Hakutulokset

1. D

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

salome, testasin parin päivän päästä uudelleen ja silloin viiva oli jo tummempi, mutta edelleen kuitenkin kovin haalea. Ja sitten seuraavana päivänä taas vähän tummempi... Pitää kyllä vielä tarkentaa, että en ollut aiemmin kokeillut noita Babyplussan testejä, joten en tiedä, miltä niissä...
  2. D

Terveiset muinaiselta lähes kolmekymppiseltä! Olin mukana vielä joskus alkuvuodesta, mutta sitten jättäydyin pois, taustalla olen kuitenkin seuraillut teitä... Salome: minäkin pohdin äskettäin, että onkohan Babyplussan herkässä testissä viivanpaikkaa (tein testin muistaakseni dpo 10), mutta...
  3. D

Tähtisäde :hug: ! Tulin tänne kirjoittaakseni ihan samoja ajatuksia kuin sinäkin: me ei IKINÄ taideta päästä edes yrittämään raskautumista. Ovulaation induktioon ryhdytään vasta kesän jälkeen ja jotenkin nyt on senkin suhteen tosi pessimistinen fiilis. Mun PCO on ilmeisesti paha ja muutenkin on...
  4. D

Hei toverit, Onnittelut ovisplussan löytäneille ja toivottavasti Niiskun viiva vahvistuu! Pikainen päivitys omista kuulumisista: täällä menossa kp 6, eli ihan noin massiivisiin kiertopäiviin en tällä kertaa päässyt ja hyvä niin. Nyt uudella tarmolla eteen päin ja toivottavasti ensi kierrossa...
  5. D

MemmuLiina: onnea :flower: , toivottavasti tyyppi on tarrannut oikeaan paikkaan ja pitää lujasti kiinni :) Ja onnea ylennyksestä! Citrus: mulla lääkäri totesi ultran perusteella voimakkaan rakkulaisuuden, molemmissa munasarjoissa. Sain sen käsityksen, että tällaisilla munasarjoilla ei ovuloida...
  6. D

Onnea Moccamaster :flower: !! Onnea matkaan! Me tullaan kaikki ihan kohta perässä :). Täällä menossa kai jo kp 31... and counting... Tyyyylsäääää... Alkaakohan menkat nopeammin, jos oikein hyppelehdin ja ravistelen? Hihii, siinä ois työkavereille ihmettelemistä :). (siksi siis tämä hoppu...
  7. D

Voi itku, mitä vastoinkäymisiä tässä pinossa! Lämmin :hug: ja voimia Pigletille. Ja muillekin. Mä luulen kanssa, että se äitiyden paremmuuden ylistys on oikeastaan vain kyseisten naisten tarvetta hakea hyväksyntää ja varmuutta omille valinnoilleen. Vaikka ei kai se ihan mahdotonta ole, että...
  8. D

Nostelen meidän pinoa... Listaa voisi mun osalta päivitellä, nyt on menossa kai vasta kp 6 tai jotain sinne päin. Sitä ennen oli vain inhottavaa tuhruvuotoa, kunnon niagara saapui vasta viime viikolla :$ Niin ja mulla tuli äskettäin myös se 30 vuotta täyteen, olen nyt sitten ihan vanhus...
  9. D

Unico: minäkin uskon siihen, että asiat aina järjestyy tavalla tai toisella. Jumalaan tai johonkin voisin ihan mielelläni uskoa, jos vaan osaisin :/ Tärkeintä on kuitenkin elää sovussa maailman kanssa, niin että voi rehellisesti perustella tekemänsä ratkaisut itselleen ja muille - ja...
  10. D

Nyt tulee omanapainen vuodatus, joka tiivistettynä kuuluu näin: kp1!!?! Eli olin eilen NIIN väärässä! Ei tullutkaan pitkää kiertoa, tulikin lyhyt. Ja samalla selitys niille vatsakivuille kai, ne ei ollutkaan mitään oviskipua vaan ihan perinteistä menkkakipua. Hullua, ei käynyt mielessäkään...
  11. D

Hei taas kaverit, tervetuloa uusille ja :hug: kaikille joilla on ollut epäonnea yrityksessä. Mikä ihmeen plussattomuuden kirous tähän pinoon on iskenyt!? Mä olen pysytellyt taustalla vähän aikaa, nauttinut keväästä, suunnitellut kesälomailua ja miettinyt muutakin kuin vauvoja. Se on ollut...
  12. D

Kp 1. :kieh: Ei ollut kyllä mitään muuta odotettavissakaan. Kun täti kerran tuli tänne, se ehkä jättää jonkun muun väliin, toivotaan ainakin niin :). Olisi korkea aika saada plussia meidänkin pinoon! K-kimallus: mullakin kierto venyi ehkäisyn lopettamisen jälkeen, sain avuksi 3 kk:n kuurin...
  13. D

Niinpä! Ja vaikka eilen vielä julistin, että en tällä kertaa jännäile, niin arvatkaa olenko tänään kuluttanut aikaani mm. lukemalla Helistimen raskausoireketjua :p :laugh: Hyvää viikonloppua kaikille ja erinomaista naistenpäivää huomenna! Ja toivottavasti saamme pian hyviä uutisia...
  14. D

Hei, jännittävät päivät monella edessä! Toivon hurjan paljon lämpimiä plussatuulia kaikille jännääjille :) Kn:sta: mulla se on ainakin aamuisin alempana, eli yltää helpommin kokeilemaan. Iltapäivällä saa tosissaan etsiskellä :). Mutta siitä en tiedä, tuleeko sen romplaamisesta juurikaan...
  15. D

Kiitti vastauksista, Piip ja nanna! Mulla ei ole tutkittu ovulaatiota tai mitään muutakaan, kun on vasta puoli vuotta yritystä takana, mutta hyvä kuitenkin tietää mitä edessä saattaa olla... Jostain muusta keskustelusta muistelen lukeneeni, että clomeja on joillekin määrätty ilman mitään...
  16. D

Hiiop, nostan meidät ylemmäs :) Mun puolesta on kanssa ihan se ja sama, koska lapsi tulee, kunhan vaan tulee :) . Mieluiten heti! Mies kyllä haaveilee kesävauvasta, mutta ei onneksi kieltäydy kevät-, talvi- ja syksyvauvojakaan yrittämästä :D Ja sitten kysymys teille, rakkaat...
  17. D

Kiitti Kvartti! Mulla kp 1/28 :/ Joka paikkaan sattuu ja yleinen pahantuulisuus on valloillaan. Mutta eiköhän tämä tästä kohta helpota. Onneksi sentään on perjantai! Aurinkoista viikonloppua kaikille! Ja uuden pinon myötä tulee toivottavasti kasoittain uusia plussia :D
  18. D

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Pilvilinna: Toivottavasta oli kiinnittymisvuotoa! Kn:aa on muuten ronklailtu täälläkin työpaikalla :laugh: En ole napukasta vielä paljon muuta oppinut, kuin että se tuntuu päivän aikana vaeltelevan ylös ja alas ja sivulle :o ja nyt menkkoja odotellessa se on taas ehkä vähän pehmennyt...
  19. D

Onnea Novelle, ihana uutinen!! Onnellista odotusta! :heart: Nimimerkkisi perusteella olemme samaa vuosikertaa, joten saan samalla itsellenikin vähän lisää toivoa :) . Ja kysymys: miten pitkään teillä muilla yleensä kestää ovulaatiokipu? Mulla on jo ainakin neljä tai viisi päivää vihlonut...
  20. D

Onnittelut Pilvilinnalle! Eläköön munasarjat!! :D Näin viime yönä unta, että olin raskaana. Oikeastaan siinä unessa kaikki naiset oli raskaana. Siinä me sitten vaaputtiin isojen mahojemme kanssa. Ja oli kesä ja aurinko paistoi. Kerrassaan hyvä uni :D . Unicolle pikaista paranemista. Ja...

Yhteistyössä