mites kävi tämän aamun lämmön kanssa? :)

Mitäs muille piinailijoille kuuluu? Testipäiviä lähellä? :geek:;)
On tää hullua, mukamas niiiin kaaaaaauheeen hyviä alennuksia raskaustesteissä niin tulipahan tilattua kauheet määrät :whistle: aiemmin olen ajatellut että otan vaan muutamia ettei jää yli mutta nyt on sellanen fiilis että 2020 vauva olis vasta tulossa niin käytin tilaisuuden hyödyksi :LOL:
 
Heräsin yöllä siihen kun nukuin mahallaan ja koski rintoihin. Samalla tuli tunne, et jotain tahmeeta valahti housuihin ja aattelin et ei perskules, nytkö ne menkat alkaa. Ei ollutkaan muuta kuin valkovuotoa.
Piinaavan hitaasti menee tämä viikko. Oon vielä töistä lomilla, joten on liikaa aikaa ajatella. Nyt vasta Kp 22. o_O
 
@Miina- kiva tuo tukku ajatus:ROFLMAO:
Mulla nyt ilmeiseti dpo12 ja testi edelleen nega:poop::poop::poop::poop: no mä jännään perjantaita kun menkat pitäis alkaa, ei en haluu:( jotenkin mulla on varma olo jollain kummalla tavalla, kun dpo 7 tuli veri viiru paperiin pyyhittäessä ja se päivä ja seuraava mulla oli ihan kauhee olo, niin vetämätön ja olin varma et nyt flussa iski, mut ei tullu. Ei tämmösiä sais tulla, jos ei plussaa lupaa(n) psyyke ei kestä. Tissit on kipeet ja turvoksissa, mut on ollu joka kierto. Pissahätä on koko aika, tai sit kuvittelen. Nyt mulla on semmonen hyvä mieli ja aattelen et jos alkaa menkat niin ei nää siihen maailma kaadu....Mut tiiän et jos niin käy, ketuttaa ihan hulluna :unsure::poop:
 

Yhteistyössä