Hakutulokset

1. M

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Paljon Tsemppiä @Netty79 <3 Pidän peukkuja, että kaikki menee parhain päin :)
  2. M

Mulla on erittäin vaikea endometrioosi, jota on leikelty useampia kertoja vuosien aikana niin oma kierto on todella sekava ja epäsäönnöllinen (saattaa olla 2 menkat kuussa jne.) niin endon hillitsemiseksi ja lääkkeellisen kierron aikaansaamiseksi lääkäri määräsi Procrenin (2 pistosta) ja...
  3. M

En ole ehtinyt kirjotella viime päivinä, ja täällä on tapahtunut jo vaikka ja mitä <3 aivan ihania juttuja, mahtavaa lukea näitä - saa itsekin positiivista voimaa teidän onnistumisista <3 Tsemppiä todella paljon teille piinailijoille, ja kaikille muillekin ihanaa uuden viikon alkua :) Mulla...
  4. M

Listaus : @Annamaija 76, Ovumia, 3. lapsi haaveissa, 1. siirto pas 10/20 (5 blastoa pakkasessa) (luomu km 06/20) @Manteli86 , HUS, 1.lapsi, luov.punkt. 31.8.2020, 5 blastoa pakkasessa, PAS marras-/joulukuu 2020. @Netty79 41 v., 1.lapsi toiveissa, luovuttaja 1.PAS Nega, toinen PAS tulossa...
  5. M

@Annamaija 76 Aivan mahtavaa!! <3 Toivottavasti kehitys jatkuu yhtä hyvänä :) @Netty79 Ihanaa kun kirjoitit aiheesta! <3 Olen pohtinut täsmälleen samaa siitä lähtien kun päätimme lahjamunasoluhoitoihin lähteä. omasoluhoidot kestivät meidän kohdalla kuukauden ajan ja olin silloin niiden alkaessa...
  6. M

Iiks ja ääks!!! Puhelin ei ole vielä soinut, mutta omalle hoitopolulle tuli merkintä tänö aamuna: pakkaseen saatu alkioiden määrä on 5!!! \o/ \o/ Oon niin innoissani, että hyvä etten työmatkalla alkanut hihkua ja kiljua bussissa xD Ootan sen puhelun vielä, että jos siitä tulee jotain lisäinfoa...
  7. M

@Papupilvi Ihanaa!! <3 Onnea! <3 @Kielo74 oi, tsemppiä kovasti! Toivotaan parasta! <3
  8. M

Ylihuomenna pitäisi tulla soitto lääkäriltä alkioiden määrästä - jännittäö ihan mahdottomasti puhelun sisältö...mutta yritän suhtautua asiaan kuten mieheni: me emme voi tehdä mitään, täytyy vain uskoa ja toivoa parasta. helpommin sanottu kuin tehty. :D
  9. M

Voi ei @Angervo76 :’( Olen todella pahoillani puolestanne! Inhottavaa olla töissä tuollaisella hetkellä, toivottavasti päivä menee nopeasti, että pääset nopeasti kotiin. <3
  10. M

On mulla ainakin! Todella ärsyttävää kun häviävät kun jatkaa kirjoitusta hymiön jälkeen, koneella kirjoittaessa myös häviävät. Joten oon lisännyt niitä vasta kun oon kirjoittanut koko vastauksen valmiiksi.

Yhteistyössä