Hakutulokset

1. K

~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

Ihanaa aurinkoista huhtikuun huomenta:) Ja kiitos taasen uudesta pinosta! Minulle voisi päivittää neuvolan 22.4 Pääsiäinen meni älyttömän nopeasti, vaikka olin pidentänytkin viikonloppua vielä yhdellä lomapäivällä. Ulkoilua oli paljon, luultavimmin raittiin ilman myrkytys lähellä: )...
  2. K

~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

Ja viikot 18 *POKS* Eilen illalla alkoi ihmeellisesti ahdistamaan henkeä kun istui: / ja siis tuo ahdistus tulee aina iltaisin, voikohan kohtu painaa jo keuhkojen alaosaa istuessa?? On vain pirun pitkä aika ennenkuin tuo vatsa laskeutuu... inhottava tunne, kun pitää oikeasti kunnolla...
  3. K

Inhottava päänsärky vaivaa jo kolmatta päivää:( ja kun oikeesti musta tuntuu ettei tuosta parasetamolista ole yhtään mihinkään. Taustalla kuitenkin migreeniä, johon kunnon lääkkeet ja jostain kumman syystä niitä ei saa nyt ottaa... Kuinkas muiden työmotivaatio?? täällä kun ei sellaista...
  4. K

17+0 ****POKS***** :) Siis alussahan oli tyttöolo ja nyt on vankka poikaolo. Mies meillä odottaa pientä prinsessaa sekä tytöt, juniori haluaisi leikkikaverin eli pojan ja minulle kaikki vauvat ovat tervetulleita: ) Kerttu ja sintti
  5. K

Heippa kaikille:wave: kyllä täällä edelleen ollaan, en vain ainakaan itse kehtaa joka päivä olla viestittelemässä kun ei oikein omassa olossakaan tapahdu mitään erikoista.. Stressiheikiksi olen ruvennut;) sanoinkin silloin alkuviikkoina, että ensin jännitetään sitä että jatkuuko raskaus...
  6. K

(.) 16 viikkoa *POKS*=) Välillä tuntuu että aika matelee, ja välillä mennään ihan hirveetä kyytiä...valitusta täältäkin tulee eli eilen alkoi inhottavasti särkeä alavatsaa sen jälkeen kun olin duunissa istunut päätteellä viitisen tuntia ja tänään sama juttu: / kipu ei niinkään tunnu istuessa...
  7. K

Maanantain lääkärikäynnistä selvitty, rautavarastot olivat hienosti täydentyneet. Lääkäri ihmettelikin miten noin hyvä vaste saatiin lääkityksellä, joten nyt lopetetaan raudan syönti hetkeksi. Kilppariarvot taas olivat päin honkia, muissa raskauksissa olen pärjännyt koko odotusajan 2,5...
  8. K

Huomenet kaikille:wave: Viikonloppuna vihdoin sitten vaihdettiin autoa....ja päädyttiin Peugeot 5008 malliin. Koeajamassa käytiin Ford S-max, Volsun touran, Opel Zafira, Peugeot 5008 ja Mazdan 5. Budjettihan meillä oli max 25 000 ja vaatimuksina vakkari, tutkat, muunneltavuus ja tummennukset...
  9. K

Ihanaa, kiitos Kista uudesta pinosta maaliskuulle:) Itsekin tulin lähinnä poksumaan, mutta hiukan viikonlopun kuulumisista. Huomenna olisi tarkoitus lähteä auton metsästykseen, alkaa vähän jo ahdistaa tuo autoasia.Liikeessäkin sanoivat että vaihtoautomarkkinat ovat huomattavasti hiljentyneet...
  10. K

~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

Ludmilla olen pahoillani, koittakaa jaksella:hug: Pitkästä aikaa tulin päivittelemään tietojani, lomat siis pidetty ja arki aloitettu:( ei kyllä motivaatiota ole hitustakaan. Verikokeissa kävin tänään, jossa siis tsekataan ne rautavarastot ja kilppariarvot, maanantaina on sitten se käynti...
  11. K

Ihanaa perjantaita kaikki kanssasisaret:) Ansaittu hiihtoloma alkaa, otettiin juniorin kanssa jo etukäteen yksi ylimääräinen vapaapäivä, toki luulen että menee päivä siivoilun ja pakkaamisen merkeissä, pääasia kutenkin ettei normi duunia tarvitse tehdä:) Itse päätin keskiviikkona, että nyt saa...
  12. K

Huomenet täältäkin:) Eilen sain vihdoin tulokset seerumiseulasta ja kirjeessä oli vain maininta, ettei sinulla ole kohonnutta riskiä. Onnellista odotusta! Johan helpotti hetkeksi aikaa, kunnes kehittelen seuraavan murehdittavan asian:whistle: Ai niin, viime viikon np ultrassa selvisi, että...
  13. K

Ludmilla voimia teille:hug: Itse palasin juuri NP ultrasta ja hyviä uutisia sieltä sain matkaani mukaan. Turvotusta oli 1mm ja LA 23.8 eli hiukan myöhempään siirrettiin. Vauvalla oli mittaa huimat 5,8cm:) ja uskomattoman rauhallinen tapaus. Siellä se vain pötkötteli rauhassa, eikä piitannut...
  14. K

Pikkunelonen itsekin "maalailen" kaikenlaisia kauhukuvia mieleeni:| Itse ainakin uskon että, oma ikä tekee tepposet, koska silloin nuorempana kun odotusajalla en oikeastaan murehtinut mistään ja nyt tuntuu että mietin kaikki maailman ongelmat. Mulla on ultra vasta huoemenna, joten varmistuksen...
  15. K

Kista mä luulen, että olen vähän niinkuin erikoistapaus:) sairastuin siis 22 vuotta sitten siihen syöpään , eikä vielä tänäpäivänäkään ole "terveen" papereita. kropasta löytyy koko ajan "merkkiaineita" viitaten syöpään, mutta mitään ei mistään löydy. Mulla ei siis ole kilpparia ollenkaan ja sen...
  16. K

Heissan täältäkin, hiljaiseloa vietellyt olen minäkin...mutta josko nyt "terästäytyisi":) NL on 5.2 Täytyyhän meidän muutamien pitää jonkinlaista keskustelua yllä. (.) Mullahan on ollut se kilpparisyöpä, jonka johdosta noi kilppariarvot ovat suurennuslasin alla, käväisin viime viikolla...
  17. K

~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

Huomenta, mulle voisi päivittää Np 8.2 ja Rakenneultra 8.4 seuraavan normaalineuvola-ajan sain huhtikuulle, ilmeisesti ajattelevat, että kun on jo neljäs kyseessä, ei neuvolassakaan tarvitse käydä kuin pari kertaa ennen synnytystä;) Tänään olisi soittoaika Nkl:lle niiden kilppariarvojen...
  18. K

*huokaus* pahoittelut myös mintulle ja bambinille :hug: Tässä nähdään taas eälmän raadollisuus karkeimmillaan, itse te voi millään tavalla vaikuttaa siihen, miten raskaus etenee ja kuinka pienet ihmisenalut jaksavat pysyä matkassa mukana. Pamskulla oli ihania ultrakuvia, toivottavasti...
  19. K

Miwwi olen todella pahoillani, voimia suruun:hug:
  20. K

Heipat täältäkin, Lauantai-iltana alkoi ihmeellinen ruskea tuhruttelu, siis pyyhkiessä paperiin jäi ruskeaa valkkaria, eilen oli jo sitten verensekaista limaa ja tänään aamulla hyytymä :'(. No itkuhan siinä parahti ja mieletön huoli. Ajelin kyllä aamulla duuniin, mutta ainokainen työkaveri...

Yhteistyössä