Hakutulokset

1. K

Kesäkuiset

Esteri, selkeet viivat on! (y) Untuva, mulla oli kans eilen semmonen samanlainen puristustunne tuolla kohdun tienoilla mitä sullakin! Jospa se olisi vain normaali tuntemus.
  2. K

Kesäkuiset

Mulla aikalailla saman värisiä haaleita viivoja mitä Pinjuskalla, tänä aamuna viimeisimmästä hitusen tummempi. :) Eilen illalla tuli ekaa kertaa huono olo! Päivällisestä oli jotain kolme tuntia aikaa ja iski sellaisen etovan ja vellovan olotilan. Liekkö iltapahoinvointia? Mikään ei maistunut...
  3. K

Kesäkuiset

Vauvakuumeesta olen puhunut lähimmille ystäville, mutta tästä miehen mielenmuutoksesta ja yrittämisestä ei ole kerrottu. Ja tästä plussastakaan ei ole kerrottu kenellekään, ajateltiin että ensin päästäisiin turvallisimmille viikoille että ehkä kerrotaan sitten molempien vanhemmille ja sitten...
  4. K

Kesäkuiset

Minä kerkesin vauvakuumeilla pari vuotta, mies oli sitä mieltä että kaksi meille riittää. Alkoi tuossa kesällä sitten pohtimaan asiaa vakavammin, ja elokuussa hääpäivänä toi kimpun, jossa oli viisi kukkaa. Sanoi sitten, että ehkä meille vielä yksi mahtuisi. :love: Ja ekasta yrityskierrosta se...
  5. K

Kesäkuiset

Tervetuloa uudet turisemaan joukkoon! :) Minulla myös iski järkyttävän flunssan! Nokka vuotaa ja yskittää, kuumeinen olo mutta ei ole kuumetta. (n) Liekö siis normaalia? Ja yskiessä jomottaa tuonne alavatsan seutuville.. Plus alaselkää särkee. Mutta päätin, etten valita oireista. :ROFLMAO...
  6. K

Kesäkuiset

Helmut ihanasti kerrottu :D Tein (kyllä, taas) testin, ja tummuu tummuu! :love: Pregchekin liuskoilla oon tehny, ja näihin taidan luottaa. (y) Muutaman viikon meinasin odotella ja sitten soitella neuvolaan aikaa, kun muistelisin että eikös ne siellä kuitenkin sydänääniä jo kuuntele 8 viikon...
  7. K

Kesäkuiset

Mun oli pakko tehdä illalla testi, ja haaleaa näytti, vaikkakin taas ihan hitusen tummempi edelliseen verrattuna. Tästä tulikin mieleen, että mitenkä kerroitte puolisolle plussasta? Entäs kerrotteko joka testistä, jonka teette? :) Minä tein tämän viikon torstaina todellatodella haamuviivaisen...
  8. K

Kesäkuiset

Santso, mulla oli kans sama tässä kesällä. Eli vissiin toive vauvasta niin julmetun kova että kärsin toista viikkoa pahoinvoinnista, tissit oli kipeät ku mitkä ja himo hedelmiin kova. Ja sitte alko menkat. Olin kyllä ihan, että wtf. :eek: Niin mitenkäs ne neuvolassa sitten laskee niitä...
  9. K

Kesäkuiset

Huomenta! Onhan se normaalia, että testailee joka aamu, että onko vielä kaksi viivaa? :whistle: Tänään aamuvirtsasta tuli tummempi viiva eiliseen nähden. En vaan meinaa uskoa, että nyt jo tärppäs! (n) <3 Tänä aamuna oli semmoista menkkamaista jomotusta alaselässä ja ylösnoustessa juili tuonne...
  10. K

Kesäkuiset

Heippa! Täältä moikkailee kans hätäinen testailija. :D En uskalla listalle liittyä, kun muutamat haaleat haamut vasta ilmestyneet, mutta jos mahan vihlonnat/juilimiset ja armoton väsymys ovat oikeita oireita, niin la olisi laskurin mukaan 3.6. :)

Yhteistyössä