on tämä elo yhtä "kisaa"...

• Viestiketjun aloittaja noh
  • Ensimmäinen viesti
noh
sukulaiset ne jaksaa kysellä..
Nuorempana kun en raahannu poikaystäviä kotiin tai sukujuhliin kyseltiin että missäs se poikaystävä on?tai kait se jo sellainen on??
No sitten kun aloin oikeesti seukkaamaan niin kyseltiin millos sitä kihloihin??
Sitten kun kihlat oli niin tiukattiin hääkutsua...
Ja kun oli naimisiin menty niin alko jo vatsanseudun seurailu, jokos sitä vauvaa...
Noh kun vauva oli tehty niin milloinkas se sisarus tehdään, kyllähän se pitää leikkikaveri olla...
No nyt on kakkonen, molemmat poikia niin tämän kesän olen kuunnellut kuinka suku tuntuu olevan sitä mieltä että kyllä se on tyttö vielä tehtävä!!!
no joo ei kande ottaa vakavasti mulla vaan oli tarve kysästä että onko kelleen muulle kyselty samoja asioita???

Onhan noita kyselty, ihan vain ajankuluksi ja lämpimikseen =) Ei ne sillä mitään pahaa tarkoita, eikä mua ainakaan haittaa yhtään. Muistanpa vain yhden tätin, jolle kerran tarjosin jotain tekemääni piirasta tms. Se sit lohkaisi, että kyllä susta joku mies vielä saa hyvän vaimon! Olin just 20 täyttänyt ja kihloissa ekaa kertaa :kieh: Eli se oli sellainen vähän tökerömpi kommentti, vaikkakin ymmärrän hyvin senkin ajatuksen. Ei täti pitänyt sitä suhdetta vielä mitenkään vakavammin otettavana, vaikka kihloissa jo kovasti oltiin =)

Kai tuo on ihan tyypillistä oli kyseessä sukulaiset, vanhemmat tai ystävät. Omalle kohdalle ei ole kyllä koskaan osunut moista ilmiötä... olen ollut aika nopea liikkeissäni (kihlat, avioliitto, 3 lasta pienillä ikäeroilla jne.)... :) johtuneeko siitä.

Aikansa jaksoivat kysellä, mutta sanoin etten halua lapsia, vaan matkustaa ym. Ja sitten kun sinkkuna viilletin, sanoin että kun miestä saa erilaisina irtonumeroinakin, niin miksi ottaa yhestä jatkotilausta; on vaihtelevampaa :LOL:

Ja tää kihloihin, naimisiin ja vauvelin teko tulivat niin hopusti, etteivät ennättäneet kysellä :LOL:

Sitäkun heittelee tarpeeksi räväköitä kommentteja niin menee jauhot suuhun!<

Yhteistyössä