Hakutulokset

1. Sleepis

hääkorttiin yup, viikate yms.

"Tää on vuosisadan rakkaustarina..."
  2. Sleepis

Miks musta ei yhtään tunnu siltä, että tuota kohta 5-vuotiasta pitäisi ruveta kuskaamaan harrastuksiin?

Mä oon pohtinut ihan tuota samaa asiaa ja tullut siihen tulokseen, että ei oo kiire... Se ois kai eri asia jos pojat ois vaan himassa, mutta päivähoidon jälkeen me ainakin ollaan aika väsyjä, että me tykätään harrastaa vaan omaan tahtiin... (käydä uimassa, pyöräillä tms.).
  3. Sleepis

Ketään sen kummemmin arvostelematta.. mut musta tupakointi raskaus aikana on

Niin, ei kai se kenellekkään kuulu, mutta en mäkään sitä ymmärrä. Mä aina vertaan sitä siihen, että se ois sama, kun laittais vasta syntyneen suuhun sätkän. Ei KUKAAN niin tekis niin miksi sen vauvan pitäisi sit tykätä masussa röökaamisesta! :x
  4. Sleepis

Hemmetin miäs minkä teki...

No toivotaan, että ei tulis.
  5. Sleepis

G: Juoksetteko päin tiiliseinää jos joku vain käskee?

Mä taidan sittenkin olla massalammas, koska mä käyn zumbassa ja bailatinossa, koska mä en halua, että musta tulee läskiporsas ja mä haluan pitää itseni kuosissa. Mä haluan myös omaa aikaa ja mä rakastan tanssimista joten zumba ja bailatino tulivat aika luonnollisina ratkaisuina. Mä olen...
  6. Sleepis

G: Juoksetteko päin tiiliseinää jos joku vain käskee?

Tahtoisin ainakin ajatella niin, että olen aikalailla oman tieni kulkija, mutta mä oikeesti uskon, että näillä massaihmisillä on helpompaa....
  7. Sleepis

Ottais muaki päähän

Mä oikeesti aika tismalleen noin huusin täällä ääneen, kun huomasinkin, että netti toimii. Koira pitäis viedä kuselle ja mun juosta jo pikku A:n päiväkotiin johku pk palaveriin, mutta, kun ei malta, kun Netti toimii!!! Eli teen taas itselleni kiireen!
  8. Sleepis

Mitenkäs hyvin se imetys estää udden raskauden?

Ei estänyt meillä. Ei tosin ollut tarkoituskaan. :)
  9. Sleepis

Ottais muaki päähän

Mua ei enää otakkaan! I'm back in line!!
  10. Sleepis

**HAUSKOJA TUBE-VIDEOITA**

http://www.youtube.com/watch?v=_pyfK182Md0&NR=1
  11. Sleepis

**HAUSKOJA TUBE-VIDEOITA**

http://www.youtube.com/watch?v=itFq0N5GmsM&feature=related
  12. Sleepis

Nyt Edna riisuutuu..

Mutta et kai sä hattua ota kuitenkaan pois? :D
  13. Sleepis

olen nipo. meidän lapset ei tule koskaan saamaan omiin huoneisiinsa

Meillä pojat sai nyt tietsikan omaan huoneeseen ja ikää siis 6v. ja 4,5v. :)
  14. Sleepis

Katsokaa OPRAH!

Katselen tätä just...
  15. Sleepis

No jopas oli rölli laulua sensuroitu!

Tuli just pikku kakkosesta.... Jäi ihan kokonaan tää väliin, että "mutta sitten isä rölli tuli ja silloin selkään sain, se oli omaa syytäni, kun kiukuttelin vain jne." Nyt se meni vaan, että "Mitäääh? Miksi minulle ei lueta satua?" Ja siitä jatkettiin suoraan, että kiukuttele en. en en...
  16. Sleepis

Eskari + kotipäivä kysymyksiä....

:attn:
  17. Sleepis

Liikennemerkki joka tehoaa :D

:laugh:
  18. Sleepis

Voisin oikeesti jo loukkaantua, mutten viitsi

Peppari on :heart:

Yhteistyössä