Joskus tulee se aika kun ei vain enää jaksa... Kun on kaikki yritetty ja voimat loppuneet kokonaan. Nyt se aika on tullut minulle. Tähän saakka olen jaksanut yrittää, mutta ei enää :'(
Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:Joskus tulee se aika kun ei vain enää jaksa... Kun on kaikki yritetty ja voimat loppuneet kokonaan. Nyt se aika on tullut minulle. Tähän saakka olen jaksanut yrittää, mutta ei enää :'(
Älä menetä toivoasi, sinun pieni vauvasi tarvitsee sinua nyt, vuoden, kymmenen, kahdenkymmenen vuoden päästä. Kai sinä haluat olla osana hänen elämäänsä? Oletko varma, että noista lääkkeistä ei olisi apua?Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:lääkkeitä en huoli, niitä olen tarpeeksi jo aikoinaan syönyt. kaikki muu on kokeiltu, ei mistään mitään apua ole, olen toivoton tapaus.
Mitäs jos sä vaikka suksisit kuuseen..Alkuperäinen kirjoittaja hddhd:Joo, jos ei lääkkeet kelpaa, ni sit parasta on et joudut suljetulle osastolle, ni sut sit lääkitään.
TAi mites olis lobotomia?
Ei ku oikeesti, jos on hoidossa, muttei suostu ottamaan lääkettä, ja miettii itsaria, ni silloin otetaan pakkohoitoon.Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Mitäs jos sä vaikka suksisit kuuseen..Alkuperäinen kirjoittaja hddhd:Joo, jos ei lääkkeet kelpaa, ni sit parasta on et joudut suljetulle osastolle, ni sut sit lääkitään.
Alkuperäinen kirjoittaja hddhd:Ei ku oikeesti, jos on hoidossa, muttei suostu ottamaan lääkettä, ja miettii itsaria, ni silloin otetaan pakkohoitoon.Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Mitäs jos sä vaikka suksisit kuuseen..Alkuperäinen kirjoittaja hddhd:Joo, jos ei lääkkeet kelpaa, ni sit parasta on et joudut suljetulle osastolle, ni sut sit lääkitään.
itsemurha ajatukset ja hoidosta kieltäytymienn johtaa kyllä helposti pakkohoitoon.
No ei nykypäivänä tuokaan ole tae hoitoon pääsystä! :/
Voi rakaus...Kaksi viikkoa on AIVAN LIAN LYHYT aika saada voimia, ajatukset kasaan, elämä mallileen....Varaa siihen kuukausia...Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:olin osastolla 2 viikkoa. en pakkohoidossa