Hakutulokset

1. H

Suurperheelliset hoi,minkälainen pesukone teillä on?

Suositelkaas sit pesukonetta, meillä vanha hajoaa just! Meitä on viisi henkeä, 7kg kone sais olla.
  2. H

Tehdäänö pieni käytännön vinkkipino meille höpsöille äideille?

Kipeisiin hartioihin kannattaa hieroa Mobilatia eikä peräpukamavoidetta... :ashamed:
  3. H

kihomato lääkkeiden antamisesta...

Mikä lääke teillä on jos 1 tabletti riittää? No joka tapauksessa, me murskattiin vielä isommillekin ne lääkkeet ja lusikallinen jogurttia sekaan ja sitten suuhun. Lasillinen vettä päälle. Voimia tuohon taisteluun :hug:
  4. H

Poika märissä housuissa ulkona

Ja mistäköhän niitä sinne ilmestyis? Meillä ei päiväkodissa ole juurikaan mitään varavaatetta päiväkodin puolesta. Sitten onkin kiva kun lapsella ei ole mitään varavaatetta mukana..
  5. H

Lasten ulkoiluasuista vielä asiaa...

Muistan, et joskus 80-luvulla haalarit tuli kouluikäisillä muotiin. Olin ihan onnessani, kun sain itsellenikin haalarin =) ja silloin niitä käytti myös aikuiset naiset!
  6. H

Nyt on pojilla magee sänky :D (kuva)

Pakko kommentoida, et MDF-levy on kyl ihan eri asia kuin lastulevy ja kestää kyllä! Hieno on sänky, jos itsellä olis kaksi tuon ikäistä poikaa niin hyvin voisin harkita.
  7. H

Kokemuksia North ice -ulkoilupuvusta

Mulla on ollu tuota vanhempi malli moooonta vuotta. Tosi hyvä! Nyt tilasin sen uusimman mallin, mut oli s koko liian iso. Olen 168/62. Toivottavasti xs ei sit ole liian pieni. Tuossa s koossa oli takki aivan hervottoman iso. Tosin eihän sieltä pysty itse valitsemaan kokoa, vaan pitää...
  8. H

Siis mitä teen tuon pojan kanssa??

Kiitos lohdutuksesta :hug: eihän se auta kuin jaksaa ja yrittää venyttää pinnaa.
  9. H

Aloituksessa ei tullu esille ihan kaikkia seikkoja.. ollaan siis pojan eskarivuosi käyty kasvatusneuvolassa tutkimuksissa eivätkä onnistuneet pojasta mitään vikaa löytämään. Psykologin kanssa siellä teki tehtäviä hyvin ja koulukypsyystestinkin läpäisi. Kaksi ensimmäistä kouluvuotta meni välillä...
  10. H

Meidän esikoinen 9v poika aloitti nyt kolmannen luokan ja kyllä osaa olla vaikeeta! Poika on älyllisesti lahjakas, mutta muita ongelmia on. Ei malttais keskittyä vaan se vaatii pinnistelyä. Saattaa myös jumittua johonkin ajatukseen tai asiaan, eikä pääse siitä eteenpäin.. "huokaus" Tänään...
  11. H

Oonko hirvee niuhottaja, jos "kiellän" tota ukkoa lähtemästä reissun?

En tajua kyllä tän palstan ajatuksen kulkua, tai sit elän ihan toisenlaisessa arvomaailmassa. Ap! Mun mielestä voit kieltää miestä lähtemästä, jos rahaa ei muutenkaan ole esim kampaajalla käyntiin. Ja muutenkin mun mielestä, jos parisuhteessa eletään, ja lapsikin on, niin otetaan se toinen...
  12. H

Odottaako kukaan muu, et lapset nukahtais ja pääsis sänkypuuhiin?

No nyt poistun muihin puuhiin... ;) öitä!
  13. H

Kai se siihen täytyy pian alistua. Musta vaan tuntuis rennommalta jos tietäisin pojan jo nukkuvan.
  14. H

Öö.. olkkari on ihan keskellä taloa, se on viel huonompi vaihtoehto kuin makkari. Ja pesukoneen päällä on kuivausrumpu :whistle:
  15. H

Mistä päin kymenlaaksoa olet? Itse täältä rajan tuntumasta..
  16. H

Odota vaan muutama vuosi, niin kohtaat tämän pulman :kieh: :headwall:
  17. H

Meil esikoinen 9v on hidas nukahtamaan ja ärsyttää aina odotella. En tiedä mitä täs pitäis keksiä, kun pian tuo kukkuu varmaan kaikki yöt (murrosikäisenä). Varmaan jotain huonejärjestelyjä täytyy miettiä uusiksi. Nyt meil on oma makkari sellainen, et tuossa on vaan haitariovi ja oven...
  18. H

Kertokaas olisko hölmöä..

Tässä näkee, et toisesta olis tosi hölmöä ja toisesta ei.. joten enpä taida laittaa viestiä kun en ko ihmistä tunne vielä niin hyvin, et tietäisin kumpaan porukkaan kuuluu! :)
  19. H

No miä oon just tällainen, mietin et mitä mahtaa ajatella. Ehkä maltan maanantaihin. Tai sit jos huomenna kovasti vaivaa niin harkitsen uudestaan.
  20. H

.. laittaa uudelle työkaverille viesti ja selitellä tän päiväistä käytöstäni?? Meillä on suvussa surua ja poistuin työpisteestäni n puoleksi tunniksi keskustelemaan asiasta erään pitkäaikaisen työkaverini kanssa. Olen siis töissä päiväkodissa ja oli lasten uniaika, joten sinänsä en...

Yhteistyössä