Hei vaan naiset
Sunnuntaina sain piiitkän kirjotuksen melkeen valmiiksi tänne kun miehen siskon pölähti yhtäkkiä paikalle ja säikähtäneenä blokkasin äkkiä itteni pihalle ja koko teksti hävis :stick: Toivottavasti se ei kerinny näkeen edes että millä sivuilla olin,se nimittäin tonkis heti koko palstan läpi ja sais selville mun nimimerkin mitä en halua :kieh: Varmaan itteksensä mietti että millähän pahoilla teillä oikeen surffailin ku menin ihan paniikkiin ku se änkes paikalle
En saanu sitte aikaseksi kirjottaa samoja asioita tänne uudestaan...
Ihan ensiksi tervetuloa
Bla bla ja
Rig :wave:
Pikkumökölle PALJON onnea vakkari paikasta!Toi on varmaan niinku pieni lottovoitto,varsinki nykypäivänä :flower:
Jadezalle osanotot...Mä niin tiedän miltä susta tuntuu,oon itte menettänyt kaks koiraa jotka oli mulle perheenjäseniä ja rakkauden ja ikävän määrää niitä kohtaan on vaikea kuvailla :'( Toisen koiran poismenosta tulee joulukuussa vuosi.Se oli mulle ja miehelle meidän lapsi enkä vieläkään pysty ajatella sitä karvanaamaa ilman itkua
Monesti on mieles käyny uuden koiran hankinta mutta en oo pystynyt siihen justiin ton menettämisen pelon takia...En voi muuta kun lähettää sulle voimia täältä...
Pööppishän vois askarrella ja nikkaroida kaikkia kivoja sisustus juttuja vauvalle
Olisko teillä esim jotain vanhoja pieniä huonekaluja mitä voisit entisöidä?Googlettamallaki varmaan löytyy kivoja ideoita tai vauva lehdistä
Ultrauutisiaki oli tullu taas ihan roppakaupalla!Onnea tytöistä ja pojista :flower: Omaan ultraan on vielä reilu viikko ja mitä lähemmäs sitä mennään sitä enemmän jännittää
Nyt on ruvennu hirveesti stressaamaan sitä että vauvalla on varmasti kaikki hyvin...Aiemmin oon tuudittanu itteäni että kaikki on hyvin ku huomasin että kätilö np-ultras jo tarkasteli vähä niitä rakenteita vaikka ei mitään muuta sanonutkaan ku että kaikki on hyvin.Mutta eihän se nyt sillon voinu millään kaikkea nähdä.Toivottavasti kaikki nyt olis hyvin ens perjantaina : /
Supistuksia kivuttomia sellasia on taas tällä viikolla ollu vähä useemmin,viime viikolla ne oli useemman päivän pois.Varmaan tulee tästä stressaamisesta.Ihan menee hermot itteensä ku pitää kaikkia mahdollisia pieniäki asioita käännellä ja väännellä pääs,ikinä en voi olla huoleton rento ja onnellinen :'(
Lisäksi jouduin sitte kuitenki antibioottikuurille : / Sunnuntaina oli jo melkeen normaali olo ja kerkesinki jo liputtaa että kerranki mä selvisin flunssasta paris päiväs, kunnes maanantaina kurkku ja keuhkot oli niinku olisin huutanu kurkku suorana vuorokauden putkeen.Tiistaina sainki sitte labrasta tulokset ja se streptokokki c:hän sielä taas jylläs! :kieh: Onneksi kuuri on ruvennu nopeesti puremaan ja olo alkaa olla paljo parempi,mitä nyt sitten stressiä aiheuttaa TÄMÄKIN asia :attn:
Mietityttää että kärsikö rääpäle sairastelusta ja miten se kestää ton antibiootin jne. :attn: Täälä oli moni muuki mamma ja mamman lapsi taudin kouris,joten pikaisia paranemisia kaikille!Ei oo kivaa sairastaa
Kerttu&Rääpäle
POKS 21+0! :heart: