Oletko kertaakaan linkittänyt modeille asiattomuuksia? Luuletko tosiaan meidän availevan jokaisen aloituksen täällä? Kokeileppa joskus huviksesi availla ja selata joka ikinen aloitus ja katso paljonko ehtisit siinä ajassa tehdä moden näkökulmasta? Ei meidän tarkoitus tällä saitilla ole tuollainen kyttäys, vaan moderoidaan palstailun ohella. Ja ihan oikeesti, kaikkea ei tod. aleta poistelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Taskumallin kissa:Ei ota koville se että se poistettiin vaan mä mietin et millä logiikalla täällä poistetaan mitäkin?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Haluatko? Ota ihmeessä yhteyttä ylläpitoon, jos noin koville ottaa kirppis-ilmoituksen poisto keskustelupalstalta.(josta kyllä lukee erittäin selkeästi säännöissä )Alkuperäinen kirjoittaja Taskumallin kissa:sanos se..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen näitä sääntöjä miettiny. Et eikö mainostaminenkin ole kielletty?
Niin silti tänne saa ja voi linkittää nettiputiikkien linkkejä ihan vapaasti ja mainostaa niitä.
Jos oot hyvää pataa modejen kanssa voit tehdä mitään.
Ja mä saan varmaan kohta bannia... :snotty:
Jos oli vielä muuta esim modeja kohtaan hampaankolossa, ole hyvä ja lähesty heitä yksityisviestillä. Sinun aiempi aloituksesi poistettiin ylläpidon, ei yhdenkään moden toimesta. Kohdista lynkkausyrityksesi sinne, minne kuuluu. Kiitos.
Nää tälläset poistetaan välittömästi, mut toisia saa haukkua ja herjata minkä ehtii ja ylläpito/modet vaan varmaan istuu popparikulhon kanssa ja nauttii..
Et ei kyl mee ihan samalla linjalla näää säännökset.