Hakutulokset

1. S

Kenellä käy siivooja?

kuinka kauan menee, kun tehdään perussiivous? Eli paljonko yks siivouskerta maksaa, ja paljonko teillä on neliöitä? T. TODELLA KIINNOSTUNUT ASIASTA! :D
  2. S

Osaavatko lapsesi käyttäytyä kaupassa?

juu, nykyään osaa, kun olen kaksi kertaa kantanu huutavan pojan autoon ja palannut tekemään ostokset loppuun. Eka kerran jälkeen muisti reilu puoli vuotta miten kaupassa käyttäydytään ja toinen kerta sattu tuossa joskus talvella. Meilläkin kyllä pitää neuvotella jonkun verran valmiiks mitä...
  3. S

G: Onko teillä koiria? jos niin minkä rotuinen?

meillä sakemanninarttu 1.5 vuotta ja poika 3.5 vuotta. Koira ei ole ollut kuin pari kuukautta, mutta on lapsirakas ja kaikki tulee kaikkien kanssa toimeen! =) Tosin poika kaipaa ohjausta koiran käsittelyssä toisinaan..
  4. S

PINOON kaikki joita ärsyttää palstan tökkiminen

:wave: :wave: \|O \|O \|O :kieh: :kieh: :saint: :saint:
  5. S

jäkäti jäkäti..

Siis mulla loppuu usko tuon pojan kans!!!! :headwall: :headwall: Hän on siis 3.5 vee.. Nyt on sit varmaan kaikki kehitykseen kuuluvat "iät" päällä yhtäaikaa! \|O \|O On uhmaa: Joka ikisestä asiasta tingataan, jankutetaan, intetään vastaan! Jos jostaki asiasta sanon, ettei onnistu, nii se...
  6. S

Ei enää päiväunia...

Mulla poika täyttäää enskuussa 3, ja minäkin olen/olen ollut päikkäreiden puolestapuhuja. Mutta mutta.. meillä ainakin on ihan selkeästi jäämässä pois. Kolmeen päivään ei nukkunu päikkäreitä, uni ei tullu, mutta levättiin kyllä. Ja illalla nukahti hyvin 21 aikaan. Eilen erehdyttiin menemään...
  7. S

voi että nyppii..

..eli poika on ollu muutaman kuukauden päiväkuiva.. Joskus tietty vahinkoja sattuu. Kesällä oli helppo käydä pissalla, ku laitto housut nilkkoihin ja pissas nurtsille. Vaan annappa nyt kun on tullu viileemmät kelit.. Haalaria kun käyttää ja vilposalla pitäs käydä sisällä pissalla nii ei! Housuun...
  8. S

OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

25 vuotias 10/2003 syntyneen pojan äiskä. Asutaan pikkasen Oulun pohojoospuolella. Mullekki saapi laittaa yy:tä, juttukaveria kaipaillaan!
  9. S

Koska käynnistys, jos menee yli LA:n?

Joskus kauan aikaa sitten ( =) ) vuonna 2003 multa käynnistettiin viikoilla 40+4. Syynä oli, että painoarvio oli 4300g... Poika tuli, joka oli sitten 3710g
  10. S

Pino yli 80kg painaville...

juu, motivaatiot hukassa, paino nyt kolme viikkoo samassa eli 89 kg. Ei niin mihinkään suuntaan mitään, vaikka mitä tekis. Alkaa usko loppuu... \|O
  11. S

punnitus

juu, motivaatiot hukassa, paino nyt kolme viikkoo samassa eli 89 kg. Ei niin mihinkään suuntaan mitään, vaikka mitä tekis. Alkaa usko loppuu... \|O meni väärään paikkaan..<br><br>
  12. S

\ 26.4 joo, pari päivää myöhässä punnitus. Tulos +-0 eli 89 kg. Tosi hankala oli saada ittee niskasta kiinnii sen pääsiäisen jälkeen, aamupäivän laskin aina pisteitä, ja illalla sit levis käsistä. Viimeviikonloppuna kävin ostaan mp-ajokamppeet, ja ei meinannu housuja löytyy millään.! Sain...
  13. S

\ punnitus aamulla 17.4 +1kg, eli 89 kg kyllä mä sen arvasin, ku käytiin reissussa niii ei tullut pisteitä laskettua, ja piti vähän herkutellakki... :ashamed: no, nyt ollaan kotiuduttu ja pisteet taas kehissä. toivottavasti suunta alaspäin!
  14. S

\ maanantai-punnitus aamulla, ja -2 kg! Hyvä alku, mutta kyllä se pudotus vielä tasaantuu! Viikonloppuna meinas levitä käsistä tuo pisteiden lasku, mutta sain onneks pidettyä suurinpiirtein kiinni! Tsemiä kaikille!
  15. S

Minäkin hilaan pelastusrenkaani tänne...! Eli olen "tuore" tapaus näissä laihdutuspuuhissa tälläerää. 2003 kun tulin raskaaksi eka neuvolakäynnillä painoa 73. Synnyttämään mennessä vaaka näytti 94. Imetyksen aikana paino tippui ihan kivasti, mutta sitten on alkanut hidas mutta tasainen nousu...

Yhteistyössä