Kun ei enää jaksa!

Lohduton tilanne. Onko kaikki asiat mennyt sitten niin pieleen, ettei ole minkäänlaista toivon kipinää enää?
Mitä ajattelit nyt seuraavaksi sitten tehdä?
Voimia ja jaksamisia nyt vaan kuitenkin!

mase
Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:
Joskus tulee se aika kun ei vain enää jaksa... Kun on kaikki yritetty ja voimat loppuneet kokonaan. Nyt se aika on tullut minulle. Tähän saakka olen jaksanut yrittää, mutta ei enää :'(

Tiedän tunteen. Se menee ohi, mutta tarvitset apua!
Sitä ei vaan kukaan anna eikä tunnu ymmärtävän, mutta vaadi tukitoimia. Jaksa vielä sen verran.
Onko masennuslääkitys aloitettu?

lääkkeitä en huoli, niitä olen tarpeeksi jo aikoinaan syönyt. kaikki muu on kokeiltu, ei mistään mitään apua ole, olen toivoton tapaus.
Älä menetä toivoasi, sinun pieni vauvasi tarvitsee sinua nyt, vuoden, kymmenen, kahdenkymmenen vuoden päästä. Kai sinä haluat olla osana hänen elämäänsä? Oletko varma, että noista lääkkeistä ei olisi apua?

mie
Kun aiemmin kerroit, ettet halua huolestuttaa miestäsi, niin sitten hän vasta huolestuu ja järkyttyy, jos teet jotain harkitsematonta.
Ole rehellinen hänelle, yrittäkää yhdessä. Sä selviät kyllä!

hddhd
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja hddhd:
Joo, jos ei lääkkeet kelpaa, ni sit parasta on et joudut suljetulle osastolle, ni sut sit lääkitään.

TAi mites olis lobotomia?
Mitäs jos sä vaikka suksisit kuuseen..
Ei ku oikeesti, jos on hoidossa, muttei suostu ottamaan lääkettä, ja miettii itsaria, ni silloin otetaan pakkohoitoon.

itsemurha ajatukset ja hoidosta kieltäytymienn johtaa kyllä helposti pakkohoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Joo, jos ei lääkkeet kelpaa, ni sit parasta on et joudut suljetulle osastolle, ni sut sit lääkitään.

TAi mites olis lobotomia?
Mitäs jos sä vaikka suksisit kuuseen..
Ei ku oikeesti, jos on hoidossa, muttei suostu ottamaan lääkettä, ja miettii itsaria, ni silloin otetaan pakkohoitoon.

itsemurha ajatukset ja hoidosta kieltäytymienn johtaa kyllä helposti pakkohoitoon.

No ei nykypäivänä tuokaan ole tae hoitoon pääsystä! :/

nunnu
olin osastolla 2 viikkoa. en pakkohoidossa
Voi rakaus...Kaksi viikkoa on AIVAN LIAN LYHYT aika saada voimia, ajatukset kasaan, elämä mallileen....Varaa siihen kuukausia...

Puhu, puhu,puhu.Älä jää yksin asioiden ja ahdistuksen kanssa.
Pyydä rohkeasti apua. Ja nosta meteli jos et sitä saa.

Sinä olet arvokas, ainutkertainen, auringonvalon kaltainen. Taistele!

Yhteistyössä