Hakutulokset

1. M

<<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

rieputa rallaa Hei! meillä on muutto edessä tässä keväällä ja sitä myöten munkin synnäri muuttuu SEKS:ksi. Kiva, kun joku muukin on sieltä päin. Alkuraskauden ultraa menin yksityiselle, tosin sain sen loppujen lopuksi hyvän työterveyslääkärin ansiosta sen menemään työpaikan piikkiin, mutta...
  2. M

Huomenia! Hyvin nukuttu yö takana mutta ihan järjetön aamukiukku päällä, olen rähissyt kaikille mitä kummallisimmista asioista koko aamun. Tuhrut vähentyneet ja mieli hyvä. Taidan houkutella perheen metsäretkelle vaikka ilma ei mieltä ylennäkään.
  3. M

Neuvolakammo...

minulla on korkeakoulututkinto, virka, iso omakotitalo, auto, koira jne. mutta lasta ei tahtonut kuulua millään. Lapsettomuushoitojen avulla se on nyt vihdoin saatu aikaan ja mieluusti olisin sen ottanut ennen kaikkia noita muita. uskon vahvasti siihen, että lapsi tuo leivän tullessaanja...
  4. M

pieniananas toiset menkat siis, eli ekat mullakin ois pitänyt tulla 4.12 ja toiset siis n. 28 päivän kierrolla laskettuna nyt. Olen lukenut, että alkuraskaudessa voi tulla vuotoa silloin, kun muuten tulisi kuukautiset. ja tämä nyt täsmää siihen. ja on hyvin tumman ruskeaa, eli selkeästi...
  5. M

Alkuraskauden ultra Helsingissä

Kimpsu Mä kävin yksityisellä 5+5. Se oli jonkun laskurin mukaan eka päivä, kun syke voi näkyä (meillä ivf:n takia tarkka hedelmöityshetki tiedossa) ja syke näkyi. Eli jos kestätä muutaman päivänpidempään, voit nähdä sykkeenkin. Lääkärikeskus Yhtymän pisteessä kävin, maksoi n. 50e.
  6. M

Voi Jouskari otan osaa. Kissasihan on (nimimerkistäsi päätellen) ollut seuranasi suurimman osan elämääsi, lyhyt aikaisenkin emmikin menetys sattuu, saatikka eläimen, joka on kirjaimellisesti ollut osa elämää pitkään. Mulla ruskea tuhru jatkuu, tänään tullut voimakkaampana, ihan tumman...
  7. M

unohdin, että on tämä uusi ketju, laitoin tämän saman myös vanhaan... tepa83 älä suotta hermoile asiaa. Kävele äitipolille, sano olevasi hermoraunio tai kärsiväsi kivuista ja ne ultraa alakautta samantein. Mulla vihloi inhottavasti ja alkoi tulla ruskeaa tuhrua ja olin niin hermona...
  8. M

¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

tepa83 älä suotta hermoile asiaa. Kävele äitipolille, sano olevasi hermoraunio tai kärsiväsi kivuista ja ne ultraa alakautta samantein. Mulla vihloi inhottavasti ja alkoi tulla ruskeaa tuhrua ja olin niin hermona, etten suostunut lähtemään parin päivän sukulointireissuun ilman mielenrauhaa...
  9. M

¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

äh noi hymiöt meni tonne loppuun, ei sen niin pitänyt mennä! Ja Taimi on tämnään 7+0

Yhteistyössä