Monet kerrat käynyt itselle samoin ja mielenrauhan vuoksi olen testin tehnyt, kyllähän oudot oireet pistää miettimäänNyt on pakko taas mainostaa kuinka hullu sitä vauvakuumeinen nainen on:
Menkoista siis selvitty, mutta sai kyllä useamman kerran käydä oksentamassa ja edelleen etoo yleensä siiskuulemma vaan päivää ennen tai samanasiellä päivänä oksennan.
Kovasti suunnittelen että pitääkö käydä ostamassa raskaustesti, vaikka juuri vuosi kuin seula ja pahimmat menkat pitkään aikaan
MUTTA koska kovasti haluan uskoa raskauteen googlasin sitten koko illan (ja yön) valemenkka juttuja
Siis miten voi ihminen pimahtaa näin... toivottavasti se ensikierto onosaa sitten meidän, muutenhan tässä tulee hulluksi
Ps. Hormonit edellee menkoista sekaisin. Löysin siivotessa bodyn, jonka ostin joskus 2015 valmiiksi kun aloitettiin yritys ja se sai hanat auki
Mullaki oli viime kierto 27 pvä ja siis niin niukat menkat että mulla tuli sillon jouluaattona eka valkovuotoo, sit vähä vaaleanpunaista muuttu kirkkaas vereksi, sit loppui ja sit joulupäivänä vähä runsaammin mutta ei tullu koko menkkojen aikaan hyytymiä ja ei ollu kipujakaa... Etova olo kyl jatkui ja välillä paleli hulluna.. Testin kyllä oon tehny ku rupes mietityttää sillon...Monet kerrat käynyt itselle samoin ja mielenrauhan vuoksi olen testin tehnyt, kyllähän oudot oireet pistää miettimään
Aijjaha! Eli siis plussa odotettavissa anyways? Miten sit tietää onko paksunaVarmaan Joo, eikö pregnyl ole se mikä näkyy raskaustestissäkin?
Kiitos tiedosta, ois voinu tulla turhia pettymyksiä Täytyy siis oottaa kiltisti menkkojen alkamispäivään asti ja sittenkin olla vähän varuillaan vielä@chili_ Pregnylissä on HGC hormonia, jolloin ovistesti näyttää plussaa myös. Raskaustestiä ei voi tehdä ennen dpo 10, koska pregnyl5000 katoaa verestä noin 10 päivän päästä. Saattaa siis tulla haamu, jos teet testin ennen 10 päivän kulumista.