Hakutulokset

1. M

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Moikka kaikille! Meidän ihana lahjamunasolupoikamme syntyi edellispäivänä suunnitellulla sektiolla ❤️Olo on erittäin epätodellinen ja onnellinen etteivät sanat riitä kuvaamaan tätä olotilaa ❤️ Olemme niin äärimmäisen kiitollisia ja onnellisia munasolujen lahjoittajasta sekä HUS:in...
  2. M

Moikka! Minä ja mieheni oltiin julkisella puolella hoidossa, eli HUS:issa. Oltiin omasoluhoidoissa ensin samassa paikassa, ja ne loppui ennen punktiota jo, koska mulla ei ollut varastomunasoluja eikä munarakkuloita tullut kuin yksi ja sekin oli sellaisessa paikassa, ettei sitä voinut punktoida...
  3. M

Heippa kaikille! Meillä oli tänään nt-ultra ja kaikki näyttää oikein täydelliseltä ❤️ Tänään ollaan jo heti kerrottu läheisille ja ystäville ja ihania on olleet reaktiot kun on kerrottu, että on lahjamunasoluvauva ❤️ Yhdellä oli lisäkysymyksiä enemmän, mutta muuten ei suurempia ihmetyksiä ole...
  4. M

Ihanaa @Annamaija 76 ja @Katinka<3 ❤️❤️ Onnea paljon molemmille!! ❤️❤️
  5. M

Olen todella pahoillani puolestanne ❤️ Voimia!
  6. M

Ihanan jännittävää @Annamaija 76 ❤️ Mahtavaa @Katinka<3 , että saitte vielä yhden lisäalkion❤️ Tsemppiä molemmille ❤️❤️ @Pähkinä38,ihanaa, että kaikki on hyvin ❤️ Itsellä alun tuntemuksia oli heti siirrosta seuraavana päivänä kun vatsaa kramppasi muutaman kerran niin kovaa, että tuntui, että...
  7. M

Hei! Onnea sinulle paljon onnistuneesta alkionsiirrosta :) En valitettavasti pysty omalta osaltani kommentoimaan ajatuksia, sillä itse pidättäydyin intiimielämästä vain ensimmäisten muutaman viikon ajan, ja sen jälkeen kaikki on ollut normaalia (toki pahoinvointi/vatsakipu ovat estäneet...
  8. M

@Annamaija 76 Tsemppiä huomiseen siirtoon ❤️
  9. M

Ok, kiitos vastauksesta :) Katsoin noita papereita mitä eilen saatiin, että tuossa todistuksessa neuvolaa varten on meidän potilastietonro niin ehkä he saavat sen iän sitä kautta selville, jos me ei itse saada - tai jotain :D Toivottavasti tämä selviää ekalla käynnillä ensi viikolla ja tarpeen...
  10. M

@Annamaija 76 , ihanaa, että siirto on näin pian :) Kovasti tsemppiä teille! ❤️ @Angervo76, mahtavaa, että teilläkin kaikki hyvin ❤️ Pakko kysyä tuosta seulonnasta: soitin tänään heti neuvolaan ja sain ekan ajan heti ensi viikolle. Kerroin tilanteen luovutetusta munasolusta., niin kuulemma...
  11. M

@Katinka<3, 46v. Aura klinikka, 2. lapsi, miehen 1. luovuttajan kanssa hoito keskeytettiin, nyt 2. luovuttaja, punktio tammikuun alkupuolella @MARIAL43 43v., Dextra, 1. lapsi toiveissa, jonossa 2/2020 (jonotusaika n. vuosi) @lapsettomuuta10v 36v, Dextra jonossa 01/20, 1. .lapsi kummallekkin...
  12. M

Kiitos @Annamaija 76 tsempeistä ❤️ Ultrassa näkyi täsmälleen rv7+5 vastaava pieni rakas ❤️❤️ Laskettu aika 18.8.
  13. M

En mä vielä, odotan sen maanantain ultran ja sen jälkeen sitten :)
  14. M

@Annamaija 76 ihanaa, että asiat etenee teillä :) ❤️ @lapsettomuuta10v voi ei :( Paljon tsemppiä ja toivotaan, että sen yhden blaston kanssa kaikki menee hyvin ❤️ @Pähkinä38 ja @Angervo76 ihanaa kuulla teidänkin kuulumisia, ja että kaikki etenee hyvin :) ❤️ Mulla on tänään 6+0 ja oireet ihan...
  15. M

Rauhaisaa ja rentouttavaa joulun aikaa kaikille ❤️
  16. M

Kiitos kaikille ihanista viesteistä ❤️ Olo on niiin helpottunut ja onnellinen :) Listaa en vielä päivitä ennen ekaa ultraa, sen ajan sain heti tänään ja se on 4.1. :) tsemppiä @kuumoduli piinaviikkoihin! ❤️
  17. M

❤️❤️❤️Plussaa näyttää!!! ❤️❤️❤
  18. M

@Pähkinä38 Ihania uutisia ❤️ valaa uskoa ja positiivisuutta omaan vkonloppuun sun kuulumiset @kuumoduli tsemppiä ja toivotaan parasta ❤️ Testipäivä tosiaan ylihuomenna - ja fiilikset sen mukaiset. :D Välillä on aivan varma, että plussaa tulee kun on oireita ja toisena hetkenä aivan varma...
  19. M

@Angervo76 ihanaa kuulla, että pieni kasvaa ja kehittyy ❤️ @Pähkinä38 Toivottavasti pienellä on kaikki hyvin ❤️ @kuumoduli Huh, onpa teillä ollut matka! :O tsemppiä kovasti tulevaan ❤️ Osaatteko sanoa, mikä kaupan raskaustesteistä on, ei nyt paras, mutta lähellä sitä? :D Ei oo tarvinnut yli 10...
  20. M

Joo odotan mä, mieskin on pois vkonlopun niin ei olisi kiva ilman häntä tehdä :)

Yhteistyössä