Hakutulokset

1. H

taas itkettää

turha minä olen
  2. H

taas itkettää

mies nukkuu, itse en saa unta. kävin päivystyksessä niiden kriisityyppien kanssa, lääkäri olisi halunnut rauhoittavia määrätä, jotain bentsoja, mutta niihin en tällä päihderiippuvuusmenneisyydellä uskalla koskea. jtn nukahtamislääkkeitä sain, ei ollut mitään vaikutusta. ja psykologille aika...
  3. H

taas itkettää

pelottaa kamalasti :'( en minä niille ihmisille mitään osaa sanoa. en minä halua niitä tänne
  4. H

taas itkettää

mies soitti johonkin kriisikeskukseen tms. tulevat sieltä käymään. pelottaa
  5. H

taas itkettää

:'(
  6. H

taas itkettää

mun olis oikeasti pitänyt lähteä vaan eikä sanoa mitään kenellekään. se olis ollut kaikkein paras :'(
  7. H

taas itkettää

:'(
  8. H

taas itkettää

musta ei ole mitään muuta kuin harmia kaikille vaan :'(
  9. H

taas itkettää

ei olis pitänyt sanoa sille mitään :'(
  10. H

taas itkettää

mies sanoi että aikoo olla viikon pois töistä, ettei mun tartte olla yksin kotona vauvan kanssa :'(
  11. H

taas itkettää

mies tuli kotiin ja yritin puhua sille mutten oikein saanut mitään sanottua kun itkin vaan. tai siis sanoin oikeastaan vaan että ahdistaa ja oon väsynyt kaikkeen... ja sitten itkin vain ja nukahdin ja mies oli sillä aikaa käynyt vauvan kanssa hakemassa meille pitsat ettei mun tartte tänään enää...
  12. H

taas itkettää

varmaan sekoan tähän ihan just :'(
  13. H

taas itkettää

siis kun ajattelen, että vauvalle ja miehelle on parempi elää ilman minua niin ja keskisuomessa asun. e
  14. H

taas itkettää

mulla ei ole täällä yhtään ystävää :( enkä osaa oikein mihinkään perhekerhoihin tai muihin lähteä yksin kun en ketään siellä tunne me ollaan vauvan kanssa aina kotona vaan
  15. H

taas itkettää

no olen miehelle sanonut, että väsynyt olen ja olen kyllä aika hyvä peittelemään oloni. ja silloin kun en ole yksin niin ei olo ole niin paha kuin yksin ollessa.
  16. H

taas itkettää

no mä mietin sitä kertomista. en tiedä kyllä... kun ihan oikeasti en halua huolestuttaa ketään
  17. H

taas itkettää

tai en ehkä halua kertoa ollenkaan. olen taas ajatellut, että jos vaan katoaisin... :'(
  18. H

taas itkettää

en halua kertoa ainakaan vielä
  19. H

taas itkettää

ja vauva ei suostu sisällä nukkumaan päivisin juuri ollenkaan, siksi pakko nukuttaa parvekkeelle
  20. H

taas itkettää

joo vauvalla on kyllä paras mahdollinen isä. naimisissa ollaan. mutta kun en ole miehelle halunnut mitään kertoa kun en halua huolestuttaa. kun se kuitenkin tietää mun menneisyyden ja se ei ole mitään kaunista muisteltavaa. itsemurhayrityksiä ja päihdeongelmaa niin varmaan huolestuisi vähän...

Yhteistyössä