Hakutulokset

1. P

syöttekö joka ruualla

Hävettää myöntää ettei syödä joka ruoalla. Sitten saatetaan kyllä syödä ihan vain pelkkiä kurkun paloja että joka päivä tulis kuitenkin sitä vihreetäkin syötyä :)
  2. P

Olip aihanat lastenhoitajat mulla! :(

Kun luet itse mitä tuossa yllä kirjoitit niin eikö olis aika miettiä eroa? jos et itseäsi ajattele niin ajattele edes lapsia. Mä olen sitä mieltä että liian helposti ei saa erota mutta kirjoitat että olet jo yrittänyt.
  3. P

Joululahjoista taas, voiko teistä antaa keräilymerkeillä ostettuja juttuja lahjaksi?i?

mistä lahjan saaja sen tietää että pyykeisiin on käytetty merkkejä eikä pelkkää rahaa?? Eihän sillä silloin luulisi olevan väliä :)
  4. P

Onko mitään rasvaa raskausarpiin??

halvemmaksi ainakin tulee odottaa. Minkä ikäinen vauvasin on? Kun vaavi on noin 1v niin ovat jo aika vaaleita jos vaalentuakseen ovat sulla.
  5. P

Apua mitä tekisitte =(( Mua niin surettaa ja pelottaa =(

Toivon parasta teidän kaikkien puolesta! :hug:
  6. P

Kenellä eniten raskausarpia?

paljon niitä on täälläkin, mut taidan silti hävitä kisan. Mahass niitä on niin paljon että keskellä on vaan ryppyinen arpikasa kun ehjää ihoa ei pahemmin ole. :( Se niistä bikineistä sitten... Mä en todellakaan ole sinut arpieni kanssa ja vihaan niitä.
  7. P

Helppoa jälkiruokaa?

miten tuo siis tehdään?
  8. P

Koska nää yöheräämiset loppuu???????

ai niin tämmöisestä munkin piti sanoa, että jotkut lapset vaan nukkuu tosi levottomasti ja huonosti. Meidän lasten serkut (samassa perheessä) heräilevät öisin molemmat. Toinen eskarissa ja toinen 4v. Eli se heräily ei ehkä lopu siihen vaikka syötöt loppuisi. Toivon että teidän kohdalla loppuisi...
  9. P

Koska nää yöheräämiset loppuu???????

6kk ei tarvi enää yöllä ruokaa joten silloin meillä tehtiin yövieroitus. Sovittiin miehen kanssa, että hän nousee rauhoittamaan vauvan yöllä (etten mä mene maidon hajuisena viereen kiusaamaan vauvaa) ja klo 6.00 eteenpäin on jo aamu eli jos vauva silloin haluaa maitoa niin sitten saa aamumaidot...
  10. P

Miksi multa puuttuu YV kirjekuori ???

Ahaa, eli itse ei sitä näe ja muut näkee. :D Hyvä tietää. Kiitos valaisevista vastauksista :flower:
  11. P

Miksi multa puuttuu YV kirjekuori ???

Höh, mulle ei ilmeisesti sitten voi lähetää YV:tä. :( Mistä tuo johtuu? Puuttuko keltään muulta?
  12. P

Milloin lelukuvastoja alkaa tippua postilaatikkoon? Muistaako kukaan?

jopas tulee myöhään kun haluisin jo aloittaa joululahjojen oston pikkuhiljaa kun joulukuussa ei pahemmin enää ehdi kun on montaa muuta asiaa silloin hoidettavana. TOivottavasti tuo BR pian sitten tulisi meille :)
  13. P

Auton osto YKSITYISELTÄ? (Maksu??)

Kiitos tulleista vastauksista. Lisääkin saa laittaa jos vielä muita auton ostajia löytyy :)
  14. P

Auton osto YKSITYISELTÄ? (Maksu??)

Eli miten olette maksun hoitaneet tämmöisissä tilanteissa? (Varsinkin jos auto on kallis ; kymmeniä tuhansia maksava)
  15. P

KIRPPISKERHO!!

kyllä sen varmaan voisi muuttaa salasanattomaksi eli avoimeksi kerhoksi jos se vain perustajalle sopii. Siten siitä saisi kaiken hyödyn irti
  16. P

KIRPPISKERHO!!

Monen monta uutta jäsentä oottaisi pääsyään... Onkohan ylläpitäjä kiireinen? :wave:
  17. P

KIRPPISKERHO!!

Mites kävi?
  18. P

KIRPPISKERHO!!

Mä myös liittyisin :) Saisiko salasanaa tai mitä nyt tarvitaan liittymiseen?

Yhteistyössä