Hei vaan kaikille!
Jospa minäkin nyt uskaltaudun mukaan. Kirjoittelin vauvakuume-puolella x-kuussa plussaavat ja x-kuuta suunnittelevat-ketjussa. Täällä ainakin tuttuja sieltä
Viola30,
Sisa78 ja
Minnarun. Olen lukenut tätä ketjua aina silloin tällöin.
Bla-bla, ikä 34, toinen lapsi tulossa, synnäri TYKS, LA 15.3.
Alkuraskaus meni jännittäessä, nukkuessa ja oksentaessa aina viikolle 16 saakka. Nyt on jo helpompaa. Tänään oli rakenneultra ja kaikki näytti olevan hyvin, tyttöäveikkasivat ja siltä minusta on tuntunutkin koko ajan.
Jossain vaiheessa keskustelitte
ulkomaalaisista nettikaupoista. Mä suosittelen lämpimästi tilaamaan ulkomailta. Me tilattiin esikoiselle vaunut englannistawww. prams- pushchairs .co .uk ja sen jälkeen on tilattu turvaistuin ja kahdet rattaat www. babycare. nl Ollaan säästetty jopa 50% hinnassa, tavarat on tuotu kotiovelle, toimitus on ollut nopeaa ja asiakaspalvelu hyvää ja se on toiminut puhelimitse tai sähköposteilla. Juuri tuli kotiin uudet rattaat ja samasta paikasta tilataan vielä turvakaukalo ja telakka.
Oletteko jo alkaneet hankkia vaatteita tai jos niitä on ennestään, oletteko jo alkanut laittaa niitä kasaan, katsomaan, mitä on ja mitä ehkä tarvitsee. Meillä esikoinen on poika, joten saan hankkia nyt tyttöjen vaatteita. Toki osa vaatteista sopii myös tytöille. Mulla on nyt projektina käydä läpi kaikki pojan vaatteet ja laittaa myyntiin. Sitten voin hyvällä omalla tunnolla ostella uusia
Itse ostan paljon uutena, mutta hyväkuntoisia, lähinnä hyvälaatuisia merkkivaatteita ostan paljon myös Huutonetistä ja kirppareilta jos löydän. Perusvaatteet on laidasta laitaan, markettivaatteita, H&M, Tutta jne. Nyt tuntuu, että on helpompi ostaa vaatteita etukäteen, kun tietää jo, minkälaiset on käteviä käytössä.
Onko täällä muuten muita, jotka tekevät
yötyötä? Jos, niin teettekö vielä puolen välin jälkeenkin yötä? Sitä kun ei suositella enää raskauden puolenvälin jälkeen. Mä aion tehdä yötä vielä yhden viikon verran ensi kuussa. Sitten luulen, että saa olla yövuorot ja ehkä työt muutenkin... Saa nyt nähdä.
Jatkan ketjun lukemista, nin voin sitten kommentoida enemmän, kun pääsen kärryille. Voikaa hyvin!
Bla-bla 19+6 raskaana.