Tervetuloa uudet turisemaan joukkoon!
Minulla myös iski järkyttävän flunssan! Nokka vuotaa ja yskittää, kuumeinen olo mutta ei ole kuumetta.
Liekö siis normaalia? Ja yskiessä jomottaa tuonne alavatsan seutuville..
Plus alaselkää särkee.
Mutta päätin, etten valita oireista.
Meinasin tuossa kauppareissulla pillahtaa itkuun kesken mandariinien poiminnan, kun rupesin ajattelemaan anopin reaktiota tähän raskauteen (ja siis varmasti iloinen reaktio tulee olemaan, ei sillä
). On varmana tyttö tulossa kun niin herkäks vetää jo nyt!
Tyttöä odottaessa olin nimittäin todella itkuherkkä, ja poikaa odottaessa melko seesteinen (mitä nyt muutamat ärinät..
).
Ja kaupasta kotiin tullessa mies otti kaikki kauppakassit, koska "en saa rasittaa itseäni". No lol, kyllähän sitä tuolla työmaalla pittää isoja ukkeja ja mammoja käännellä, niin muutama kauppakassi ei tunnu missään.
Mutta ihana toisaalta että tollee huolehtii..
Mulla myös monta liikakiloa, ajattelin lenkkeillä ja uida. Jos mahdollista niin joskus kävisi jumppailemassa. Nykyinen liikuntamäärä on liian vähäinen ja koostuu lenkeistä silloin tällöin.
Plus nyt otin sen linjan herkkujen suhteen, etten osta ite. Jos juhlissa tarjolla, voin ottaa kohtuudella. Muuten ei mitään. Edellisissä raskauksissa oli radit, ja luultavasti tässäkin tulee olemaan..