Hakutulokset

1. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

Varhaisrakenneultra?
  2. T

Heipsis! Soitin sitte sinne kätilöopistolle, eivät pitäneet hulluna, ja vaikka neuvolan lähetettä ei sieltä löytynytkään(?), sain ajan ENS TIISTAILLE, oli tullut peruutus, muuten olisi mennyt 24.1 asti, ihanaa kun pääsee pian kurkkimaan masuun! <3 yritän olla stressaamatta ja toivon että...
  3. T

No siis oishan ne varmaan tullut samalla kertaa, muttaku minähän tässä välissä muutin 800km :D Viimeviikolla kävin täällä ekassa neuvolassa, ja silloin laittoivat lähetteen kätilöopistolle, eli saa nähä kuin viimetinkaan menee! :/ Taidanpa soitella sinne huomenna, toivottavasti eivät pidä ihan...
  4. T

Heips! Täällä olo edelleen mukavan normaali, ei suurempia kolotuksia ja ruoka maistuu normaalisti jne, kaikki kunnossa :) Mulla on ainakin nukkumisesta ollu yhessä raskaussovelluksessa, että vasenta kylkeä suosia, silloin veri pääsee virtaamaan parhaiten, ja selällään nukkumista ei...
  5. T

Heipsis! Täällä kaikki mallillaan, muutto suoritettu ja eka neuvolakäynti täällä päässä käytynä, kaikki oli hyvin, mitä nyt vähän matalat paineet ja hemppa laskenut 135-> 117, mutta neukkutäti sanoi että perus mammavitamiinit riittää. Kohtu kasvanut normisti ja sydänääniä kuunneltiin, olivat...
  6. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

Heipsis ja mukavat pyhät kaikille! :) Täällä eilen muksahdettiin jäiset betoniportaat alas, ylhäällä kaaduin ja takapuolellani laskin tömähdellen alas, tavarat lensi käsistä ja vaatteet litimärät, itkuhan siinä pääsi. Päivystyksessä käskettiin levätä, mitään ei näillä viikoilla ole...
  7. T

Kuinka aikaisin olette tajunneet että olette raskaana?

6 päivää ovulaatiosta oli kummallista juilintaa alavatsalla ja sinä iltana kipeytyi rinnat, aloin jo arvailemaan, lisäksi naama kukki enenpi ku ikinä, tosin kaikki laitoin elämäni PMS oireiden piikkiin, enkä uskonut ennen testejä :D
  8. T

Eikai se hunaja ollu kielletty kuin vaan niillä alle 1v lapsilla, raskaana saa käyttää normaalisti..?
  9. T

Heippa kaikille! Mä en ala. Mulla on taas huono olo.. Mikään ei ole maistunu kunnolla moneen päivään, ja nyt sitte kaiken kukkuraksi voin pahoin jo kolmatta päivää.. Luulin, että ois ohimenevää mutta uskottava se on, pahoinvointi on palannut. Hetken olikin tuossa jo ihana aika, jolloin...
  10. T

Painosta sen verran, että mulla on pysynyt samoissa, eikä sinänsä ihme kun juuri mikään ei maistu.. Tänään ja eilen ollut taas huonovointisuutta vaikka luulin sen olevan jo taaksejäänyttä. Ei yhtään mukavaa. Tänään mulla oli ekan kerran tyttöolo, en tiedä mistä tuli, mutta aamulla vaan oli...
  11. T

Olen päättänyt olla miettimättä maksalaatikkoasiaa sen koommin, kuitenkaan en kännejä vetänyt ja tupakankin lopetin raskauden alussa(olen polttanut sen jälkeen muutaman(3-4) kavereiden seurassa, soimatkoon ken tahtoo), että kaipa yksi maksalaatikkohairahdus sallitaan :) Sitä piti kirjoittaa...
  12. T

Ounou, pakko ripittäytyä.. Söin maksalaatikkoa.. Varmaan reilun puoli rasiallista! :/ en vaan voinut vastustaa. Jätän jouluna väliin, ku tuli näin kamala morkkis :D Mitä mieltä? Taniira ja pikkuinen 15+2 <3
  13. T

Voimia hirmuisesti suruun Sunflower, toivon että vielä helpottaisi ja saisitte suuresti iloa elämäänne <3 halit!
  14. T

Voi ei Sunflower! :( Ikävää kuulla suru-uutisia ja kohtalon typerästä ivasta, kyllä on kurjat päättäjät siellä, kun kehtaavat vielä samalle päivälle moista aiheuttaa :(( toivon todella, että olis vaan harmitonta ja tälläkertaa selviäisit säikähdyksellä! <3 voimia ja jaksamista, koita levätä ja...
  15. T

Heipsis! Täällä oireettomuus jatkuu, tai siis edelleen kukin ku hollannin tulppaanipellot ja hiukset lähtee(en tiiä enää mistä niitä kohta putoaa), hiuspohja hilseilee ja turvotus sekä mahassa että rinnoissa.. Missä se hehku viipyy?! Välillä happi loppuu, ja pitää haukkoa, mutta siitäkin...
  16. T

Heips! Viimeyönä heräsin siihen että maha tuntui hassulta, ja huomasin sen kasvaneen! Aamulla vatsaa sisään vetäessä ihan totta näkyi (mielestäni) suuuuuuri kumpu! Siinä sentin navan alla oli kohdun korkein kohta! Miten se on päässyt sinne saakka huomaamatta? :) sellaiselta kovalta pallolta...
  17. T

Heips! Kiva kuulla mukavia uutisia muiltakin :) elpukka, kyllä mulla ainakin doppleri kotona on toiminut hyvin, ja heti löytyi sydänäänet, kun olivat neuvolassakin kuulleet, eli joskus 9+ viikoilla. Mutta tosiasiahan on se, että fyysiset tekijät vaikuttaa, onko istukkaa eessä jne...
  18. T

näettekö toista viivaa

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2299505-nakyyko-tassa-teista-plussa-haamu-pregcheck-testi/#post29029655 Tässä meikäläisen epätoivoinen haamukysely, joka nyt 12+4 ja np-ultrassa kaikki niinku pitää :)
  19. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

Tänään käyty np-ultrassa! Vauvelilla kaikki hyvin, ja voi kuinka ihmiseltä se jo näyttikään <3 Kaikki hyvin, pituutta oli 6,1cm, eli vastasi viikkoja 12+4, eli laskettu aika on kuin onkin se 6.6, ja se muutettiin, vaikka vaan päivällä heitti :D Niskaturvotus oli 1,6mm, ja sanoi että normaalia...
  20. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

Mukava kun porukkaa tulee lisää :) Täällä vointi ollut kehno, ei meinaa jalat kantaa, vaikka paineet oli hyvät, en tii mistä johtuu, neuvolassa sanottiin olevan normaalia, että kaipa on.. Np-ultra on 26.11, eli ens viikolla ja sitte ens viikon pe onkin lääkärineuvola, jännittää! Mutta...

Yhteistyössä