Ketään sen kummemmin arvostelematta.. mut musta tupakointi raskaus aikana on

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
hirveää ajattelamattomuutta ja itserakkautta.

Tuli vain mieleeni kun näin pihalla kessua tupruttelevan raskaana olevan.. ja oli varmasti jo puolen välin tienoilla..

Tuli tosi kurja fiilis.
Laps rukka.

fds
Mä olin menossa synnärille tarkistukseen supistusten takia niin siinä pihalla seisoi sairaalan mekossa viimeisillään raskaana oleva nainen tupakalla. -.- Tuli kyllä vähän mulkaistua...

Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hirveää ajattelamattomuutta ja itserakkautta.

Tuli vain mieleeni kun näin pihalla kessua tupruttelevan raskaana olevan.. ja oli varmasti jo puolen välin tienoilla..

Tuli tosi kurja fiilis.
Laps rukka.
turha muokata "neutraaliin" muotoon kun jokatapauksessa tuomitsit raskaana olevat tupakoijat :D

dhhd
Alkuperäinen kirjoittaja fds:
Mä olin menossa synnärille tarkistukseen supistusten takia niin siinä pihalla seisoi sairaalan mekossa viimeisillään raskaana oleva nainen tupakalla. -.- Tuli kyllä vähän mulkaistua...
Nääh, sehän oli varmaan melkein synnyttäny jo...

gh
Alkuperäinen kirjoittaja dhhd:
Alkuperäinen kirjoittaja fds:
Nääh, sehän oli varmaan melkein synnyttäny jo...
Kiva ajatusmaailma! :)

Niin, ei kai se kenellekkään kuulu, mutta en mäkään sitä ymmärrä. Mä aina vertaan sitä siihen, että se ois sama, kun laittais vasta syntyneen suuhun sätkän. Ei KUKAAN niin tekis niin miksi sen vauvan pitäisi sit tykätä masussa röökaamisesta! :x

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Niin, ei kai se kenellekkään kuulu, mutta en mäkään sitä ymmärrä. Mä aina vertaan sitä siihen, että se ois sama, kun laittais vasta syntyneen suuhun sätkän. Ei KUKAAN niin tekis niin miksi sen vauvan pitäisi sit tykätä masussa röökaamisesta! :x
Sulla on tässä helvatan hyvä pointti. Pointti johon yksikään tupakoiva äiti ei osaa vastata. Vai osaako? Mä haluaisin kuulla!

Yhteistyössä