Hakutulokset

1. T

Kun ruokahalu on kadonnut ..

Mulla kun ei ees oo tapahtunut edes mitään sellasta mikä vois aihettaa tän. Joskus helteillä niin, mut täällä ei oo ollut edes hellettä.
  2. T

Helppoja ja halpoja ruokia pakastimeen 1 v:lle?

ÖÖ.. saaks kysyä et mitä teillä muu perhe sit syö? Jos sulla ei oo aikaa laittaa ruokaa.. Eiks voi syödä samaa kun te?
  3. T

mikä on ollut pelottavin kokemus lasten/lapsen kanssa?

Esikoisella jäi joskus reilu 1-vuotiaana perunan/lihan pala kurkkuun ja mä jouduin kaivaa sen sieltä kurkusta ja samalla roikottaa lasta ylösalasin. Se oli aika hirveetä, kun tyttö meni vaan ihan punaseks ja haukko henkeään.
  4. T

Kun ruokahalu on kadonnut ..

ja ollut kateissa jo useamman päivän.. Onko syytä huoleen? Tai mistä se voi johtua? Aamusin menee pari kuppia kahvia. Väkisellä pupellan happarin et kestää tolkuissa. Joskus päiväsaikaan banaani, ehkä jukua. Vettä menee 2-3l päivässä. Toisena päivänä menee leipä-kaks. Mut ei vaan oo...
  5. T

tekeekö rikkaimurilla jotain?

Kyllä :heart: Aivan paras keksintö, ainakin näin kesäisin. Ja keittiönpöydän alusen imurointiin. Ei jaksa aina tota keskuspölyimurin letkua raahata alhaalta. Meillä on sellainen varrellinen ja siitä saa sitten myös irti pienemmän version. Yliveto :attn:
  6. T

On se mukava kun elämäntapa kyttääjillä/valittajilla

Se on sun mielipide ja mä en voi ottaa sitä sulta pois. Oikein aurinkoista päivän jatkoa sinulle. :heart: :hug:
  7. T

Mikä täsä nyt on koville ottanut ja kenelle? :) M vastaan kun mulle kirjotetaan. Ja kerron kyllä mielipiiteni suoraan.
  8. T

Ei ota koville se että se poistettiin vaan mä mietin et millä logiikalla täällä poistetaan mitäkin? Nää tälläset poistetaan välittömästi, mut toisia saa haukkua ja herjata minkä ehtii ja ylläpito/modet vaan varmaan istuu popparikulhon kanssa ja nauttii.. Et ei kyl mee ihan samalla linjalla...
  9. T

Jäkä jäkä jäkä, mä en kestä tätä. Niinkun mä jo kirjotin niin tän palstan moderointi ei edes toimi oikein. Täällä saa lukea uskomatonta p***** useasti, eikä modet puutu.
  10. T

Vihan tunteet lasta kohtaan

Kokeilleppa joskus olla täysin viilipytty. Se et lapsi huomaa tai edes vaistoo et sun pinnan alla kiehuu ja oot epävarma sä provosoit sitä lastas ja se heittää vaan lisää vettä myllyyn. Lapset on taitavia näissä, niitä ei voi huijata. Tsemppiä. Oma uhma ikäinen on reilu 3v.
  11. T

sanos se.. ;) Jos oot hyvää pataa modejen kanssa voit tehdä mitään. Ja mä saan varmaan kohta bannia... :snotty:
  12. T

SYNNYTYS

Siitä kun ekat säännölliset supistukset alkaa.
  13. T

Kiva että meillä on sinunlainen palstapoliisi täällä :)
  14. T

Kerjäsi? :laugh: :laugh: Mä olisin kyllä maksanut. Mun ei tartte kerjätä. Mut sulla on kyllä sisällökäs elämä ;)
  15. T

Karkkipäiväongelma kun perheessä on pienempiäkin.

Meillä syötäis niin et pienempi päiväunilla. Tai sit isompi touhuis omassa huoneessaan ja söis samalla niitä karkkejaan. Tai jos pienempi menis aikasemmin nukkuu ku isompi, niin sillon. Nii ja käviskö pienemmälle vaikka rusinat?
  16. T

onko normaalia??

ei kyllä mun mielestä.. mites jos kääntyisit sun gynen/lääkärin puoleen..
  17. T

vauvat

Ei oo mitään mitä tulisi osata. Vauvat on yksilöllisiä. Toinen kattelee vaan ja naureskelee, toisella halu liikkua. Meillä vauva kääntyi jo 3kuisena vatsalleen ja ryömi kun oli 4kk.
  18. T

On toki, mutta pitäskö vähän kuitenkin miettiä et mistä poistetaan ja mistä ei. Ihan karmeaa tekstiä täällä saa välillä lukea ja ne vaan pyörii täällä. Ei ihan tasapainossa nää jutut..
  19. T

Tuo Kaapo on kyllä ihmeellinen ohjelma

Ja meidän 3v :)

Yhteistyössä