Hakutulokset

1. K

Kesäkuiset

Kiitos heikura79 ja santso. <3 Kyllä tässä muutaman päivän ajan on saanu pistämisen osaksi arkea ja jalka on pakottanut pysymään aloillaan. Muistutus terveydestä, ja että sitä ei pitäisi ottaa koskaan itsestäänselvyytenä. Ja vaikka maatessa tekisi mieli syödä vaan kaikkea epäterveellistä ja...
  2. K

Kesäkuiset

Hei kaikki uudet. :) Ja tuhruvuotoisille (nimimerkkejä en valitettavasti nyt muista) tsemppejä. <3 Jospa ei olisi vakavaa ja pienet pysyisi matkassa mukana. <3 Itse oon pitänyt pari päivää hiljaiseloa, kun toissapäivänä mulla todettiin syvä laskimotukos vasemmassa jalassa. :( Mennyt tässä...
  3. K

Kesäkuiset

Minä oon lähihoitaja ja teen 2-vuorotyötä, ja pääasiassa aamua ja arkea. :) Vielä oon hyvin jaksanu aikaisia herätyksiä, saa nähdä tuleeko sitä yyberväsymystä mikä oli kuopusta odottaessa. :ROFLMAO: Eilen illalla tissit oli järkyttävän kipeät! Hyvä kun suihkussakaan pystyi käymään! Ja...
  4. K

Kesäkuiset

Heikura, ihania uutisia. (y):) Minä tilasin tänään kuopukselle t-paidan, jossa lukee "Minusta tulee isoveli". :D Mietinnässä vielä mitä sitä ostais isosiskolle, kun on sitten kahdelle isosisko. (n) Iät nyt tytöllä 6 (täyttää kohta 7) ja poika on 4. Ja tässä pähkäiltiin, että jos kerrottaisiin...
  5. K

Kesäkuiset

Okei, eli varmaan on normaalia. (y) Kyllä, iltaisin aina maha menee ihan ummelle, paitsi eilen ku tuli toi tosi kova mahakipu ja sit sen jälkeen useamman kerran sai juosta tyhjennykselle. :ROFLMAO:
  6. K

Kesäkuiset

Mulla oli eilen aivan järkyttävää mahakipua, mutta sitten vatsa oli aivan löysällä, niin yhdistänkö nyt sen makakipuilun löysyyteen vai onko tuolla riisinjyvällä kaikki ookoo? (n) Koski muutaman tunnin ajan, ja ihmeellisesti tuntui tuolla alaselässä asti. Ei oo kuitenkaan mitään vuotoja ollu...
  7. K

Kesäkuiset

Baby18, tsemppiä. <3
  8. K

Kesäkuiset

Scarlet, mää kans eilen vollotin, mut ihan ilman syytä. :cry::ROFLMAO: Esikoistyttöä odottaessa olin tositosi itkuherkkänä, ja jotenkin mulla on nyt viikon ajan ollu tosi vahva tyttö-tunne. Ja tuosta itkusta vielä voimistui se tunne. :p
  9. K

Kesäkuiset

Helmut, joo siis B&J on mun lempparia ollu aina! Mutta nyt pelkkä ajatuskin siitä etoo. :sick:
  10. K

Kesäkuiset

Nii, ja viikonloppuna oli hauska tilanne, kun mies osti Ben&Jerrys strawberry-cheesecake jäätelöpurkin ja mua yökyytti sitä ees ajatellessa, niin mies tuumasi kauhuissaan "kuka olet ja mitä olet tehnyt mun vaimolleni?!??:eek:" . :LOL: Ja viikot tänään kuukautisista 4+4.
  11. K

Kesäkuiset

Huomenta mammat. Eilen iltavuorosta jouduin jäämään yövuoroon huonon sijaistilanteen vuoksi, ja kyllä väsytti yöllä! :sleep: Ja ärsytti, teki niiiiin mieli makeaa ja pullaa puputin pari palasta, niin olotila meni kyllä niin huonoksi, ettei tee enää makeaa mieli. :sick: Vatsaa jomotteli aamuyön...
  12. K

Kesäkuiset

Voi Untuva79 :( Paljon tsemppihaleja sinne. <3
  13. K

Kesäkuiset

Mulla etova kuvotus ällötys olo on lisiny. Töissä joku haisee aivan järkyttävälle hielle, en tiiä oonko se toisaalta minä itse vai joku muu, mutta haju on kamala ja oksettaa koko ajan. :sick: Hajuherkkyyttä vissiin? (n) :ROFLMAO:
  14. K

Kesäkuiset

Onneksi menen tänään ja huomenna töihin, niin saan ehkä ajatuksia muualle tästä raskaudesta. :rolleyes: Tuntuu etten muuta haluaiskaan tehdä kotona kuin googletella, kaikkea raskauteen liittyvää, hyvässä ja pahassa. Pelottaa toisaalta ihan hirveästi joku tuulimunan mahdollisuus, ja eilen...
  15. K

Kesäkuiset

No neuvolantäti eilen sanoi mulle viikot, että eilen ois ollu 4+0, mut sanoin pitkästä kierrosta, niin sitten sanoi että on 5+0. (n)
  16. K

Kesäkuiset

Tänään yökötti ekan kerran hampaita pestessä. :sick: Ja maha on joko ummella tai kuralla. Muilla tällaista vaivaa??
  17. K

Kesäkuiset

Niin, ja ehkä sitä uskaltautuu listallekin jo. Eli, Koivis/6.6./kolmas/Kys
  18. K

Kesäkuiset

Tervetuloa kaikki uudet! :) Minä tänään nyt kuitenkin erehdyin soittamaan neuvolaan. :ROFLMAO: Varattiin eka nla aika vasta marraskuun puolille välin, sitä ennen pitää käydä sokerirasituksessa (koska kahdessa aiemmassa raskaudessa rad, jälkimmäisessä vielä insuliinihoito) ja eka nt-ultra vasta...
  19. K

Kesäkuiset

Santso, tosiaan helpommin sanottu kuin tehty, tuon raskausasian "unohtaminen". :whistle: Tänä aamuna en sentään testiä tehnyt. Mutta huomenaamulla teen. Mullahan ei ole menkatkaan vielä edes myöhässä, vaan huomenna pitäisi alkaa, mutta oon viikon ajan testaillut positiivista. Kierrot mulla on...
  20. K

Kesäkuiset

Meilläki mies sanoi, että mitä järkeä enää testejä tehdä, kun on positiivinen nyt tullut niin eikös se ole selvä homma. Mutta kun minä haluan tehdä vielä...:whistle: :D

Yhteistyössä