Tervetuloa uudet!
Meillä on ollut kauheata hässäkkää, kyläilyä joka päivä, ja poikakin alkaa olla jo vähän kyllästynyt, kun on tottunut mun kanssa kotona suurimman osan ajasta kuitenkin oleilemaan =)
Mitäs uudenvuodensuunnitelmia teillä on? Me ollaan ihan kolmistaan kotona ja muutama kaveri tulee käymään joskus päivällä. Mä en oikeastaan ole ikinä uudestavuodesta tykännyt kauheasti juhlana, kun en oikein tykkää niistä raketeista...
Teille jotka mietitte, ettei pahoinvointia ole; ei kannata ainakaan huolestua, ei mullakaan ollut pojasta yhtään. Olin sillon vain väsynyt. Tietysti oli niitä viiltelykipuja; niiltä ei kai voi välttyä, kun johtuu kohdun kasvusta. Nyt kylläkin pahoinvointi on jo vähän ärsyttävääkin, kun koko ajan täytyy miettiä mitä voisi syödä. En pysty oikeastaan mitään kiinteitä ruokia syömään, kaikki pitää olla nestemäistä...
Ihania nuo masut... mulla ei näy vielä yhtään. Mutta pian se sieltä esiin pompahtaa
Tuosta vauvan kakasta :x Mua ei ikinä ole aiemmin tehnyt pahaa, mutta nyt kyllä välillä on ollut tosi kamalaa, yökkien olen saanut pyllyä pestä... poika vaan nauraa, kun äiti on hassu
Meilläkin on kestot käytössä, ja ällöttää suihkia kakkoja pyttyyn... Mutta kohtahan mulla on kaksi pienokaista vaipoissa, jee :heart: Onneksi tuo mun hajuaisti ei normaalitilassa ole niin hyvä.
Me oltiin tänään anopin 70-vuotispäivillä, ja jäi vähän mietityttämään, että joku saattoi arvata meidän salaisuuden. Ensiksikin kieltäydyin kuoharista, sitten en saanut kahvia alas, enkä ottanut voileipäkakkua(en uskaltanut kun en tiedä mitä sisältää, esim tuorejuustoa tms), ja yleensä olen kyllä ottanut kaikkia edellämainittuja...no, ei heidän kauaa tarvitse enää miettiä, kuukausi niin sitten voidaan kertoa.
Äitiyspakkauksesta... mä en nyt ajatellut ottaa, tuntuu jotenkin turhalta kun ne samat tavarat sain just keväällä. Ja mun täytyy ostaa tuplarattaat, joten rahana se avustus menisi sitten niihin... kun ovat muuten melko suuri investointi meille. Kyllä luulisin että elokuuhun mennessä olisi tämänvuotiset jaettu, ja elokuiset saisi uudet. Olisi kiva jos ne näkisi vähän aiemmin, millaiset värit on jne.
Mä en ole ottanut vielä mitään vitamiinilisiä...paitsi d-vitamiinia. Edellisessä raskaudessa neuvolassa aina sanottiin että lisiä ei tarvitse, vaan normaali ruokavalio riittää. Tosin mun ruokavalio ei taida just nyt olla normaali
Nyt täytyy mennä laittamaan iltapuuroa, hauskaa iltaa kaikille!
vib ja mönninkäinen 8+1