Hakutulokset

1. T

Milloin esikoinen?

Eka tuli kahden viikon kuluttua, kun olin täyttänyt 36. Ja toinen tulee noin kuukautta ennen kuin täytän 38. Tapasin ihanan miehen ja ikäni takia en uskaltanut lykätä, että jos sitten joutuu vuosikausia yrittämään. Heti tärppäs =) Olin aikaisemmin mennyt niin kovasti omia menojani, että oli...
  2. T

vaimon paijaaminen

Kun itse saa paljon huomiota, tarpeet täyttyy. Sitten kun saaminen jää vähemmälle, huomaa sitä kaipaavansa ja tekee sitä mukavaa toiselle. Eli jos toinen silittelee jatkuvasti, ei tule itselle tarvetta silitellä toista. Toivottavasti ymmärrät pointin. Naises saa sulta kaiken, niin ei osaa sitä...
  3. T

kuinka nopeasti....

Muutettiin yhteen vajaa kaksi kuukautta tapaamisesta. Asuntojen välimatka oli yli 200 km! Kihloihin 7 kk:n kuluttua tapaamisesta (ja ennen vauvayritystä) ja naimisiin 13 kuukauden kuluttua tapaamisesta. Häissä olin onnekkaasti raskaana. Häistä nyt kohta 2 vuotta ja toinen vauveli tulossa =)...
  4. T

Viikset

Ei ollut kun alettiin seurustelemaan, mutta hetikohta mä kasvatin :laugh: siihen suun ympärille jonkinlaisen kasvuton. Ja monesti on melko pitkä sänki koko naamassa, kun ei ehdi (uskomatonta, mutta totta) sitä ajaan. On jonku kerran meinannut ajaa kokonaan pois, mutta olen vastustanut. Se...
  5. T

minkäkainen auto on?

mulla farkku Ford Mondeo ST220 -04 ja miehellä BMW 530 diesel -01
  6. T

Mainokset

\ On tosi herkkä mainos, tippa tuli täälläkin. Ja se lasten hiekkalaatikolla kehuminen, kun siitä vaalea pikkutytöstä tulen minä itse mieleen; tapaan nyökytellä päätäni samalla lailla ja vaalea pitkätukkainen olen ja olen aina ollut. Kiva nähdä välillä herttaisia piirteitä itsessään..
  7. T

korot

Ja kannattaa ottaa huomioon vielä ne muut kulut mitä tulee. meidän osuuspankista ei ehkä niin hyvää marginaalia saa kuin mitä Nordeasta tarjottiin, mutta saatin kilpailutettua erään toisen Osuuspankin marginaalin tasolle; ja vielä tuli halvemmaksi kuin pankin vaihtaminen sillä meidän pankissa on...
  8. T

Jos miehesi olisi...

Mies on sen Salkkareissa olleen pahan Aaron näköinen, mutta luonteeltaan täys vastakohta - eli enkeli =) Minua sanottu kans kaunareitten Brooken näköiseksi ja pari Anu Hälvän näköiseksi, mistä en ollut ollenkaan otettu :laugh:
  9. T

on tämä elo yhtä "kisaa"...

Aikansa jaksoivat kysellä, mutta sanoin etten halua lapsia, vaan matkustaa ym. Ja sitten kun sinkkuna viilletin, sanoin että kun miestä saa erilaisina irtonumeroinakin, niin miksi ottaa yhestä jatkotilausta; on vaihtelevampaa :laugh: Ja tää kihloihin, naimisiin ja vauvelin teko tulivat niin...
  10. T

LKS:ssa todella surkeaa synnytyksen "hoitoa"

Synnytin reilu vuosi sitten ja kätilö oli aivan kamala. Ja muutkin synnyttävät äidit olivat samaisesta kätilöstä samaa mieltä. Eikä siihen vaikuttanut "oma asenne", sillä menin sinne täysin avoimin mielin. En ole koskaan pelännyt lääkäriä, hammalääkäriä enkä muutakaan vastaavaa, sillä kipu ei...
  11. T

Roitsun naiset riviin

Heips, onpas sumuinen päivä. Huomenna taas kotiin :) Hirvittää kyllä vähän etukäteen miten Oulun reissu menee, kun poika on nykyisin niin kiinnostunut ympäristöstään, että perjantaisin kun kotiinkin mennään ei syömisestä ja nukkumisesta meinaa tulla mitään. Ja Oulussa olis vielä monta paikkaa...
  12. T

Raskaaksi 37-vuotiaana??

\ Meilläkin olisi leikkikaveri 6 kuukautiselle pojalle suunnitteilla. Poika on vielä pelkällä rintaruokinnalla. Eli onko kellään onnistunut raskautua täysimetyksellä? Lisäruokinta alkaa tällä viikolla. Mulla on nyt toiset varsinaiset kunnon kuukautiset, kierto oli kylläkin vähä yli 6 viikkoa?
  13. T

Roitsun naiset riviin

Hei kaikille :) Kyllä tuo aika menee työn yhdenkin vauvelin kans niin hyvin, että hyvä kun ehtii laskut edes käydä netissä maksamassa! Mut nyt poitsu nukahti leikkimatolle, joten tulin kurkisteleen. En vienyt poikaa vielä ulos, vaan säästän rataslenkin iltapäivään, nukkuu sitten vähän...
  14. T

Rovaniemen äidit

\ Heips kaikille :) Eka kertaa vkonlopun jälkeen netissä, on jotensakin riittänyt touhua. Mut baby5:lle, että olemme viikot melkein aina Levillä, eli jos sukuloimiselta joskus liikenee aikaa, niin voisimme käydä vaikka kahvilla. Mut nyt taidan lähteä kahville ja selaan rästiin jääneet lehdet...
  15. T

Rovaniemen äidit

\ Heips! Viikot me olemme Levillä, eli aikas kaukana ollaan. Voisin minäkin yrittää laittaa sitä postia, jos se nyt onnistuisi. Poika vaan on nukkunut kohta kaks tuntia eli taitaa hetikohta herätä. Ja niin tää kaikki aika on vaan täs koneen vieres huvennu, että taidan kaupunkireissun säästää...
  16. T

Rovaniemen äidit

Kotona ollaan, siis Pöykkölässä pojan kans. Maanantaina oli neuvola, sit käytiin mummolassa ja tänään tultiin, että ehtisin tänä vkonloppuna nauttia enemmän kotioloista :) Ihanaa!! Vaik oishan se kiva jos mieskin ois täällä.. Poika päikkäreillä joten äippä ehtii surffaileen.. Aika ankee keli...
  17. T

Rovaniemen äidit

Grhh!!! Viime vkolla ei nää viestit menneet millään läpi. Yritin Wilmalle laittaa s-postiakin. Mut ei onnistunu!! Ja äsken sain vaivalla hiottua uuden viestin, niin eikös rakas ukkoni vahingossa painanut työn pömpelin nappulaa ja kaik hävis!!!!! Mut kokeillaanpa uudestaan!! Eli pahoitteluni...

Yhteistyössä