.

Tosiaan nega tuli pc: llä :poop:
Nyt dpo 11-14 , joskos sit vaan ootan menkkoja tänään-pe alkavan:( yks mikä luo vielä hitusen toivoa on se että ei oo yhtään menkka olo vielä, puuttuu sellanen ennakoiva vuodon tunne alapäästä, on ihan kuiva olo. Mut mikä täs mättää:unsure: tallettelut on osunut viimiset viis kiertoa varmasti kohilleen, ärsyttää :mad: miks ei voi onnistua. Mietin et kannattaisko mun tikuttaa ovista täs ennen ku tulee kevät, koska sit edessä tutkimukset ja vois olla hyvä jos ois oikeeta tietoo miten ovis tulee (n)
MUOKKAAN miten teille jotka ootte ollu lapsettomuus tutkimuksissa/hoidoissa on neuvottu tuota ovista ettii? Eli suositellaanko tikuttamista ennen tutkimuksiin tuloa? Kuulen mielellään kokemuksia :)
 
@Wintersun pahoittelut vuodosta (n)
Aina se kirpaisee, vaikka luulis sitä jo tottuneen... Onneksi hoidot ainakin tulossa, niin tietää että jotain tapahtuu :love:

@Neltsuliini Toivottavasti vielä plussaksi kehittyy ! kurjaahan tuollainen on :( toivottavasti saat oviksen bongattua, jos nyt ensikiertoon joudut

@Ilonetsijä Pahoittelut sinullekin (n):(
Kannattaa ihmeessä testailla ovista, saat sitten lääkärin papereihin merkittyä mahdollisen luteelin ja minulla ainakin vain toinen puoli ovuloi ja siitä lääkärille soitin itkien etten saa ovista koskaan bongattua tikuille, niin pari kiertoa tein kp2-18 joka päivä testin ja siinä 11-14 aamuin illoin, jotta saatiin lääkärin kanssa tutkittua tuleeko ovisplussaa vai ei :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
@Wintersun jopas jännitysnäytelmän pistit pystyyn. Harmi että loppu oli onneton taas kerran. :(

Itellä kp 39/36-43 Ei kyllä tietoa kierron pituudesta tällä kertaa. Oletettu dpo vois olla jopa 17 (n) Tuntemuksia ei oo mihinkään suntaan. Vattan pohjalla ei mitään menkkajuilintaa. Viikko sitten oli jotain tuntemuksia kun mietin et joko ne menkat muka alkaa. Valkkaria jonkun verran ja eilen illalla oli nännit tosi turvoksissa ja tosi pinkeinä. Itse rinnoissa ei niinkään mitään mainittavaa. Öklöä oloa nyt kahtena aamuna. Helvetti nyt kun kirjotan näitä tänne niin tuli yhtäkkiä olo et pitäiskö testata itekki. Toisaalta pettymykset ei inspiroi kun kierrot muutenki ihan sekasin niin ei tää toiveita nosta. :barefoot:
 
Moikka kaikillle! Liittyisin mukaan kuumeilemaan vauvaa loppuvuoteen 2019/vuodelle 2020. Meille syntyi esikoinen ihan tammikuun alussa 2018, eli tyttö täytti juuri vuoden ja imetyskin loppui joulun tienoilla.

Nyt ollaan mietitty, että voisi olla hyvä aika pikkusisarukselle, kunhan saan omat rästissä olleet terveysasiat hoidettua (hammaslääkäri, gynekologi..). Näin ollen aktiivinen yritys alkanee helmikuun ovulaatiosta. Vähän hirvittää, esikoisen pikkuvauva-aika oli mulle tosi rankkaa, ja mietin miten siitä selviää uudelleen kun jaloissa olisi vielä pyörimässä tuollainen hyvin touhukas ja vauhdikas taapero :LOL: Mutta siis, tulen tänne jo ennakkokuumeilemaan ennen varsinaisen yrityksen alkua.
 
Meitä kaikkia täällä varmasti kiinnostaa oireet ennen kuukautisten poisjääntiä.
Voin kirjoittaa teille pienen listan tämän kierron oireistani ilman raskautumista:

- kp1-3 vuotopäivät jolloin lämpö putosi 36 asteen alapuolelle.
- kp10-11 hieman limaa
- kp13 ovulaatio, oireeton (flo sovelluksen mukaan)
- kp14-17 (dpo1-4) limaa/valkovuotoa todella nenään pistävän hajuista, mitä ei yleensä käy
- kp16 oksentaminen, pieni lämpöjen kohotus 36,7, muuten ollut koko kierron 36-36,3
- kp17 voimakas vatsanturvotus, etova olo
- kp18-19 voimakkaita vatsakramppeja, naama kukkii

Ja tosiaan plussaton kierto koska seksiä kp15 pari päivää ovulaation jälkeen, mutta oireet voimakkaammat kuin missään muussa kierrossa jossa on olettanut tärpin käyvän.
Inhoan kroppaani, koska sitä ei voi kuunnella näissä asioissa :eek:

ps. olen näköjään flon mukaan päivän edellä kiertoa kuin miinan listassa ? mutta eikai sillä ole väliä :ROFLMAO:
 
Itsellä omituinen yö takana, ja haluaisin ajatella että kiinnittyminen... Mutta todennäköisesti vaan oireita kun olen ollut sitkeästi flunssassa ja kipeä.

Dpo 4-5 ja yöllä alaselkään ja vastaan sattui niin paljon, että piti pitää kuumavesipuloja. Vaikea kuvailla kipuja, vähän samanlaista kun oli lapsena säärissä kasvukipua?

Lämmöt ottanut dripin alas, toivotaan että lähtisi nyt nousuun huomisesta :whistle:


Lisäksi yleensä ei ole mulla lainkaan vuotoa, niin nyt valkovuoto voidemaista ja sameaa. Vähän tulee alkkareihin. Runsaudesta en kuitenkaan puhuisi.

Lisäksi nukuin 11h :unsure::unsure::unsure:
 
@Ilonetsijä Mehiläisessä lääkäri suositteli tekemään ovistestejä,mieluiten digi ja tarkat päivät koska aloittaa(pakkauksen ohjeen mukaan) jos/kun kierto säännöllinen.

@W.we Viimeksi kun raskauduin(km):
Ei yhtään tärppi fiilis,yllätys kun testi pos.
Ei hormoni näppyjä
Rinnat kipeyty vasta sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Ei juilimisia ym.
Muuten oikeestaan päinvastaiset olot:LOL:
 
@Dallu haalea haamulainen siltä minusta pilkistää :love: mulla tais tulla aika samanlainen sunnuntaina dpo 10 ja nyt se vahvistuu ...mutta hitaasti kyllä (n)

@Veeja koska aiot testata?

@tupsahus jo oli kyllä sitten aikakin kerran ei plussa ollu syynä siihen ettei kierto pääty, hedelmällistä uutta kiertoa (y)

@Wintersun voi :poop::poop::poop::cry: oon niin pahoillani :cry: tottakai sulla on oikeus tunteisiin ja pettymykseen!! Mieluummin niin että tuntee kuin että ois ihan turra eikä hetkauttais olenkaan :( toivottavasti ne hoidot tuottaa heti tulosta ja että ylipäänsä pääsette niihin heti! Että ne solumuutokset saadaan nyt viimeisteltyä ensin alta pois <3

OT: Mulla eilen tuli CB:n plussa miinus testiin selvä plussa mut nuo pc testit aika vaaleita vielä ja vahvistuu tosi hitaasti jos ollenkaan (n) menkat ei oo alkanu ja sunnuntaina oli aivan jäätävä päänsärky koko päivän + alamahaa juilinu ja vihlonu, mutta eilen neki oireet loppu ku seinään :(
 
@Ilonetsijä Mehiläisessä lääkäri suositteli tekemään ovistestejä,mieluiten digi ja tarkat päivät koska aloittaa(pakkauksen ohjeen mukaan) jos/kun kierto säännöllinen.

@W.we Viimeksi kun raskauduin(km):
Ei yhtään tärppi fiilis,yllätys kun testi pos.
Ei hormoni näppyjä
Rinnat kipeyty vasta sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Ei juilimisia ym.
Muuten oikeestaan päinvastaiset olot:LOL:
Juu mulla on säännöllinen kierto. Pitää siis tilata o-testejä, mut katon eka miten tän kierron käy. 50/50 tunteet luovuttaminen ja " mitä jos kuitenkin". Mun kaveri tsemppaa kun hänellä kävi niin, että plussa tuli vasta 5 päivää sen jälkeen kun menkkojen ois pitänyt alkaa, et mahkuja on niin kauan kuin menkat on poissa. Aika tarkka mulla on ollut luteaali 13 päivää, sen mukaan lasken menkkojen alun.
 
@Miina- Hieno homma, että nousi! :) Mulla kipuilee munasarjat edelleen ja limat on eli voihan se ovis olla tänäänkin, jos tapahtuu oletetusta plussasta 24-36h päästä. Jotenkin vaan epäilen, kun kovimmat kivut meni jo ja jos yhtään aiempiin kiertoihin peilaa, niin ei ne viivat sieltä enää vahvenemaan lähde. Tän päivän testissä jo tosi haalea. Nähtäväksi jää. Tikutan vielä varmuudeksi. Turhauttavaa. :unsure:
 
@Rosmariini86 jännät paikat sullakin, lisää testejä kehiin(y) Ite testaan varmaankin vasta tän viikon jälkeen jos maltan, jos vuoto ei ala. Ehkä ennemminkin jos öklötys tai joku muu oire nostaa päätään.

Tän megaepäsäännöllisen kierron kanssa oon tottunut jo siihen ettei nää isot kp luvut tarkota välttämättä yhtään mitään. Tjottaillen tässä ollaan menty ja nyt varsinkin kun se kesävauva vaihe meni jo :( Voishan sitä seuraavaan kiertoon ottaa tikuttelun mukaan jotta näkis oikeesti koska se ovis on ja onko edes.
 

Yhteistyössä