Huomasin, ja tuossa vähän lueskelinkin aloituksia, näkyi ainakin perinteinen WT-ketju olevan :D
No juu onhan kissoissa työtä, mutta on mulla ennenkin ollut kissoja, tosin siitä on jo 20 vuotta. Nykyään kissanhoito onkin jo aikamoista tiedettä ;)
Mitäs tänne kuuluu :)
Tulin kurkkaamaan vieläkö tämä palsta on voimissaan...ja näkyyhän tuo olevan :)
Itselle ei mitään erikoista kuulu, paitsi että esikoinen on muuttanut omaan asuntoon ja taloon on tullut kissa.
Viimeksi mainittu on jo 8 vuotias, ja edellisen omistajansa mielestä liian...
no ei ole tarvis photoshopata kun on toi kamera jossa on muotokuva-asetus jota voi käyttää niin halutessaan :)
joo siis tausta on photoshopattu; värjätty ja käytetty vinjettiä, mutta mun naaman photoshoppaamisesta on kamera huolehtinut
Niinhän se tuppaa käymään mullekkin aina keväällä että haluaisi jotain uutta kokeilla. No ei tää nyt ihan uutta ole, kyllä mulla joskus vähän yli kakskymppisenä oli vaalea tukka, lyhyt kylläkin.
Ja kiitos :)
Muumio menneisyyden hämäristä päätti tulla kurkkaamaan oikein kuvien kanssa...tuli yhtäkkiä sellainen huomionkipeyspuuska!
Mutta eiköhän täällä nyt viime kuukausien aikana ole mennyt aika monta viikonlopun naamakuva-ketjua ilman mun kuvia...
Itse olen uuteen tukkaani tyytyväinen, eli sehän...
En ole ikinä ajatellut moista...mutta olenkin sen verran huomaamaton etten usko oikeastaan kellään olevan mitään mielikuvaa musta.
Enkä kyllä kerro täällä mitään mitä en voisi kertoa avoimesti missä hyvänsä muuallakin
Ei se nyt ihan noin mene, ainakaan Helsingissä, ei se luottotiedotonkaan asiansa sössinyt välttämättä saa toimeentulotukea, on näes nykyään sellainen kuin sosiaalinen luotto jota on vähän niinkuin pikkupakko hakea jos ei saa opintolainaa...ja jos ei saa sitäkään jostain syystä niin sitten...
niitä on niin paljon, mutta takuuvarmoja nämä :
lapsikuoro laulamassa Suvivirttä
Maamme-laulu
mitkä tahansa itkevät piirrosfilmihahmot, erityisesti Ruma ankanpoikanen
Ai niin kyllä itketti kun katsoin sitä TV-dokkaria jossa oli ne kaksoset, joista toinen oli vain pää, josta oletettiin...
toi yliampuva juhlatyyli sopii myös muhun, ja kenties mauton... mustaa taas, mutta yhdistelen luovasti samettia, pitsiä, tylliä ja nahkaa, lisämausteena koristeelliset vyöt, erilaiset ketjut ja niitit