Heips!
Niin se minäkin vain löysin tieni tänne ketjuun, kun alkoi tuntumaan siltä että vertaistuki olisi paikallaan... Joten vieläkös mukaan mahtuu? Tässä hieman taustaa meistä:
Odotan esikoistamme mieheni kanssa, kohta molemmat 26 v ja viime kesänä mentiin naimisiin. Tänään rv 18+2, la 17.8., ru 4.4, synnäri OYS. Vielä siis muutama viikko ennen kuin saamme tietää kumpi sieltä on tulossa! Mulla on kovasti "tyttöolo" vaikka työnimenä onkin Väinö
Kovasti olemme, yllättäen, tohkeissaan tulevasta lapsosesta vaikka ihan hukassa oikeasti olemmekin.
Liikkeitä en ole kunnolla vielä tuntenut, jotain hipaisuja on ollut pari viikkoa. Akne vaivaa järkyttävästi, mutta raskausarpia ei ole tullut kuin yksi pieni. Olo on ollut alusta asti ihan hyvä, tosin ennen plussatestiä jo alkoi iskiaskivut vaivata ja ovat helpottaneet vasta nyt. Tilalle tosin tuli viikonlopun aikana ihmeellinen kuvotus, eli väkisin on melkein pitänyt yrittää jotain kevyttä (hedelmiä yms) syödä. Vatsakin on ollut ihan sekaisin, ja lauantain metsälenkillä tuntui siltä ettei kotia asti pääse. Taas herää kysymys, onkohan tämä nyt ihan normaalia? Vaiko onko mulla vaan oikeesti joku vatsatauti...
Vatsa on jo näkyvissä ja olen HIDAS. Lenkkeilyvauhti on tippunut n. 1,5 km/h, eli tuntuu lyllertämiseltä. Uin alussa vähintään kerran viikossa, nyt teen niin paljon töitä etten ole jaksanut lähteä (lisäksi ilmat on niin komeat ettei malta sisälle mennä!). Työviikot venyy välillä ihan törkeiksi... Kauhulla odotan mihin kunto menee ja miten paljon helteellä ahdistaa
onneks kohta on talviloma ja sitten toukokuussa työasiat jo helpottaakin! Ja kesäkuun puolessa välissä voi jäädä kesälomalle ja siitä sitten suoraan äitiyslomalle
Eipäs muuta tällä erää! (pahaoloyökyök)
Jayhoy + "Väinö"