? Näkökulmasi puuttuu. Ei voi kommentoida.Alkuperäinen kirjoittaja a:Tekis mieli sanoa että voi vit** mitä paskaa.
metsään meni, soriAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Anna mä arvaan. Siellä ne oikeuttaa väkivaltaansa nälkuttavalla akalla ja huonoilla puheenlahjoilla?
No perhana! Sillä että akka on turpaansa kuitenkin ansainnut? Pysyypähän akka kurissa ja nuhteessa kun vähän kouluttaa?Alkuperäinen kirjoittaja anna:metsään meni, soriAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Anna mä arvaan. Siellä ne oikeuttaa väkivaltaansa nälkuttavalla akalla ja huonoilla puheenlahjoilla?
Vai oisko ihan pahoinpitelyn uhreja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anna mä arvaan. Siellä ne oikeuttaa väkivaltaansa nälkuttavalla akalla ja huonoilla puheenlahjoilla?
Särähti vaan toi että sai anteeksi armon ja katumuksen kautta. Usko Jumalaan pelasti, mutta silti oli tätä nykyistä naistansa "tönäissyt."Alkuperäinen kirjoittaja ap:? Näkökulmasi puuttuu. Ei voi kommentoida.Alkuperäinen kirjoittaja a:Tekis mieli sanoa että voi vit** mitä paskaa.
Joo toi on yllättävä veto AINA. Riippuvuudesta kärsivä ihminen on aina koukussa johonkin, joten väkivalta riippuvuus on korvattu uskonnolla. Ja uskonnollisuus kuulostaa tietysti tosi hyvältä, varsinkin amerikassa.Alkuperäinen kirjoittaja a:Särähti vaan toi että sai anteeksi armon ja katumuksen kautta. Usko Jumalaan pelasti, mutta silti oli tätä nykyistä naistansa "tönäissyt."Alkuperäinen kirjoittaja ap:? Näkökulmasi puuttuu. Ei voi kommentoida.Alkuperäinen kirjoittaja a:Tekis mieli sanoa että voi vit** mitä paskaa.