Hakutulokset

1. B

.

Mäkin tilasin raskauskeijulta nipun testejä. Pakko alkaa nyt seurailla tuleeko ovulaatiota ollenkaan kun vuotoja niin tiuhaan. Tämäkin vuosetti kesti 2 päivää ja alkoi täysillä ja loppui kuin seinään. Neuvolasta sanoi, että mulla tiedoissa näkyy että raskaudet näkynyt myöhään. Koskaan ei kyllä...
  2. B

.

@quinque joo ja pissatesti oli negaa. Ei osannut vuotoihinkaan sanoa mitään. Täytyy yrittää päästä sairaalaan asti niin ultraavat. Veri tulee aina tuon muutaman päivän vähän lorahdellen eli ei niinkuin mulla menkoissa. Lorahduksesta saattaa tulla ihan siteellinen verta. Ei ole ikinä ollut...
  3. B

.

Ihanan paljon plussanneita tammikuussa ❤ Mä oon yksikseni ihmetellyt olojani kun ei näihin oikein löydy vastausta. Viivanpaikkoja ja haamuja testeissä merkistä riippumatta ja neuvolakaan ei sanonut juuta eikä jaata mihinkään. Veritestiin en vielä päässyt. Viimiset normaalit kuukautiset oli 18...
  4. B

Myöhään plussanneet ja epätoivoiset

@haaveilija92 no tätä mäkin mietin. Mies muisteli että olen ollut plussan jälkeen viikolla 8 neuvolan mukaan. Itse en yhtään muista
  5. B

Myöhään plussanneet ja epätoivoiset

(n) pahasti oireet päällänsä säännöllisellä aamupahoinvoinnilla, turvonneilla suonitisseillä, lämmöillä, turvotuksella ja krapulaisella ololla. Nyt dpo26 varmaan ja negatiivinen testi. Vuotoa oli 2 päivää normi viikon vuodon tilalla kaksi viikkoa sitten eikä oireet poistunut. 4 odotus kyseessä...
  6. B

.

Onnea plussanneille :love: Mä pidän itseäni jo vähän pöpinä. Testasin viimeksi ma aamuna ja sain negan pc llä mikä muuttu roskishaamuksi. Tämä oli varmaan dpo 23 tai kp 8. Tänään ykäsin jo toiset aamupalat. Huomenna vielä testaan. Flo väittäisi huomiselle ovista. Sitten on pakko soittaa gynelle...
  7. B

.

Mulla ainakin ja saattaa vielä sitäkin seuraavana tulla
  8. B

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Uusintayritys mulla lähes samalla kaavalla. Vuoto loppui 6 päivää sitten. Edelleen saan outoja haamuplussia herkempiin paremman taviksiin tuskin havaittavan. Oireet jatkuu kyllä
  9. B

.

@lillium onnea :love: Napailen tilannettani ja tänään taas haamu r testiin. Flo sanoo että 4 päivän päästä ovulaatio. Nyt pidän viikon testitauon ja nautin miehestäni joka tulee reissusta tänään :p päätin olla raskaana tai raskautua :love:
  10. B

.

https://aijaa.com/OY9Orc En malttanut minäkään. Nega tuli tosin ihmekkö tuo jos eilen haaleista haalein herkässä testissä
  11. B

.

Jos huomiseksi sulattaisi auton ja hakisin uutta testiä. Tänään eka aamu oksu :sick:. Testeihin pitäisi saada jotain valvontaa. Mun mielestä viivanpaikkoja ei saisi tulla ollenkaan tai vaihtoehtoisesti väri voisi olla selkeästi eri vaikka vihreä. Onhan se oma vika kun ostaa noita edullisempia...
  12. B

.

@Li88 mä nään siinä väriä. Voidaan yhdessä jännittää vahvistumista
  13. B

.

@Rimaleli voi ei :cry:
  14. B

.

@~Madre~ ja @Neltsuliini kiitos ❤ mulla ollut outoa ja runsasta mutta epämenkkamaista vuotoa dpo 2 ja 3 sekä dpo 16-17 siksi ei mahdu kaaliin ja sitkeästi jatkan testaamista. Nyt olisi ehkä dpo 22. 29.12 viimeksi puuhasteltu noiden vuotojen takia :D
  15. B

.

Tein just herkän rfsun :whistle: en vaan suostu uskomaan :p https://aijaa.com/qQrpdn Noh. Tunnin pidätyksestä tää on mun saamista mielikuvitusviivoista levein. Ei ehkä todeksi lasketa tätäkään:cry: pliis näkeehän edes joku ton? Mun äiti kuuluu niihin joilla näkynyt terkkulan testissä vasta rv7...
  16. B

.

@W.we ihanaa että sinäkin:LOL: Mulla joku päähänpinttymä valemenkoista vaikka vuosin myös runsaasti, koska silti kivuttomat eikä hyytymiä ja 2 päivää vain normi 5 sijasta. Oireetkin jatkuu lämpöjä myöten (n) Kaikenlaisiin toivon rippeisiin sitä takertuu
  17. B

.

Menin näköjään ihan rikki uuden kierron alkamisesta. Yk 5 pärähti käyntiin siis. Aijemmat ei ole noin pahasti tuntunut :( noh. Flo sanoo, että 7 päivää ovulaatioon. Tässä kierrossa en tikuta. Koitan vaan ottaa rennommim Onnea pkussanneille:love:
  18. B

@Lukka oo onnea :) Joo ajattelinkin testata kun luin, että joillain hormoonit noussut testille tarpeeksi vasta dpo 20. Tuo tekemäni pc oli muuttunut haaleaksi haamuksi 15min testiajan jälkeen, mutta en katsonut kauanko testi luettavissa. Testaan vasta sunnuntaina tuon toisen ja sitten varmaan...
  19. B

No viimein sain herkän testin haettua ja puhdas nega. Kylläpä jaksoin toivoa taas :unsure:
  20. B

Kierto aina säännöllinen 28 päivää ilman kummallisuuksia mutta nyt kuluva kierto on jotain kummallista. Kertokaa toki jos jokin ajatus tästä. Kirjottanun moneenkin ketjuun hätäsenä :( Kp 1-5 menkat Kp 5-11 ei mitään mainittavaa Kp 12 kosteeta ja pupuilua Kp 14 ovis ja pupuilua Dpo 1...

Yhteistyössä