Hakutulokset

1. H

Kuinka kauan...

:'(
  2. H

Kuinka kauan...

Olen puhunut. Ja olin sairaalassa.
  3. H

Kuinka kauan...

Ei ole olemassa sellaista apua joka minua auttaisi
  4. H

Kuinka kauan...

Ihan oikeasti huono, ei minusta ole mihinkään. ja ihan oikeasti tarkoitan ettei mihinkään. paska ämmä. :'(
  5. H

Kuinka kauan...

6. H

Kuinka kauan...

Juu, olen ehkä äiti aina, mutta silti minun ei ole pakko olla äiti täällä. Jos lähden pois. Eikö lapselle ole parempi olla ilman äitiä kuin huonon äidin kanssa?
  7. H

Kuinka kauan...

Kuinka kauan pitää yrittää jaksaa olla äiti jos ei vaan jaksa. Jos olen liian huono äiti niin miksi ihmeessä pitäisi jaksaa yrittää?
  8. H

Pistäkää tähän ketjuun sellaisia naisvartaloita mitä ihailette PLIIS!

anteeksi nyt vaan, en tiennyt ettei tähän ketjuun saanutkaan kaikki laittaa mieleisiään kuvia
  9. H

olkoon vain, ei se silti poista sitä, että näyttää silmissäni siltä miltä itse tahtoisin näyttää
  10. H

Ehkä se on sairasta, mutta minun mielestäni kaunista :heart:
  11. H

jonain päivänä minä aion näyttää tältä:
  12. H

Kun ei enää jaksa!

ei minussa ole mitään hyvää, ihan oikeasti ei ole. lapselleni ja miehelleni olisi kaikkein paras se, että vain katoaisin. pilaan aina kaiken, kaikkien läheisteni elämän. ihan kaiken :'(
  13. H

Kun ei enää jaksa!

ei niistä ole
  14. H

Kun ei enää jaksa!

olin osastolla 2 viikkoa. en pakkohoidossa
  15. H

Kun ei enää jaksa!

lääkkeitä en huoli, niitä olen tarpeeksi jo aikoinaan syönyt. kaikki muu on kokeiltu, ei mistään mitään apua ole, olen toivoton tapaus.
  16. H

Kun ei enää jaksa!

ei ole enää mitään sisukkuutta. eikä mikään enää auta. olen nyt yrittänyt jo liian kauan
  17. H

Kun ei enää jaksa!

Joskus tulee se aika kun ei vain enää jaksa... Kun on kaikki yritetty ja voimat loppuneet kokonaan. Nyt se aika on tullut minulle. Tähän saakka olen jaksanut yrittää, mutta ei enää :'(
  18. H

taas itkettää

:'( anteeksi että valitan. nyt lopetan ja menen pois :'(
  19. H

taas itkettää

Yhteistyössä