Hakutulokset

1. M

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Viikon päästä eli 14.12. :)
  2. M

Onpa törkeää toimintaa!! Ymmärrän, jos alkaakin kaduttaa, eikä haluakaan ryhtyä lahjoittajaksi syystä tai toisesta, mutta että ei edes vastaa yhteydenottoihin. Että voisi hoitaa asian aikuiseen tapaan. Tsemppiä @lapsettomuuta10v ,toivottavasti uusi lahjoittaja löytyy pian ❤️ Mun alavatsaa on...
  3. M

@Manteli86 , HUS, 1.lapsi, 5 blastoa pakkaseen. PAS 30.11.2020, testipv 14.12.2020 @Katinka<3, 46v. Aura klinikka, 2. lapsi, miehen 1. Hoito aloitettu 10/20 (pitkä kaava), tuoresiirto 11-12/20 @MARIAL43 43v., Dextra, 1. lapsi toiveissa, jonossa 2/2020 (jonotusaika n. vuosi) @lapsettomuuta10v...
  4. M

Äsh, näköjään edelleen viestit ihan sekalaisessa järjestyksessä... @Ramiina , viestisi oli todella liikuttava ja hyvin samaistuttava ajatusmaailman vuoksi, kiitos kun jaoit sen. ❤️ @Annamaija 76, sanat eivät riitä kertomaan miten pahoillani olen tilanteestasi ❤️ Jaksamista paljon sinulle! ❤️...
  5. M

tyyppi on matkassa ❤️ 14.12. testipäivä, vannotin jo miestäni, että vasta 13.pv antaa mun ostaa testit, enkä yhtään aikaisemmin vaikka kuinka tekisi mieli. :D
  6. M

Kiitos @Katinka<3 , kun jaoit kokemuksesi. ❤️ Tuo toivoa ja itselle tuli ainakin se olo, että pitää luottaa omaan vaistoonsa ja kehoonsa. :) Paljon isoja päätöksiä tulossa teillä, mutta varmasti ajan ja keskustelujen kanssa löytyy teille paras ratkaisu. :) @Pähkinä38, ajattelen katumuksesta...
  7. M

Voi ei @Katinka<3 Inhottavaa kun isoja asioita kertyy päällekkäin käsiteltäviksi :( Onneksi uusi luovuttaja löytyi ❤ Kuten itsekin totesit niin toisaalta pieni hengähdystauko tekee hyvää välillä, sen jälkeen jaksaa taas keskittyä uudella tavalla. :) Voimia ja halauksia! ❤
  8. M

Ihanaa!! Onnea paljon! ❤️
  9. M

@Manteli86 , HUS, 1.lapsi, luov.punkt. 31.8.2020, 5 blastoa pakkasessa, PAS 30.11.2020. @Katinka<3, 46v. Aura klinikka, 2. lapsi, miehen 1. Hoito aloitettu 10/20 (pitkä kaava), tuoresiirto 11-12/20 @MARIAL43 43v., Dextra, 1. lapsi toiveissa, jonossa 2/2020 (jonotusaika n. vuosi)...
  10. M

ja heti perään jatkan vielä kuulumisia sillä nyt alkaa tapahtua myös meillä! Äsken käytiin ultrassa, kaikki näyttää hyvältä, endo näyttää hyvin rauhalliselta tällä hetkellä. Joten ensi viikon maanantaina on siirto!! :O Jaiks ja kääks ja aiks ja ihan kaikki muutkin tilanteeseen sopivat...
  11. M

Muistan hyvin tilanteen kun kysyin lääkäriltä, puoliksi huolestuneena ja puoliksi vitsinä, että miten tarkkoja ovat ominaisuuksien kanssa, koska samanmittaisia (155cm) ei varmasti kovin helpolla löydy :D Lääkärin kanssa asiaa naureskeltiin ja sanoi, että kyllä käyvät läpi niitä 160-senttisiäkin...
  12. M

Itse olen alle 160cm ja mies on 190cm, ja HUSilla keskittyivät lähinnä minun ominaisuuksia vastaavan luovuttajan etsintään, vaikka miehenikin ominaisuudet otettiin huomioon. Tämä lähinnä siksi, että itse sanoin, että alle 160cm luovuttajaa tuskin löytyy kovin helposti. :ROFLMAO:Meille ei ollut...
  13. M

Voi ei, olen todella pahoillani! Voimia! ❤️
  14. M

Ihanaa @Pähkinä38 ❤️❤️ Onnea onnea paljon! ❤️ Listaa voit päivittää kun kopioit ja liität edellisen listan tähän viestin kirjoitusalustaan, muokkaat sitä ja lähetät viestin :giggle:
  15. M

Onnea plussanneille ❤️❤️ Mulla alkoi menkat muutama päivä sitten, ja aloitin silloin Progynovan uudestaan. Ultra-aika on viikon päästä maanantaina ja silloin katsotaan milloin siirtopäivä on - alkoi vähön jo jännittää tämä homma! :oops::D
  16. M

@Katinka<3 Lämmin osanottoni, Voimia ja jaksamista ❤️
  17. M

Moikka pitkästä aikaa! ❤️ Niin paljon tapahtunut täöllä, ihan hirveästi tsemppiä ja ❤️❤️ plussanneille ja ihan jokaiselle teistä; ihanaa kun on tämä palsta, jossa voidaan tukea toisiamme ❤️ Mun kuulumisia: oon tietoisesti pitänyt vähän etäisyyttä palstaan ja koko hoitojuttuun. Jotenkin muut...
  18. M

@Kielo74 ja @Netty79, olen todella pahoillani puolestanne! Voimia ja jaksamista molemmille! ❤️
  19. M

@Papupilvi Olen todella pahoillani! :( <3 Jaksamisia! <3 Tsemppiä kaikille ja voimia kaikille ja ihanaa alkavaa lokakuuta! :)
  20. M

Ihanaa @Katinka<3!! <3

Yhteistyössä