Hakutulokset

1. B

.

https://aijaa.com/sn8Ew1 myös purkasin tikjn. Mielikuvitusviivalle näyttää eikö?
  2. B

.

@Ilonetsijä en tiiä onko niissä eroja. Mä tein apteekin omalla muka herkällä nyt dpo 12 mut oli kyllä varmaan tunnin pissa kun en pystynyt parempaan sain varmaan mielikuvitus viirun
  3. B

.

@Ilonetsijä millä testillä testasit?
  4. B

.

Uhkasin tehdä tänään testin mut aamukäynti meni ihan ohi ja miten ihmeessä pitäisi pystyä pidättämään 2h
  5. B

.

@haaveilija92 Luulen että kiinnittyminen oli dpo 9 kun tuli 2 limajuttua missä veriviiruja ja sen jälkeen pyyhkäisin kerran vaalenruskeaa vv. Tuo vuoto oli dpo 2 ja 3
  6. B

.

@Neltsuliini ehkä sitten uskaltaudun. Aijemmissa kierroissa olisin jo testannut muutaman kerran, mutta nyt olen ollut jotenkin tosi rauhallinen ja varma ja vaan odotellut. Tää on kyllä ihme vaikka mulla oli heti ovulaation jälkeen kovaa vuotoakin. Se ei mielestäni ollut mitenkään menkkamaista...
  7. B

.

Väitin että testaan vasta lauantaina dpo 15, mutta jospa kuitenkin aikaisemmin. Onko aijemmin plussanneita? Kuinka monella näyttänyt dpo 12?
  8. B

.

@Dallu Nään puolikkaan viivan
  9. B

.

@W.we Testaan lauantaina. Oon saanut niin monta negaa kuviteltujen oireiden jälkeen, että ajattelin malttaa nyt pidemmälle Olo on nyt ihanan rauhallinen tuosta välivuodosta huolimatta. Olispa tää nyt sitå sitten ❤
  10. B

.

11. B

.

Tikutettu ovis. Kyllä sitä liki täydet kupilliset tuli ja se oli sellasta ihan punaista. Mulla menkkaveri yleensä tummempaa. Hormonaallista ehkäisyä ei ole ollut n 6kk
  12. B

.

Mulla yk 3 ja 4 lapsi haaveissa. Kierto aina säännöllinen 28 päivää ilman kummallisuuksia mutta nyt kuluva kierto on jotain kummallista. Kertokaa toki jos jokin ajatus tästä. Kirjotin jo toiseenkin ketjuun mutta siellä hiljaista. Kp 1-5 menkat Kp 5-11 ei mitään mainittavaa Kp 12 kosteeta ja...

Yhteistyössä