Miehen vaatekaappia minäkin välillä käytänAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;25114742:kauheasti ei ole valinnanvaraa tällähetkellä: tiukat mammafarkut ja trikoopaita välillä käyn myös miehen vaatekaapilla ja nappaan sieltä farkut, siihen vielä kiva huppari niin varmasti mukavat vaatteet!
toi yliampuva juhlatyyli sopii myös muhun, ja kenties mauton... mustaa taas, mutta yhdistelen luovasti samettia, pitsiä, tylliä ja nahkaa, lisämausteena koristeelliset vyöt, erilaiset ketjut ja niititHei, yksi sana lisää kuvaamaan omaani: yliampuva!
Varsinkin juhlissa.
Mulla taas valtavia korujatoi yliampuva juhlatyyli sopii myös muhun, ja kenties mauton... mustaa taas, mutta yhdistelen luovasti samettia, pitsiä, tylliä ja nahkaa, lisämausteena koristeelliset vyöt, erilaiset ketjut ja niitit
Onko kynsikkäät haukuttu vai Ne on kyllä ihan mahottoman ihanat käyttää..Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25115286:mustaa, mustaa ja mustaa.... ehkä vähän dramaattista viininpunaista ja violettia väriä antamassa. yleensä farkut, kesällä suosin hameita/mekkoja. mustaa paitaa, toppia & tunikaa joka löytyy joka lähtöön, mustasta nahkatakista & korkkareista en luovu varmaan kahdeksankymppisenäkään ! vitivalkoinen naama, kampaus miehen mukaan rekkalesbo ja palstan mukaan nurinkurinen kananperse (pystyssä päälaelta). reumaattisena olen ihastunut pitkävartisiin, neulottuihin kynsikkäisiin jotka yhdessä ketjussa haukuttiin täysin mauttomiksi, myös niittivyöt & pöksyihin ripustettavat koristeketju-rykelmät miellyttävät silmää. erikoiset korut ovat juttuni, en osaa kuvitella kulkevani esim. jokin pieni pelkistetty sydänriipus kaulassa ja myös rakastamissani tatuoinneissa oman persoonan näkyminen on tärkeää
räppäävä gootti kuulostaa mielenkiintoiselta"Rento mutta laittautunu. Ei aikuismainen tai naisellinen. Vähän rokkarityyppine mut urheilullinen."
"No oot tosi tyylikäs, hillitty, siisti ja trendikäs."
Kysyin mun kahdelta ystävältä mielipidettä kun en itse osaa tyylistäni sanoa.
Eipä kyllä ihan hirveesti selkeyttänyt nuo mielipiteetkään.
Ehkä tästä nyt vois vetää sen johtopäätöksen, että mulla ei mitään tiettyä tyyliä ole?
Ai niin, mua on joskus "haukuttu" räppäriksi ja gootiksi, et ehkä se kertoo tyylini vaihtelevuudesta...
Todella mielenkiintoiseltaAlkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25115682:
räppäävä gootti kuulostaa mielenkiintoiselta