Laretzki
Meillä ei ainakaan vielä ole vauva ujostellut isukkiaan. Päinvastoin, välillä monottaa isukin kättä niin hirveen kovaa, että minäkin säikähdän Meillä on ollut mies ihan mahdottoman hienosti mukana odotuksessa ihan alusta alkaen, että mä en voi oikeestaan valittaa mistään. Kotona ollessa mies ohi kulkiessaan saattaa suikata suukon päähän, rutistaa kun laitan ruokaa yms. eli huomio kyllä minua ihan mahdottoman kivasti ihan pelkällä hellyydellä. Ja mä olen miehestä ja sen mukana olosta ihan äärettömän kiitollinen, mä varmaan hajoaisin, jos mies ei olisi noin mukana kuin se on, koska mulla ei ole kovin montaa muuta kenen kanssa asioita tulisi jaettua, kun niillä muilla pitkäaikasilla kavereilla on erilainen tilanne.
Oonkin alkanut miettiä että hommaan miehelle isänpäivälahjaksi jotain pientä. En mitään isoa isyyspakkausta, vaan tällä hetkellä aattelin, että pakettiin päätyy tutti, jossa lukee äänenvaimennin ja ruokalappu, jossa lukee tähtää ylemmäs isi.
Alkanut taas pikkuhiljaa makea maistua, tullut tässä tunnilla syötyä Pandan valkosuklaa levyä Ja ai että on hyvää. Täytyy vain toivoa, ettei jää makean syöminen päälle, haluisin meinaa ihan tosissani päästä puhtailla papereilla läpi sokerirasituksesta. Ei meinaa tuo itseni piikittely oikein innosta :stick:
Muutenkin tuntuu, että tulee paljon epäterveellisemmin syötyä täällä opiskelupaikkakunnalla, kuin kotona miehen seurassa. Nälkä tuntuu olevan ihan jatkuvaa. Eilenkin söin vaikka kuinka monta juustosämpylää teen kanssa. Ja nyt tekee mieli ruisleipää paahtimessa käytetynä
Eli se siitä painonnousun hillitsemisestä ihan oikeasti
Lare ja Spyro 22+3
Oonkin alkanut miettiä että hommaan miehelle isänpäivälahjaksi jotain pientä. En mitään isoa isyyspakkausta, vaan tällä hetkellä aattelin, että pakettiin päätyy tutti, jossa lukee äänenvaimennin ja ruokalappu, jossa lukee tähtää ylemmäs isi.
Alkanut taas pikkuhiljaa makea maistua, tullut tässä tunnilla syötyä Pandan valkosuklaa levyä Ja ai että on hyvää. Täytyy vain toivoa, ettei jää makean syöminen päälle, haluisin meinaa ihan tosissani päästä puhtailla papereilla läpi sokerirasituksesta. Ei meinaa tuo itseni piikittely oikein innosta :stick:
Muutenkin tuntuu, että tulee paljon epäterveellisemmin syötyä täällä opiskelupaikkakunnalla, kuin kotona miehen seurassa. Nälkä tuntuu olevan ihan jatkuvaa. Eilenkin söin vaikka kuinka monta juustosämpylää teen kanssa. Ja nyt tekee mieli ruisleipää paahtimessa käytetynä
Eli se siitä painonnousun hillitsemisestä ihan oikeasti
Lare ja Spyro 22+3