Hakutulokset

1. I

Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

Moikka kaikki. Oon lueskellut teijän juttuja, mut en oo jaksanut kirjoitella vähään aikaan. Onnea kaikille ultrakuulumisista! :) Meillä kaikki hyvin. Coco potkii paljon ja äidille maistuis kaikki herkut.. Ens tiistaina neuvola- saa nähdä osaanko mä täyttää niitä kela-papereita..? Kaks...
  2. I

Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Moi. Mulle vois päivittää tyttölupauksen itähki, coco 20+3
  3. I

Moikka kaikille. Huomenna poksuu puoliväli! Jeeee :) Odotan esikoista ja liikkiestä sen verran piti sanomat, että vk 17 taisin tuntea pientä kuplintaa ja muljauksia harvakseltaa, mutta nyt viikon 18 lopussa ja nyt vk19 liikkeitä tuntuu pitkin päivää. Meijän vauva majailee myös vasemmalla...
  4. I

Pätkikselle hyvää lomaa. Ja muuten, joku hullu mainitsi piparisuklaan..nyt mun oli pakko mennä ostamaan joulusuklaata. Ei löytynyt perinteistä levyä, joten ostin laatikon paperillisia fazun joulusuklaa karkkeja. Aijaii kun oli hyvää. :)
  5. I

Minullakin ultra takana. Tyttölupaus saatiin:heart: Siellä se pieni imi peukkua minkä kerkis..niin suloista. Mulle ei keerottu mistään mitoista eikä painosta mitään. Kun kysyin, vastasi vain, että keskimääräin 20 cm ja 350g. Vastasi viikkoja 18+4 ja kohtu takaseinässä. Jadeza, voimia...
  6. I

Vajaa 4 tuntiaa ultraan... ääääää
  7. I

Kiitos Ilja ja Susanna! Täytyy pyytää lääkäriltä lääkettä.
  8. I

Hei kaikille. Intiimi saippuasta: Mä oon ostanut apteeksiat Acon intiimisaippuaa. toimii! Hiivasta: Itse sain hiivan puoltaoista vuotta sitten vahvan antibioottikuurin yhteydessä. Ja nyt se uusiutuu melkein aina yhdynnän jälkeen (siksi seksi pannassa mun osaltani). Siis mä en kestä!! Kävin...
  9. I

Hei tässä 19+0 masu http://i1.aijaa.com/t/00905/8921409.t.jpg http://i1.aijaa.com/t/00252/8921411.t.jpg Musta tuntuu, et munkin napa on hieman tullut ulospäin. Aina ollut suuri kuoppa.. Käytiin just oikeessa pizza-ravintolassa, vitsi et oli hyvää. Sit leivoin meille jälkkäriks...
  10. I

Iltapäivää. Piti tulla kertomaa, että oltiin tänään siellä perhevalmennuksessa. Tykkäsin! Oli kiva tavata samassa vaiheessa omalta alueelta olevia pariskuntia. Suositettelen kaikille lämpimästi. :) jatkuu sitten vauvojen synnyttyä leikkipuisto-toimintaa tms.. Napakorusta oli jotain puhetta...
  11. I

Moi kaikille. Oon lueskellut teidän juttuja, mut en oo nyt jaksanut kirjoitella kun ei mitään erikoista tässä tapahtunut.. Itse olen menossa perhevalmennukseen keskiviikkona :) Ekan neuvolan jäkeen mulle ainakin tuli kirje postissa jossa kerrottiin tästä valmennuksesta.. Ei kai siitä...
  12. I

Iltaa. Tulin vaan poksumaan 18+0 :heart: Mullakin siivousinto päällä, niin kuin aina :) Haluisin jo niin alkaa laittaa vauvan huonetta, mut eihän meillä ole tänne vielä mitään laitettavaa...:laugh: no yhden kaapin raivasin just cocon vaatteille. Mukavata viikonloppua kaikille tasapuolisesti.
  13. I

Täälläkin ollaan jouluihmisiä :) Teollisuuskypärä ja muut kauniit "kukkanaamat" täällä kans yks. Siis naama ja selkä. Onneks mies lohduttaa ja sanoo, et eiköhän ne keväällä sit imase itsensä takaisin sisään :kieh: Ja voi ei, töissä sai laatoittaa ihan kunnolla aamulla. SIIS HIRVEETÄ! Kohta...
  14. I

Hellouta. Tunsin eilen illalla ensimmäistä kertaa kuplintaa ja joitain hipaisuja sisälläni :heart: Kaikki muuten ennallaan. Ei erikoisia. Töitä ja töitä. Torstaina olis kampaaja- ihanaa!! Mukavaa viikkoa kaikille itähki, coco 17+4
  15. I

Ilja: Aika ikävä tilanne. Kuulostaa kyllä aika pelottavalta! Koittakaa kestää ja pitkää pinnaa. Eiköhän asiat valkene ystävällenne pian! Suhteesta: Ollaan oltu vähän yli 5 v yhdessä, naimisiin mentiin 07/10 ja "pankin kanssa" 12/10. hahaa.. On niiiiin ihana saada vauva yhdessä. Mun mies on...
  16. I

Mä en meinaa ottaa mitään rokotuksia. Ja liikkeistä: Mä en oikeen ole tuntenut vielä mitään! Odotellaan :) Luulen ette meijän maha-asukki on vaan niin rauhallinen ettei halua häiritä mamia :heart: ihanaa, jotkut ovat saaneet jo tyttö- ja poikalupauksia..itelle tuli ihan tippa linssiin.
  17. I

Ai niin ja Jendden mahasta, Älähän poksahda! :) on kyllä mahtava!
  18. I

Sunnuntai aamua kaikille. Mies tuli 07:30 töistä kotiin nukkuu/kuorsaa, et ihanaa olla hereillä sunnuntaina pakotettuna näin aikaisin.. Oltiin eieln työkavereiden kanssa katsomassa Queens on Wheels:iä. Se oli tajuttoman hyvä! Olis ollu niin fiilistä lähteä jatkamaaan iltaa johonkin, mutta...
  19. I

Kinalle paljon voimia. Oma isäni kuoli myös viime maaliskuussa..elämä jatkuu :hug: Oon nyt niin laiska etten jaksa kirjotella, pitkä päivä takana. Hengessä ollaan mukana. :) Myrskyisää viikonloppua kaikille! itähki,coco 17+0
  20. I

Viikkkoja täynnä 17 http://i8.aijaa.com/b/00777/8831233.jpg

Yhteistyössä