@Pinjuska_1 Kiitos, tuo vähän huojenti minuu! Ehkä sitä vaan on vaikee uskoo, että kaikki olis hyvin. Viimeks miulla oli tähän aikaan ihan hirveet kivut ja se menikin sit kesken, joten ehkä tää ns. normaali olo on ihan hyvä
Mulla kans erään laskuopin mukaan 5+0 tänään.Ei täälläkään mitään rajuja oireita ole,mutta kaikkea pientä.Mulla alkoi esikoisen aikana pahoinvoinnit 6+ 7+ viikoilla, muistan kun soitin neuvolaan itkien että miksi ei o pahoinvointia, eikä mitään muitakaan oireita ja siellä sanottiin että pitää olla iloinen että ei ole.. Noh, sittenkun ne pahoinvoinnit alkoi niin tosiaan toivoin ,että niitä ei olisi edes tullut
Mulla on nyt tänään tasan 5+0 eikä mitään oireita, siis pahoinvointia, rintojen arkuuttam hajuherkkyyttä.. Ainoastaan välillä vihlaisee tuonne alas? Mutta tosin muistelisin että esikoisen aikana myös vihloi varsinkin jos teki äkkinäisen liikkeen,.
Okei, eli ehkä pitää vaan koittaa ymmärtää, että ei tähän ole olemassa mitään sääntökirjaa. Kaikilla menee vähän erilailla. Oon vaan vähän kontrollifriikki ja olis hurjan paljon kivempi jos olis joku "ohjekirja" jonka mukaan tää homma menisMulla oli viime kerralla eka iire kun lapsi alkoi potkia. Ei mitään pahoja oloja tms.
Mie en ees vielä tiedä synnytyssairaalaa, kun ei meillä täällä voi synnyttää ja itse saa valita sen sairaalan. En oo vielä niin pitkälle ajatellut, että minne tahdon lähteä synnyttämään. Kuhan eka pääsee sinne neuvolaan ja ultraan ja joku todistaa miulle, että tuolla kohdussa oikeesti on jotain elämääNoh, ehkä mäkin uskaltaudun listalle, synnytyssairaalan jätän mainitsematta.
Hyrräpää, 3.6., 2. lapsi
http://aijaa.com/sNPu6x
Toivottavasti onnistuu kerralla kuvan lisäys Mulle tuli OneStepiin näin hyvä viiva tiistaina kun vkl piti menkat alkaa. Aiemmissa raskauksissa tullu aika haaleita. En oo vieläkään kertonu miehelle Ei vaan oo jotenki tullu hyvää hetkeä...
Mä imetän vielä ja kolmostakin odottaessa imetin. Voihan se vähän vaikuttaa. Mutta ei yleensä merkitsevästi. Hormoonithan ne vaikuttaa kyllä, mut syötkö tai juotko tarpeeks jne?Hei, onko täällä muita jotka vielä imettävät tai jolla olisi kokemusta muuten imettämisestä raskauden aikana. Voiko raskaus näin varhaisessa vaiheessa vaikuttaa esim. maidon makuun?
Syön ja juon samalla tavalla kuin aiemminkin. Kuopus on nyt siis 11kk ja on alkanut puremaan ja hylkimään tissiä jokunen päivä sitten ja mietin voisiko raskaus vaikuttaa tässä vaiheessa jo esim. maidon makuun. Alkuun sujui vielä öisin mutta nyt ei enää silloinkaan.Mä imetän vielä ja kolmostakin odottaessa imetin. Voihan se vähän vaikuttaa. Mutta ei yleensä merkitsevästi. Hormoonithan ne vaikuttaa kyllä, mut syötkö tai juotko tarpeeks jne?
Monella on muuten jo reilu viikot. Mulla vasta 4+5
En voi varmaksi sanoa, mutta luulen että on vaan kausi! Tai sitten haluaa itse vieroittautua jo. Mutta sitkeesti vaan vielä yrittelet. Voi olla että jo muutamanpäivän päästä taas kelpaa hyvin!Syön ja juon samalla tavalla kuin aiemminkin. Kuopus on nyt siis 11kk ja on alkanut puremaan ja hylkimään tissiä jokunen päivä sitten ja mietin voisiko raskaus vaikuttaa tässä vaiheessa jo esim. maidon makuun. Alkuun sujui vielä öisin mutta nyt ei enää silloinkaan.
Millä viikoilla sulla on eka neuvola?Tilasin tänään neuvolan. Neuvolan täti sanoi viikoiksi 6, mutta ilmeisesti laski sen 28:n päivän kierron perusteella. Mulla on vähän pidempi ja saan laskuissa 5 +2. Kyselin myös tätä ikäasiaa. Ei kuulemma ole mitään lisäseuloja tms. ellei sitten itse halua yksityisesti käydä. Ovat aika hintavia, katselin että n. 700 euroa. Toisaalta nehän ottaa se seulat kumminkin, jos np -seulassa on jotain ihmeitä.