täysin tosissani.Alkuperäinen kirjoittaja hm:hullu ämmä;etkai oo tosissaan :O
YÖK! Ja jotta mä en näyttäisi tuolta, käyn santsaamassa juustonaksujaAlkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:täysin tosissani.Alkuperäinen kirjoittaja hm:hullu ämmä;etkai oo tosissaan :O
:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:Ehkä se on sairasta, mutta minun mielestäni kaunista :heart:
noita kuvia on venytetty pituussuunnassa...Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:täysin tosissani.Alkuperäinen kirjoittaja hm:hullu ämmä;etkai oo tosissaan :O
Hyi helvata! :xAlkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:Ehkä se on sairasta, mutta minun mielestäni kaunista :heart:
olkoon vain, ei se silti poista sitä, että näyttää silmissäni siltä miltä itse tahtoisin näyttääAlkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:noita kuvia on venytetty pituussuunnassa...Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:täysin tosissani.Alkuperäinen kirjoittaja hm:hullu ämmä;etkai oo tosissaan :O
Niin on, mutta ilman venyttämistäkin; ei kivan näköistä. Mä en haluaisi olla sen näköinen, että musta ajatellaan, että olen sairas. Ei kukaan halua sairaan kanssa esimerkiksi jatkaa geenejään.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:noita kuvia on venytetty pituussuunnassa...Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:täysin tosissani.Alkuperäinen kirjoittaja hm:hullu ämmä;etkai oo tosissaan :O
todella realistinen tavoiteAlkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:olkoon vain, ei se silti poista sitä, että näyttää silmissäni siltä miltä itse tahtoisin näyttääAlkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:noita kuvia on venytetty pituussuunnassa...Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:täysin tosissani.Alkuperäinen kirjoittaja hm:hullu ämmä;etkai oo tosissaan :O
höpönlöpön..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin on, mutta ilman venyttämistäkin; ei kivan näköistä. Mä en haluaisi olla sen näköinen, että musta ajatellaan, että olen sairas. Ei kukaan halua sairaan kanssa esimerkiksi jatkaa geenejään.
Saat tietty, muut ei vaan välttis tajuu, jos haluu näyttää siltä, että on kova nälkä.Alkuperäinen kirjoittaja hullu ämmä:anteeksi nyt vaan, en tiennyt ettei tähän ketjuun saanutkaan kaikki laittaa mieleisiään kuvia
Onko toi nyt rehevä?Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:tààllà show girls maassa saatta joku rehevàmpikin tulla suosituksi julkkikseksi:
http://www.ilmessaggero.it/MsgrNews/HIGH/20080508_marini.jpg
ei minun makuun, mutta hyvà hyàkkàys anoreksimalleja vastaan
noh, jos totta puhutaan on se aika rehevà italian show businekseen. tààllà naiset on naisellisia mutta sirompia kuin kuvan typy. katsopa noita valerian reisià esim. (aika muhkeat )Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko toi nyt rehevä?Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:tààllà show girls maassa saatta joku rehevàmpikin tulla suosituksi julkkikseksi:
En kyllä reheväksi sanoisi! Hyvinkin on kurvat kohillaanAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:tààllà show girls maassa saatta joku rehevàmpikin tulla suosituksi julkkikseksi: