Hakutulokset

1. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

Heips kaikille! Mukavaa kun täällä keskustelu käy vilkkaana, päivittäin käyn lukemassa, mutta kirjottelu puhelimella jäänyt vähemmälle, kun jo useasti kadonnut teksti ennen lähettämistä :D EIlen oli lääkärineuvola(25+4), oli kyllä nopea reissu, itse mittaisn painon ja rr:n etukäteen ja...
  2. T

Ja pakko vielä lisätä että minäkin raudan aiheuttaman vatsan kovaksi menon takia koin pukamista johtuvaa verenvuotoa toissapäivänä.. Meinas sydän pysähtyä kun huomasin pöntön olevan veressä.. Onneksi nopean tutkailun jälkeen selvisi ettei tullut emättimestä ja tajusin tilanteen, pahoittelut...
  3. T

Heips! Tervetuloa uusille! :) Täällä asiat rullaa omaan tahtiinsa, supistelee edelleen, mutta olen päättänyt olla stressaamatta niistä, kuten neuvolassa kehoitettiin. Lääkäineuvola on 25.2, joten maltan sinne asti odotella, siellähän sitten tehdään sisätutkimus. Kaikki muuten hyvin...
  4. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

Voi mangona :'( olen niin kovin pahoillani.. Ei sitä varmasti voi edes ymmärtää kuinka pahalta tuntuu. Halaan täältä ja lähetän paljon voimia tulevaan! <3
  5. T

Heippa! Kävin tänään siellä lääkärillä, ja kaikki oli hyvin, ei ollu avautumista tapahtunut, eli ihan harmittomia ovat supistelut, niinkuin itse ajattelinkin, mutten uskaltanut olla tarkistamattakaan asiaa :) Mulla on vaivannut nenäverenvuoto nyt, joka aamu tippasee, tänään sitten kävin...
  6. T

Niiiiiin ja hehkua en ole tavannut, jo ennen plussaa alko kukkimaan naama ja selkä ja rinta.. Kesää odotellessa. Lisäksi tukka tippuu päästä. Ei naurata tämä aihe, varsinkin kun odottava kaveri hehkuu juuri niinkuin puhutaan.. Tyttöähän minulle povattiin, että liekö johtuu siitä vanhankansan...
  7. T

Heips! Onko teillä muilla ollut supistuksia? Mulla nimittäin tullut niitä nyt esim autoa ajaessa ja ihan illalla telkkariakin katsoessa.. Soitin neuvolaan, josta käskettiin soittamaan kättärille ja sieltä ohjattiin neuvolalääkärille ja koska niitä aikoja ei ole, niin joudunpa ihan...
  8. T

Hellurei! Täällä ostettiin tänään vaunut ;) Pakko oli, kun mutsyn 4riderit hienossa tarjouksessa ja viimeisiä vietiin! Ihanat ovat <3 vielä kun saisi sen nyytin sinne kyytiin! Taniira ja tyllerö 19+6! <3 huomenna poksuu puoliväli, uskomatonta! Tsemppiä kaikille rakenneultraa odottaville! :)
  9. T

Äh, talvi1 enpä älynnyt että tuo syynä, tuli hieman huono omatunto, anteeksi uteluni, luulin nimittäin että jollain paikkakunnalla tehdään rakenneultra jo "etukäteenkin" :/ mukava kuitenkin kuulla, että teillä hyvin mennyt se! :) Huomenna (taas) vaunuja kattomaan! Olin jo melkein tehnyt...
  10. T

Heips jälleen! Rakenneultra takana, ja kaikki pikkuisella kunnossa <3 TYTTÖLUPAUS sieltä saatiin, kaikki muut tuntui sen tietävän paitsi minä :D Oon niin onnellinen! Taniira ja pikkuinen tyllerö 19+4 <3

Yhteistyössä