Hakutulokset

1. I

Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

oikee rakenne ultra 26.10
  2. I

Iltaa kaikille! Tässä tää kaverin ottama ultra 16+5. Kuulimme myös sydänäänet :) oli aivan ihanaa http://i10.aijaa.com/b/00220/8820165.jpg Ruska: aivan ihania kortteja. teetkö tehotuotantona ja laitat meille kaikille postissa tulemaan? :laugh: Mekin taidettiin päästä sovintoon...
  3. I

Kerttu83 Kuva kannttaa ladata esim sinne ajaa.com:iin. Sieltä sitten kopioda kuvan osoite tai kuva tähän tekstin syöttö kenttään. Olin jo aikaisemmin kirjottamassa tänne, mut ne taas pääs katoamaan kun piti duuni juttuja hoidella välissä. Olin vaan kertomassa, että meinasin pyörtyä tänään...
  4. I

Pööpis: osallistuin! Hyvä, että ihmisillä silmät auki ja huomaavat moisia tutkimuskia/kyselyitä :) Ruska: Meille tulee samat rattaa limen värisenä :) joo ja sotku oli kyllä varmaan jossain toisessa huoneessa :kieh: Rokotuksista: en ole koskaan ottanut mitään, enkä ota lapsillenikaan...
  5. I

Moi kaikille. Ihania masuja :heart: Mulla ollut kunnon "bileviikonloppu" enkä siksi ole kerennyt tänne. Perjantaina oli tyttöjen ilta ja lauantaina kavereiden häät. Oli mahtava sää ja mukavaa! Miinuspuolena se että yöunet jääneet vähäisiksi ja nyt aika väsy. Eilen yöllä heräsin kun maha oli...
  6. I

Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

Laitankin jo nyt 16+0 http://i9.aijaa.com/b/00902/8786028.jpg coco
  7. I

Moi vaan ja poks 16+0 :p Pööpis- hyvä linkki toi H&M:n linkki. Taidan tilata itselleni tuollaisen :) HULLUT PÄIVÄT ALKAA ENS VIIKOLLA (voisko sieltä löytyy hyvii tarjouksii..) Ruska ja muut RAUDAN käyttäjät: Mulla oli hempparit 107. OBSIDANIA suositteli neuvola-täti. On auttanut 2...
  8. I

Nyt on vissiin suvanto vaihe menossa. Kaikki on käynyt ultrassa ja neuvolassa ja asiat on päivitetty ajantasalle. Kirjoitetaan sitten taas kun "tärkeää asiaa". Itse kävin hammastarkastuksessa ja yks pieni reikä löytyi. kääk..elämäni toinen! Putsinkin olen varannut :) Mun vatsassa on tällä...
  9. I

Kengu: Suruun osanotto ja toivotaan tervettä toista lasta teille! Liikunnasta: Kävely tuntuu hyvältä. Mielestäni kaikkea, joka tuntuu hyvältä, voi tehdä. Kävin viemässä labraan tänään pissaputket ja verikokeissa. Huomenna saa tietää tuomion.. itähki,coco 15+4
  10. I

Heips. Meikäläisellä lens oksu aamulla..mitä!!! Olin just lähössä neuvolaan. Taisko jännittää vai mikä? Nyt sit koko päivän ollu aika kurja olo. Mulla protskut plussalla. Hb oli vain 107 ( vaikka ekalla kerralla 150) sain kinuta sitä ottamaan sen!! Paino oli tippunut 0,5 kg eli nyt 63,6...

Yhteistyössä